"Jimin! Vstávaj ty trdlo." zakričala som na Jimina, keď sme boli asi desať kilometrov od cieľu.
"kde sme. Čo sa deje? Wtf. Les?" Jimin sa rýchlo posadil keď počul môj hlas. Musela som sa nad jeho činmi zasmiať. Jimin bol vždy veľké trdlo a aj bude.
"za chvíľku sme tam. Učiteľka chcela aby sme sa nachystali a stále sedeli na miestach." povedala som keď som si veci a neporiadok hádzala do malého čierneho ruksaka. "Yoongi. Bude zasa jeba ako pred rokom pamätáš." počula som zo zadu hlasy zrejme jeho spolužiakov.
Čo sa pred tým rokom asi tak stalo? Pomyslela som si zatiaľ čo som počúvala smiech starších žiakov.
"ale musíme si dávať pozor. Minule to nedopadlo práve najlepšie. Vidím, že tu máme nové posili." Yoongi sa nahol ku mne a Jiminovi zo zadu. "asi." povedal Jimin a prekrútil očami. "o čo sa jedná?" otočila som sa k yoongimu a videla som len zosmiešňovací pohľad. Toto nebude asi najlepší výlet.
"nič také zvláštne, toho sa báť nemusíš. Len si musíš dávať pozor na učiteľky. Tie sú na to dosť nasraté keď hľadajú deti behať po vonku o tretej ráno a k tomu ešte v lese." zasmiali sa všetci až na mňa. Pohľad som presunula k Jiminovi, ktorý si len odfukol. Ten o tom vie asi veľa.
" Jimin?" povedala som nahnevane a založila si ruky na prsia.
"hm?" podíval sa na mňa nezaujato. "čo chystajú?" ukázala som palcom na tých piatich dementov v zadu. "už si to počula.." povedal a radšej venoval pohľad oknu. Prečo mu to nik nechce povedať? Nič som nikomu neurobila aby sa správali ku mne tak, kao sa správajú predsa. Tak či tak na to prídem čo budú ty hajzlíci vyvádzať.
-
"vystupujeme!" zvolala učiteľka telesnej výchovy a všetci sme sa začali hrnut ku dverám, kde sme následne vystúpili. Všetci boli šťastný no niektorý dosť udivený s pohľadu na danú budovu. Skôr chatu. Dosť stráž chatu podľa mňa.
Nebola úplne najhoršia ale nebola ani jedna s tých lepších. Ale vydržať sa tu určite dá.
Všetci sme dostali svoje kufre a pomaly sa s učiteľkami dostavili až k danej chate. Vedľa nej boli prístavné ešte dve menšie. Samozrejme ako na ubytovanie.
Jiminom sme sa hodnú chvíľu rozprávali o rôznych veciach čo tu budeme robiť.
"takže deti. Teraz vám ujasníme čo tu budeme robiť. A následne vám dáme kľúče od vášho bytu v chate." povedala učiteľka. A všetci sme zbystreli.
"ako prvé. Dnes budeme len na chate. Keďže pršalo ráno a trávnik v hore na tom najlepšie určite nebude. Zahráme si nejaké spoločenské hry. Ak tu bude niekto kto nechce.. Stačí ka zostanete v izbe alebo pôjdete ku kamarátom. To je dúfam jasne." povedala učiteľka a ja s Jiminom sme na seba hodili taký ten kamarátsky úškrn.
"zajtra by sme mali ísť sa pozrieť na sochu ktorá sa nachádza na severnej strane lesa. A ďalšie dni vám povieme až zajtra. Keďže vieme, že predposledný deň pred odchodom je sviatok všetkých zosnulých..." nedokončila učiteľka keď sa všetci začali radovať.
"áno presne tak. Spravíme si menšiu Halloweensku diskotéku. " pár dievčat začalo výskať od radosti. Niektorý chalani sa len pousmiali. Až na chalanov za mnou a Jiminom.
" dúfam, že to tento rok vyjde chalpeci." zarafoval sa Yoongi na čo ostatný chalani sa začali smiať.
Ja som len sa ostala dívať do predu. No stále mi vrtalo hlavou, čo asi tak chcú robiť? Nebola to moja vec no zaujímalo ma to ako nikdy predtým. Že by ma už začal Yoongi fakt zaujímať? No nie. To určite nie.
"aby to bolo spravodlivé, každí si vytiahne jeden kľúč a tak dá rozdelíme. Takže sa nástupte do jedného radu a každý z vás si jeden vyberie." povedala učiteľka a par žiakov si začalo následne vyberať. Takže mám najmenšiu šancu byť s Jiminom. Povzdychla som si a vybrala si kľúč s číslom päťdesiat šesť.
Fuuu. Ďalšia menšia kapitolka je tu m dúfam, že sa vám páčilo.. A kým asi tak bude naša malá herečka? Hmm 😏🤔
YOU ARE READING
~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️
Random~Prestúpiť na inú školu v inom meste? U mňa nemožné.~ . . . ~. Jaya, študentka strednej školy do teraz žila len so svojou matkou. Otca však bohužiaľ nemá keďže hneď po pôrode zmizol za alkoholom.~ ~No na novej škole sú aj nový spolužiaci. A taktiež...