"dobré... Budeme sa robiť, že sme nič nevideli." povedal Kook keď som s ním došla na izbu.
"si slepí?" pozrela som sa mu do očí na čo sa len falošne usmial.
"niesom slepí? A vlastne... Prečo ste sa vy dvaja olizovali? Chcem dôvod? Ja so. Si myslel, že chodíš s Jiminom lebo spolu trávite veľa čas-"
"čo? Ja s nim nechodím." povedala som rázne. "je to môj dobrý kamarát." odfučala som sa a sadla si na mäkkú posteľ. "chalani ma volali k nim na izbu. Ideš tiež alebo ~"
Vstala som z postele a smerovala za Jungkookom.
"jasné, že idem. Bezomňa by to nebolo také super. Predsa len. Ženská ruka je vždy najlepšia no nie?"pousmiala som sa. Jungkook sa len uškrnul.
"prestaň myslieť dvojzmyselne! Fuj." povedala som mierne nahnevaným tónom a rovno šla ku dverám, ktoré som otvorila.
"ideme? Alebo tam budeš stáť ako kopa nešťastia a dívať sa do blba?" pozrela som sa na Kooka, ktorý stále stál na tom istom mieste. Ten ako keby sa prebral z tranzu a nasledoval ma. Keďže iba on vedel, kde majú izbu, tak ma navygoval on. Vláčili sme sa po chodbe ako nejaký opilci doslova. Chalani sú až na treťom poschodí takže sme museli vyjsť daj pár schodov.
"poď ty lenivec." povedal potichu Jungkook, keď som sa snažila vyjsť posledných päť schodov. Trošku som teda pridala do kroku.
"do piče. Triedna ide." povedal Jungkook, keď učiteľka kontrolovala dolné izby. "ešte, že sme tam vopchali nejaké vankúše. Niesi až taký debil" povedala som, no schmatol ma za ruku za roh, aby nás nebolo vydno. "ja niesom." povedal s úsmevom na perach.
Učiteľka odišla za roch a ja s Kookom sme sa pomaly no cez to rýchli dostali do chlapčenskej izby na konci tejto prekliatej izby.
"chalani...su dve hodiny ráno. Čo chcete?" prišiel do izby Jungkook a ja za ním. Chalani sedeli na podlahe a jedli nejaké nezdravé chipsy. Fuj to.
"len sme dúfali, že sa pridáte." Povedal Yoongi a s úsmevom si ma pozrel od hora až dole. Už som si stihla dať aj moje pyžamo.
"my ráno nevstaneme!" povedal Kook keď si sadol vedľa nich. "sadneš si aj ty?" pozrel sa na mňa Taemin. Len som prikývla a sadla si do trojice chlapcov.
"no. Čo ideme?" spýtal sa Jungkook s menším úsmevom. Len som sa pousmiala.
"ideme pravdu a odvahu?" spýtal sa Taemin. Všetci sme súhlasili. Aké nečakané.
"no. Jimin išiel ku kamarátovi na izbu takže tu máme pekne voľný priestor." povedal Yoongi nadšený. Už som na to aj zabudla, že spolu majú izbu.
"dobre začíname." povedal Kook a roztočil fľašu. Bolo to presne na Yoongim a Taeminovi.
"pravda alebo odvaha?" spýtal sa Taemin. "pre začiatok pravda. Pri tebe nikdy neviem, čo dáš." povedal Yoongi. "hmm.. Je pravda, že si v druhom ročníku spal s HoSoo?" spýtal sa Taemin a prepaloval Yoongiho pohľadom. Stačil by mu bohato aj popkorn pri sledovaní tohto deja.
"ráta sa aj to, že mi fajčila?" spýtal sa Yoongi. Bola som zaskočená. Aj keby som nemala byť, keďže Yoongi bol len na takéto veci. Sam tak pôsobil, keďže ho pozná celá škola ako toho Bad Boya.
"dobré to stačí." povedal Taemin s úškrnom zaveseným na Yoongim.
Fľaša sa znovu roztočila. Práve dopadla na mňa a Jungkooka.
Jungkook sa so smiechom pozrel na mňa.
"no čo?" spýtal sa. "pravda." povedala som rázne. Všetci traja ma prepalovali pohľadom a ja som len z vnútra kričala. Oslobodite ma odtiaľto prosím.
"keďže o tebe skoro nič neveim... Si panna?" spýtal sa ma na otázku... Skoro som sa zadusila vlastnými slinami. Toto som nečakala. Čo mám teraz robiť. Poviem asi pravdu.
"a čo ak hej?" pozrela som sa na neho spýtavo. "tak dobre." povedal Kook. Pozrela som sa na Yoongiho, ktorý má išiel zabiť pohľadom. No takým tým uchyláckym pohľadom. Neveštilo to nič dobré..
Dneska čakajte aj štyridsiaú časť takže tam bude aj menšie prekvapenie....či to bude smut to vám povedať neviem... Ale máte sa na čo tešiť ❤️🙏dúfam, že sa páčila aj táto časť. Ily ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️
Rastgele~Prestúpiť na inú školu v inom meste? U mňa nemožné.~ . . . ~. Jaya, študentka strednej školy do teraz žila len so svojou matkou. Otca však bohužiaľ nemá keďže hneď po pôrode zmizol za alkoholom.~ ~No na novej škole sú aj nový spolužiaci. A taktiež...