56 Časť

311 22 7
                                    

"č-čo?" dívala som sa do Jiminovích oči

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"č-čo?" dívala som sa do Jiminovích oči.
"to bola sranda." povedal s úškrnom. "ahh. Jimin." zasmiala som sa. No Jimin sa tváril vážne.

"Jay. Ja.... Ja len.. Si tak kurva úžasné dievča. Som šťastný, že tvoja matka si našla Taehyunga a rozhodla sa ťa sem dopratať lebo. Lebo... Nedokážem na teba nemyslieť." dal mi pramienok vlasov za ucho. Bola som určite červená. Čo by nie.

"bol som extrémne nasratý keď som sa dopočul to s tým Yoongim. Asi som sa v tedy zrútil." moje oči prenikli tým jeho.

"tá téma je už za nami pokiaľ viem." povedala som, zatiaľ čo sme si prepalovali oči.

"prepáč, ja len na to stále myslím." povedal skleslo a pohľad obrátil k zemi.

"vieš s Yoongim sme celú dobu proti sebe. Možno ani o tom nevieš no je to tak. Yoongi mi o tebe hodnú dobu hovoril. Aká si úžasná, pekná a tak ďalej. Potom mi povedal, že ti písal aj anonymne. Povedal som si, aká musíš byť úžasné dievča vzhľadovo. No Yoongi mi nepovedal o tvojom vnútornom ja. Aká si milá, dobrá, ku všetkým seriózna a vždy prítomná keď sa niečo deje. Keď som ťa uvidel a potom aj spoznal, doplo mi, že to nebude len obyčajné kamarátstvo. Teda aspoň nie s mojej strany. Spravil som niečo, čo som nikdy nespravil. Zamiloval som sa do teba." ani raz sa ma mňa nepozrel, no videla som, že ho to trápilo.

"Jimin." pousmiala som sa a on konečne zdvihol hlavu. "wow. Vôbec som si nemyslela, že by si ty niečo takéto povedal. Prekvapuješ ma čím ďalej,tým viac." moje ruky som mu položila na plecia.

"to bude tým, že žiarlim na Yoongiho." prehĺtol a nenávistne sa pozrel. "Oh Jimin." naklonila som sa a na jeho pery položila menší bozk. Bola to len taka letmá pusinka no aj tu som si užila.

Odtiahla som sa, na čo sa Jimin hneď ku mne priblížil. Dravo so zobral moje pery a začal ich sať. Ako keby som sa mu chystala ujsť. Začala som spolupracovať. Naše pery sa o seba treli a naše jazyki bojovali 3 svetovú. Jeho ruky z môjho pásu putovali pod môj zadok, keď ma následne pozdvihol tak, že moje nohy skončili na jeho páse. Moje ruky na jeho zátylku ho občas jemne zaťahali za vlásky zatiaľ čo on nás oboch viedol do postele.

-
Ľudia....

Už máme pred sebou posledné tri časti tak sa poriadne pripraviť.








Ľudia... Ja som tak, mega šťastná. Posledne dni sa mám vážne dobre, či už psychicky alebo fizicky. Zamilovala som si písanie viac než som doteraz mala rada. Píšem taktiež novú knížku do ktorej som sa tak isto zamilovala, no dávať von ju asi nebudem lebo úspech by nemala.

Taktiež ma povzbudili vaše úžasné komentáre. Som tak strašne rada, že každou kapitolou vás tento příběh stále zaujímá. Snažím sa naplno venovať písaniu. Dokonca v škole sa ma učiteľka pýtala čo píšem. Boli to nápady na ďalšie časti. Som úplne ohromená a mega šťastná. Čoraz vaic ľudí mi píše ohľadom wattpadu a ja proste len.. Wow
Ste úžasný.

Vážne neviem ako sa vám mám poďakovať keď takéto ďakovanie  je  skoro na každej druhej kapitole.

Dokážete ma v mojej tvorbe podporiť tak moc, že vždy keď si prečítam hoci aký koment som šťastná. Šťastná, že niekto ocení moju prácu ktorú rada robím pre vás. Je to taka morálna podpora.

Dokonca mam viac kamarátov tuná ako v reálnom živote což je... Divné.. Niesom introvert aleee.. Chcem tým povedať, že sa chcem vypracovať čo najďalej. Začala som si v tom aj veriť a uvidím ako to bude pokračovať.

Som vám veľmi vďačná. Za každé jedno pozretie. Stále sa pozerám na každú časť... A keď vidím o jedno viac... Som spokojná.

~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️Where stories live. Discover now