35 ČASŤ

332 27 3
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Akože... Neveim...ako je tých 3,06k možné.. Ale samozrejme.. Ďakujem vám všetkým, ktorí ste si túto knihu prečítali... Ďakujem za úžasnú podporu ktorú mi ukazujete tými votes...alebo úžasnými komentármi, ktoré mi zlepšujú náladu  🙏🙏Ste najlepšie Army.. Aké som kedy mohla mať... Ste úžasný.. Nemám slov ❤️❤️

Stála som pred dverami s daným číslom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stála som pred dverami s daným číslom. Pozorovala som ich chvíľku a dúfala, že to nebude niekto zo štvrtáku.. Nedaj bože ešte nejaký chalan s Yoongiho triedy.... Keďže skoro všetci ma poznajú.

Pomaly som stlačila kľučku a hneď na to otvorila drevené dvere. Vypadá to, že s tu sama, keďže som nič nepočula a nevidela tu žiadne topánky. To bolo pre mňa oveľa lepšie, ako keby som mala byt druhá, ktorá túto izbu objavy.

Začala som si vybalovať veci a dávať ich do rozvŕzganej skrine, v rohu izby.

"ak to chceli mať ako dekoráciu na dušičky..... Vyšlo im to." povedala som si pre seba a pousmiala sa nad mojim myslením.

Skoro všetko som mala vybalené. Takže som sa popravde začala nudiť. Čo mám robiť? Čakať na svojho spolubývajúceho po prípade nejaké dievča a odísť do spoločenskej miestnosti. Alebo sa vypariť teraz. Sadla som si na posteľ pri okne a premýšľala som. Môžem povedať, že to bolo dosť dlhú dobu.

No však počula som kroky vedúce k vchodovým dverám na tejto izbe. Kľučka sa dala na dol. Vydýchla som a dúfala, že mi Boh bude priať šťastie a vstúpi sem nejaký tretiak alebo tretiačka.

No keď sa dvere otvorili... V tento moment som len trikrát zablikala očami.

Očividne sem vstúpil nejaký štvrták. Poznať som ho osobne nepoznala. Ale videla som ho v Yoongiho triede, úplne v zadu.

"Ahoj." povedal ako prvý. Tak to bude asi dobre vychovaný chalan keď vie pozdraviť.

"Ahoj." odvetila som s úsmevom. A presne v tedy sa na mňa usmial aj on. Bolo to celkom zlaté.

"uhm.. Ty ma asi nepoznáš. Jungkook. Som štvrták." povedal s úsmevom. Postavila som sa s postele a došla som k nemu.

"Jaya. Často ma však prezývajú Jay... A viem, že si štvrták. Už pár krát som ťa videla V Yoongiho triede." povedala som a preplietla som si s ním ruky. O pár sekúnd som ju pustila.

"takže sa poznáš s Yoongim..." povedal na čo som na ňom mohla vidieť taky ten.... Nedobrý pohľad. Zrejme Yoongi moc dobrú povesť nemá.

"už to tak bude.." povedala som a radšej si sadla na posteľ.

"tak to ti prajem veľa šťastia." zasmial sa. Musela som sa aj ja.

"Yoongi... To je... Dosť divný človek čo sa týka jeho nálad. Občas sa správa jak ženská." povedal keď si začal svoje veci dávať do druhej strany šatníka.

"no dovoľ!" zasmiala som sa keď do povedal to slovo ženská.

"prepáč.. Ale je to pravda. Aj keď ty moc na ukecanu osobu nevyzeráš." povedal a pozrel sa na mňa.
"to je fajn. Niekedy býva dosť únavné keď ma niekto stále otravuje. Najmä dievčatá v našej triede." povedal.

Musela som len súhlasiť, keďže ja moc nerozprávam. No čo už. Aj také osoby na tomto svete žijú.

"dúfam, že budeme aspoň trosku vychádzať. Dobre sa s tebou komunikuje." pousmial sa keď zo sebou hodil na posteľ.

"so mnou nebudeš mať žiadne problémy takže toho sa báť nemusíš." zasmiala som sa. Ucítila som vibrovanie môjho telefónu. Hneď som ho zobrala do ruky. Jimin napísal..

"tak to je fajn." povedal Jungkook.

Znovu som sa pozrela na mobil a rozklikla správu.

Jimin :
Nejdeš do spoločenskej miestnosti?

Ja:
Neveim..ale asi áno. Hneď tam idem

S

chovala som mobil do zadného vačku na nohaviciach.

"počuj.. Ja idem do spoločenskej... Tak sa tu teda maj dobre." vstala som s postele a šla rovno k dverám.

Len som počula ako ma odzdravil. Hneď som sa po chodbe rozbehla do spoločenskej miestnosti, ktorá sa nachádza až na treťom poschodí.

Otvorila som dvere. Bolo tam veľa deciek. Hrali tu hry. Niektoré sa len rozprávali. Našla som tu aj Jimina, ktorý sedel opretý o radiátor. Zrejme si hrial chrbát. Zasmiala som sa a dobehla k nemu.

Jimin si ma hneď všimol. Videla som len jeho pousmiatie.

"no tak čo? S kým si?" hneď sa spýtavo pozrel na mňa. Sadla som si k nemu. Radiátor bol riadne tepli teda.

"s nejakým Jungkookom.. Zo štvrtáku." povedala som nezaujímavo. "to máš ešte v pohode. Hádaj, s kým som ja." zasmial sa.

"ak mi povieš, že Yoongi tak sa poštím od smiechu Jimin." zasmiala som sa. Len pokýval hlavou na súhlas. Zasmiala som sa. Šťastie mu teda neprialo.

Takto sme sa s Jiminom rozprávali až do večere.

Zavolali nás a všetci sme sa presunuli do jedálne.

Zajtra by ma mali pustiť s nemocnice

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zajtra by ma mali pustiť s nemocnice... Takže dúfam, že dnes toto stačí na dnes.
Halloweenska časť bude onedlho.. Takže za to sa ospravedlňujem. Oslavujete nejako ten americký halloween? Ja teda ani moc nie...

~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️Where stories live. Discover now