"nechoď prosím." povedal Jimin. "nejdem" povedala som mu a usmiala sa. "Jaya?" spýtal sa ma Jimin
"áno" zavrela som si oči a hlavu položila na jeho hruď.
"ja...ja neviem ako je to možné... Ale za tu krátku dobu som..."
"no..." pozrela som sa na neho
"za tu krátku dobu sa mi zapáčilo jedno dievča" posmutnela som. Ja taká sprostá som si myslela že mám šancu. "aha no dobre. A čo. A čo ja s tým" skoro som sa rozplakala. "budeš jediná ktorá otom vie" super. Vytrhla som sa s objatia. "dobre ja už musím ísť ahoj" rýchlo som sa vypakovala. Rýchlo som otvorila dvere a hneď za sebou zavrela. Zavrela som si oči a oprela som sa o dvere.
"mladej sa určilo prísť." no do riti
"o ahoj oci. Ehm.. Ja som bola v~vonku" celá som bola zakoktaná.stal tam opretý o zárubňu a s prekríženymi rukami na hrudi."no to vidím. Ale takto sme sa nedohodli. Uvedomuješ si že už je skoro 9 hodín" počkať čo. Vitiahla som mobil. A áno za päť bude deväť.
"oh prepáč. Ja som zabudla na čas" sklonil som hlavu a snažila sa ne pozerať do jeho oči. Nič nepovedal. "tak ja asi pôjdem hore ehm.." rýchlom krokom som s aho snažila obísť. "kam sa tak ponáhľaš"
. "do izby. Už by som sa mala ísť umiť a spať" ukázala som prstom na schody. "nikam nejdeš. Keď si sa rozhodla sa flákať tak si to aj odpykaš."Prehodil si ma cez rameno a viedol ma kamsi po schodoch., "Tae pusti ma. Môže prísť mama. Si môj otec preboha" začala som ho mlátiť päsťami do ramena. "no a? Však ta zisti aké to je. Však ona sa sama fláka s inými" povedal. "čo to hovoríš"
Viem mama je schopná spraviť hocičo. Ale podvádzať. No neviem neviem.
"Už som to chcel spraviť pred tým, ale vždy mi to pokazila tvoja matka." bála som sa ho. Preboha TAE. "Tae. To by sme nemali." položil ma na posteľ. "kto povedal že nie" začal ma tam bozkávať po krku. "Tae~~" zakňučala som keď mi obdarovával krk bozkami a značkami. Chvíľku sa odomňa vzdialil a pozeral sa mi do očí.
"Tae. To nemôžeme" uhla som pohľadom. On sa mi prilepil na perý. Bránila som sa a to môžem aj potvrdiť. Lenže Tae ma takú silu že ani to nepomôže. Nezostávalo mi nič iné ako sa mu poddať. Jazykom mi jemne prešiel po spodnej pere ktorú následne skúsol.
A začala sa vojna s jazykmi. No ale je jasné že to vyhral Taehyung.
Dal zo seba dole tričko a ja som mala výhľad na jeho hruď. "Ta~~e" vyhrnul mi tričko a rukamy mi prechádzal po celom tele. To tričko. Ú vadilo tak ho roztrhal a niekam hodil. Svojimi peramy mi začal bozkávať podbrúško a aj celú hruď.
Rozopol mi podprsenku a následne ju hodil k roztrhnútemu tričku. Začal sa mi hrať s prsiami. (prečo len mne to pôde strašne divné 😂) na chvíľku sa odo mňa odplazil (divne 🤔😂)
(oj Taehyung. Chýba mi banán)
"ak to povieš mame. Bude ťa to bolieť tak, že sa nepostavíš 3 týždne" skoro som sa zadusila svojimi slinami keď si začal rozopínať opasok. Ten skončil pri mojom oblečení. Zasa sa dal nadomňa a naše pery sa znovu spojili.
Rukou mi pomalí zišiel ku lemu mojích legín ktoré zo mňa stiahol. Zároveň ich hodil do útrob mojej izby. Bola som tam pred mojím nevlastným otcom iba v nohavičkách.
Zatiaľ si dal dole svoje nohavice a začal mi bozkávať stehná. "t~T~tae" pozrel sa mi do očí. V tom okamihu mi strhol nohavičky. Zhykla som a spojila k sebe stehná. "si zlatá" usmial sa a kúsnul si do spodnej pery....
Pokračovanie nabudúceJa som dobrý človek ja viem
NEPOVI ❤️ ❤️
ESTÁS LEYENDO
~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️
De Todo~Prestúpiť na inú školu v inom meste? U mňa nemožné.~ . . . ~. Jaya, študentka strednej školy do teraz žila len so svojou matkou. Otca však bohužiaľ nemá keďže hneď po pôrode zmizol za alkoholom.~ ~No na novej škole sú aj nový spolužiaci. A taktiež...