,, Jimin, mám strach." Silno som zatvorila oči. Vedela som, že nič zlé mi nespraví no stále som mala nejaký strach.
,, Nemáš sa čoho báť." Pousmial sa a položil mi bozk na čeľusť. Aj keď už dávno bol vo mne cítila som sa nekomfortne. Pálilo to, síce len málo no stále tam ta bolesť bola.,,Au ~" Nakoniec som vydala nejaký ten zvuk.,, To bude v poriadku." Zašepkal. Nepohyboval sa, zrejme začiatočník len taký nebude.
Dýchala som a snažila sa bolesť potlačiť, o chvíľu to určite prejde.,, Môžem? " spýtal sa s pohľadom do mojich očí.,, Nie. Ešte nie." snažila som sa povedať zatiaľ čo som v rukách zvierala návlek na postel.,, Ja-. Kľudne si počkám, no ak ťa to až tak bolí, kľudne môžeme prestať." Jeho dlaň pohladkal moje vlasy.,, Nie, Jimin. M-môžeš." Nemholo to byť až tak zlé.
Chápem, že prvýkrát to bolelo ale toto druhé až takto. Jimin začal pomalým tempom zasúvať a vysúvať. Cítila som extrémnu horúčavu a stále bolesť.
,, Pokoj. Uvoľni sa." Opäť prehovoril zatiaľ čo jeho ruky boli položené na mojich bokoch.
,, Snažím sa!" Bola som celkom nervózna. Síce ta bolesť slábla no stále to bolelo.,, Dobre! Nekrič!" Naspäť na mňa nervózne prehovoril. Cítila som sa za to zle. Kričala som po ňom a nakoniec on o mne. Nikdy som si nemyslela, že pri niečom takomto sa rozplačem.
,, Jay. Preboha neplač" Prestal. Vyšiel zo mňa a posunul sa o niečo vyššie ku mne. Dal mi menší božtek na pery. Zohla som sa a silno ho objímula. Cítiť jeho telo na mojom ma upokojovalo. Ale v inom slová zmysle.,, Jimin..." prehovorila som zatiaľ čo mi objatie opätoval.,, Milujem ťa. Neviem čo to so mnou je. Mám strach, že... Že o teba kvôli takej sprostosti prídem a ja- nebudem mať nikoho." Plakala som. Možno, že som bola až moc citlivá, no Jimin bol ako môj brat.
V inom slová zmysle.,, Pšš. To bude v poriadku. Chápem to." Upokojoval ma zatiaľ čo mu jeho dlane prechádzali po mojom chrbte.,, Nechcem, aby si si myslel, že nič s tebou takého nechcem mať. Len... Ja vážne neviem. Nehnevaj sa." Z vnútra som bola zničená. Možno som mu takto ublížila.
,, Ja si na teba počkám. " Upokojoval ma zatiaľ, čo som tam ja mala "záchvaty".
Nohy som obmotala okolo neho a donútila ho si ľahnúť.,, Lenže ja to fakt chcem." Jimin si ľahol a hlavu oprel o kraj postele.,, Nemyslím si, že toto je extra dobrá poloha."
,, Snažím sa, upokojiť sa od tej bolesti a ty ma ešte provokuješ?" Provokatívne som sa zasmiala. Dobre som vedela, že toto nieje najlepší spôsob.
Posunula som sa vyššie a jeho úd som chytila do ruky zatiaľ, čo som svoj zadok nadvyhla. Pomalyčky som ho zasúvala do vnútra. Pred tým som sa nadýchla aby som potlačila bolesť.,, V poriadku? " váhavo sa spýtal. Len som kývla na súhlas a pokračovala v dosadaní.
Zatiaľ čo ma jeho penis z vnútra rozťahoval, svoje ruky som položila na jeho hruď. Čo zapôsobilo na moje vnútro a jeho úd sa zasunul ešte hlbšie z nárazom do mojej steny. Vzdychla som, zrejme som natrafila na nejaké pohodlné miesto.,, Oh kurva." Zanadával a ruky položil na môj zadok, roztiahnúc tak moje polky.,, J-Jimin..." nezrozumiteľne som povedala jeho meno a so zavretými očami som dosadávala na jeho penis. Po chvíle bolesti sa mi to začalo páčiť.
,, Bože môj. " Zaklonil hlavu a ďalej mi rukami pomáhal sa dostať hlbšie na jeho úd.
Bola som tým prirážanim už celkom oslabená. Jimin ma podvyhol a opäť ho zo mňa vytiahol.,, Na štyri." Povedal a hneď som aj tak spravila. Nohy som provokatívne roztiahla a čakala, kým opäť do mňa vojde.
Ani som sa nenazdala auz ma zohlo. Hlavu som položila na vankúš, keď prirážal častejšie na jedno určité miesto. Jeho ruka bola na mojom chrbáte a pritlačila ma až k posteli, takže jediné, čo Jimin videl, bol môj zadok.
Oči sa mi prevrácali a nebudem klamať, že som sa cítila fakt kurva úžasne. Ta horúčava na mňa celá dopadla.
,, J-Jiminah~"Zastonala som až kým ma neovládol nával orgazmu. Spadla som na postel s tým, že do mňa Jimin stále prirážal.,, Už budem." Silno chytil môj zadok, takmer ho rozdrvil v rukách. Onedlho sa taktiež spravil priamo do mňa. Teplo sa rozliehalo po celých mojich stenách. Jimin vyšiel a ľahol si hneď vedľa mňa. Bola som úplne vyčerpaná a taktiež unavená.
Bolo mi jedno, že som celá od jeho spermií,no umývať sa určite nebudem.
Spadla som Jiminovi do objatia. Silno ma objal okolo pásu a ja som sa tak viac pritlačila k jeho hrudi. Obaja sme sa stále potili.,, Milujem ťa Jay." Dal mi bozk do vlasov.
,, Aj ja teba, Jimin."
-
A práve týmto som dokončila moju prvú knihu. Samozrejme, musím poďakovať čitateľom, ktorý sa vďaka tomuto dostali na môj profil. Určite očakávajte viac príbehov lebo mám konečne čas sa venovať wattpadu.
Dokonca sa mi spustili aj slzy, lebo túto knižku som písala aj v nemocnici, boli to dlhé časy a hlavne staré.
Ďakujem za vaše komentáre či votes pri každej kapitolke.
Mám nápad. Ak by ste chceli, aby som napísala nejakú kreatívnu knižku.( samozrejme, nie ako túto lebo som ju písala fakt ako každý cringe na wattpade.) Jednoducho stačí napísať meno s kým by ste chceli mať príbeh. Budem sa viac venovať aj boyxboy príbehmi a dúfam, že mi to pôjde.
Snáď sa vám príbeh dobre čítal.
Milujem vás ❤️
Vaša Nepovi ~
YOU ARE READING
~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️
Random~Prestúpiť na inú školu v inom meste? U mňa nemožné.~ . . . ~. Jaya, študentka strednej školy do teraz žila len so svojou matkou. Otca však bohužiaľ nemá keďže hneď po pôrode zmizol za alkoholom.~ ~No na novej škole sú aj nový spolužiaci. A taktiež...