"ináč." povedal Jungkook po pól hodine nepohodlného ležania.
"ideme na tu párty?" spýtal sa. Mne za teraz docvaklo, že vlastne máme nejakú párty. "ona je dnes?" spýtala son sa už celkom aj unavene. "o ničom inom sa nerozpráva." zasmial sa Jungkook.
Takže si to zhrnieme. Dnes je párty čo znamená, že tam bude určite Jimin a aj Yoongi. Konečne.
"vstávaj, ideme." hneď som sa z neho doplazila na zem a rovno si dobehla ku skrini.
Vytiahla som čierne rifle a čiernu mikinu. Rýchlo som sa prezliekla do týchto vecí. Otočila som sa na Jungkooka, ktorý stále ležal na posteli.
"haló!" prišla som k nemu. On nič. Stále mal zatvorené oči, no na tvári stále úsmev. "Kookie. Ja tam nechcem ísť sama." štuchla som rukou do jeho hrude. Len sa zasmial no stále ležal na posteli.
"okej. Takto to asi nepôjde." povedala som si viac menej pre seba, ale som si istá, že to počul aj on.
Vyšplhala som sa na posteľ a sadla si na neho obkročmo, na čo hneď otvoril svoje hnedé oči. Pozeral sa na mňa. Som odjakživa provokatér ako sa patrí. "ehm." povedal nezrozumiteľne Kook. "poď so mnou prosím." ľahla som si na jeho hruď a počúvala jeho tlkot srdca. Bol o niečo rýchlejší.
"akosi ti šialene srdce búcha." zasmiala som a znova sa nadvyhla aby som mu videla do očí. "Jungkookie, poď prosím so mnou. Vážne prosím." zatvárila som sa smutne a ruky položila na jeho hruď.
"fajn. Pôjd~Em." povedal a počas toho nahlas prehĺtol.
"len poď so mňa prosím dole. Nechceš aby som ťa tu prehol." povedal a ja som hneď z neho zišla dole. Na jeho tvári sa ukázal menší úškrn.
-
"ahojte." povedal Taemin keď nás s Jungkookom stretol vo dverách. "vidím, že si ho našla." zasmial sa a pridružil sa k Jungkookovi. "okej. Ja idem pohľadať Jimina." povedala som im a oni len prikývli.
Táto party tu musí byť tak hodinku už. V niektorých žiakoch už je cítiť alkohol a taktiež aj z učiteliek. "no tak Jay... Kde by si hľadala Jimina." povedala som si v hlave. Najprv som sa išla pozrieť ku baru. No žiadnu Jininovu drobnosť som nevidela.
Na tanečnom parkete tak tiež nie. Kde by sa mohol asi tak skovať? Stále som si v hlave rozprávala a hľadala Jimina.
Vyšla som na chodbu. Určite je tu lepší vzduch. Zošúchla som sa dole po stene a sadla si na zem. Rukami objala svoje nohy a hlavu položila na kolená.
"Jimin," dňukla som, "kde si?" moje oči zakrilo pár neposlušných sĺz, ktoré premáčali moje tepláky.
Hlavu som položila na pravú stranu. Dvere smerom do lesa boli mierne pootvorené. Vypadalo to ako v nejakom horor. A ako býva zvykom, hlavná postava sa tam musí ísť proste pozrieť. Vyšla som na von. Bola tu celkom kosa, no čo už.
Pomalým krokom som sa vybrala do lesa. Je dosť hlboký, kto by to povedal na Kóreu.
Čím som išla hlbšie nastával ten divný pocit. Ako keby ma niekto sledoval, no bola som presvedčená, že nikto tu nieje.
Boh vie akú dĺžku som prešla, no zima začala byť čoraz väčšia. Asi sa ani do chaty naspäť dnes nevrátim. Zostáva mi nájsť len nejaký poľovnícku chatku alebo aspoň nejaký prístrešok.
Rozbehla som sa. Pre istotu. Nieje najlepšie sa tu túlať.
Nakoniec som našla zrejme nejakú opustenú chatku. Čo tak ju preskúmať?
Vošla som do vnútra na čo má od reality odtrhol nechutný zvuk starej drevenej podlahy.
Na každom rohu bola nemožná pavučina. Všetko zaprašené. A tu sa prebudila moja alergia. Za pchala som si nos, skoro som sa rozplakala. Mám tu najhoršiu alergiu čo snáď môže byť. Moje kolená spadli k zemi. Bola som totálne vyčerpaná
Po tvári mi stekali slzy. Či už z pocitu alergie, ale aj zo strachu.
Poznáte ten nepríjemný pocit, keď vám začne nechutne pískať v hlave. Presne to som teraz zažívala. Svoje uši som si zakrila rukami.
"Jay?"
50 časť za nami.. Kto to asi bude?
Dnes možno čakajte ja ďalšiu časť 💜💜💜dúfam, že sa páčilo. Teraz robím krátke časti. Dúfam, že vám to nevadí.
YOU ARE READING
~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️
Random~Prestúpiť na inú školu v inom meste? U mňa nemožné.~ . . . ~. Jaya, študentka strednej školy do teraz žila len so svojou matkou. Otca však bohužiaľ nemá keďže hneď po pôrode zmizol za alkoholom.~ ~No na novej škole sú aj nový spolužiaci. A taktiež...