Cítila som Jiminové paže okolo môjho pásu. Na celom tele som mala. Zimomriavky aj cez to, že bol celkom teplučký.
Pousmiala som sa.
"tak ďakujem za to,že si ma vďaka bohu nezabil." otočila som sa tvárou ku nemu. Pozrel si ma od spodu a zastavil pri mojich očiach.
Navzájom sme si prepadali.
Jimin si položil ruky za mňa na linku. Ťažko prehĺtol no stále sa nestratil pohľadom. Moje oči padali do tých jeho.
" tvoje oči.. Niesu len hnedé." povedal. A ja som samozrejme nechápala. Sú hnedé.
"sú ako najtmavšia čokoláda. Tma." hovoril a stále ich pozoroval. Zaklipkala som očami. Jimin nebol vôbec ďaleko odomňa. Tvárou v tvár.
Začala som sa červenať. Horúčavu som rýchlo pocítila.
Jimin si svoju spodnú peru zobral medzi svoje zuby a pohľadom zišiel k tým mojím.
Bola som ticho. Srdce mi išlo priam z duše vyskočiť zatiaľ čo sa Jimin približoval ku mne.
"J-Jimi-" prerušil ma jeho prst na mojej pere.
"Jay?" povedal cez ticho.
"hm?" potichučky som riekla keď sa mi konečne pozrel do očí.
"nechaj ma ťa pobozkať." povedal. Dívala som sa na neho. No v tu chvíľu som všetko zhodila za hlavu.
"tak už ma konečne pobozkaj Park Jimin." povedala som a hneď sa vrhol n a moje pery. Ruky som omotala okolo jeho krku a nechala sa viesť v aure Jiminového náručia. Vyložil si ma na kredenc no stále jemne bral moje pery. Chutili tak sladko.
Nedá sa to popísať. No chuť bola niečím výnimočná. Určite to nebolo také, ako s Yoongim. Bola v tom vášeň.
Moje telo mrzlo a zároveň sa išlo spáliť pod tlakom Jiminovích dlaní na mojom páse. Obaja sme mali oči pevne zatvorené, vnímajúc len pocit pier toho druhého.
Bola som zbláznená.
A všetko len kvôli Jiminovi. Nikdy som si nemyslela, že by som si ku kamarátovi ako je Jimin, vybudovala väčší vzťah než normálne. Nemyslela by som si, že ochutnám tie jeho nádherne rúžovkasté pery.
Moje ruky od jeho krku pomaly putovali nižšie na jeho hruď. Cítila som jeho svalstvo, ktoré na napína pod mojim dotykom. Zatiaľ čo moje telo teŕplo vzrušením.
Jimin sa napokon oddialil s mojou perou medzi jeho zubami.
Obaja sme nemali slov. Začala som sa červenať. Jimin si prečesal valsy rukou a potom sa opäť pozrel na mňa. Húpala som nohami vo vzduchu a provokatívne som si skúsla svoju spodnú peru.
"ah, kurva." povedal a opäť sa vrátil k jheo činnosti. Zosadil ma z kredencu a ja som moje nohy, ako býva zvykom,omotala okolo jeho trupu.
Jeho ruky podchytili môj zadok, na čo mojim telom prešiel pulz vzrušenia. Pod úhel dotykmi má telo doslova varilo zažíva. Jimin dobre vedel, kde mám izbu. Nenamáhal sa a vyšiel na schody.
"Jimin" zalapala som po dychu keď sme sa takmer vykotili. "prepáč." usmial sa a opäť sa venoval mojím, červeným peram.
Krkolomne sme vyšli tých pár diabolských schodov a putovali sme cez chodbu do izby.
Snažil sa spoza mňa nahmatať kľučku, no vždy išiel o niečo vyššie, či nižšie.
Otvoril dvere a spolu sme vošli do mojej izby. Jimin ihned zatvoril dvere. Jeho ruky odsunul preč z mojho pozadia, což znamenalo, že som skoro spadla. No spadla som na rovné nohy. Ruky mi uveznil medzi tými jeho,prilepené na drevených dverách.
"tak božsky voniaš." z mojich pier svoj nos presunul k môjmu krku. Cítila som jeho jemný teplý dych na moje pokožke.
"J-"
"PŠ PŠ PŠ PŠT..." ukazovák mi položil na moje pery.
"mám pocit, že ťa opäť chcem." povedal. Bola som zmätená. Nevedela som ako to myslel. Pousmial sa.
Jeho pery skúsli moju náušnicu a dostal sa k môjmu lalôčku.
"chcem ťa ošukať tak, ako v mojich snoch."
BINABASA MO ANG
~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️
Random~Prestúpiť na inú školu v inom meste? U mňa nemožné.~ . . . ~. Jaya, študentka strednej školy do teraz žila len so svojou matkou. Otca však bohužiaľ nemá keďže hneď po pôrode zmizol za alkoholom.~ ~No na novej škole sú aj nový spolužiaci. A taktiež...