"Yoongi! Čo to robíš?" zakričala som po ňom, keď ma ťahal za ruku niekam do neznáma.
"Yoongi, odpovedaj mi kurva!" zaziapala som a hneď zastal oproti mne.
"ten hajzel sa ťa nebude dotýkať!" bol strašne nahnevaný. Mala som pocit, že by ma najradšej zbil. "nieje hajzel. Je to môj kamarát, Yoongi!" viac menej tichšie som povedala, ale počuť to bolo dosť dobre.
"vidím aké pohľady po tebe hádže Jay. Niesom sprostý!" adrenalín v tejto situácii vo mne doslova vrel. Yoongi mi skoro ruku zlomil jeho silou.
"no a? Bože Yoongi spamätaj sa tiež preboha! Pozri sa. Správaš sa jak neplnoletý chlapec, ktorému ide iba o to, aby sa s niekym vyspal. Poriadne ani nevieš čo je to vzťah a ty mi tu ideš rušiť kamarátstvo? Si naivný debil, Min Yoongi!" tiekli mi slzy po tvári. Ani som to nestihla zaregistrovať. Rýchlo som svoju ruku vymotala s tej jeho a utekala som smerom von.
Bolo mi to jedno. Celý tento deň som si poriadne zničila. Jimin ma Nenávidí, Yoongi si ma už aj vlastní a Kook.
No vlastne.
Kook je jediný.. Ktorému o nič nejde. Rozhodla som sa ho ísť pohľadať.
Určite je buď v lese a fajčí so štvrtákmi.. Alebo je v našej izbe.
Najprv som zbehla sa pozrieť do lesa, keďže som bola vonku.
"Taemin!" zakričala som aby som sa uistila, že tu niekto aspoň je. No však nič sa neozývalo, žiadna odpoveď.
"čo kričíš? Ja som tu." povedal Taeminov hlas za mnou. Chvála Bohu. "prepáč ja len... Nevidel si tu, alebo po prípade, nieje tu Jungkook?" spýtala som sa ho celá zadychčaná. Pot zo mňa lial taktiež.
"bol tu. Hovoril čosi, že ho vraj Yoongi nazval kokotom či čo. Neviem. Niečo v podobnom štýle. Asi je v chatke mám pocit." povedal celkom zaujatý. Mal pravdu. Yoongi nemá právo ho nazývať kokotom len kvôli mne.
"ďakujem ti, Taemin. Dlžím ti to." povedala som a poťapkala ho po pleci.
"nemáš za čo. Dáš si?" vytiahol krabičku cigariet. Podľa všetkého, mal ich v taške asi ďalších dvadsať. Asi zásobu. "ja nefajčím." povedala som ako nič.
"nevadí, zober si celú krabičku a ponúkni aj Kooka, ktorý si taktiež bude chcieť potiahnuť." povedal a vopchal mi ju do vrecka nohavíc.
"fajn. Ďakujem ti ešte raz." povedala som a bežala naspäť do chaty.
Ak tu Kook nieje, asi sa zrútim. On je asi jediný, ktorému nikdy nič nevadí. Vydno, že je poriadny flegmatik.
Vošla som do chatky a bežala na naše poschodie, kde pobehovalo niekoľko študentiek. Každá s nich sa správala momentálne, ako socka.
Podišla som ku dverám. Vykašlala som sa n aklopanie a hneď som vošla do vnútra.
"Jungkook ty hovno si t~" hneď som sa zastavila.
"oh bože prepáč ja.. Ja som nechcela.. Asi by som sa mala učiť klopať. Prepáč kookie~" zakrila som si oči rukami. Toto je vážne trápny moment.
"nič sa nestalo." počula som jeho smiech.
Ale stalo.. Videla som ho polonahého. Teraz budem mať v hlave perverzne myšlienky. Aj keď vážne má abs pekné ~boha Jay prestaň.
"hej. Prečo si zakrívaš oči." počula som jeho pousmianie rovno pri mojom uchu. Do riti.. Toto je moc uchylne. Alebo si to len namýšľam ja.
"môžeš ich otvoriť." zasmial sa. Ako povedal. Otvorila som oči a bol predo mnou. Pár milimetrov od tej mojej hlavy. Je tu horko. A tým myslím, dosť horko.
"nesprávaj sa, ako keby si nikdy nevidela chlapčenské telo." zasmial sa. Ja som sa len sústredila na tú trápnosť. A na jeho oči.
"to nie. A~ale tak. No~"
"zalté."zamsial sa Jungkook a dal mi pramienok vlasov za ucho.
"skôr trápne." povedala som viac menej pre seba. Ale počul to aj Kookie.
"ja viem. Yoongi také určite nemá." uškrnul sa.
"to teda nie." skoro som sa zadu sila smiechom. To sa snáď ani porovnávať nemôže. Či?
"ale čo. Ty si to už aj robila? A s ním? Tak to ak bolo tvoje po prvé s ním. To si si asi moc neužila." začal sa smiať. Musela som sa uraziť. "no lebo ty by si bol určite lepší čo?" povedala som nezaujato. "kľudne to môžeš vyskúšať." povedal, alebo skôr zašuškal do môjho ucha.
"pri mne by v tom aspoň išlo o city." povedal s úsmevom. Mal pravdu. Podľa mňa, Yoongi do toho cit vôbec nedával. Išlo mu len o to, aby si strčil. Tak ako hovoril známi anonym.
"Jungkook?" povedala som tíško. Bol na mne nalepeny až až, tak som svoje ruky musela položiť na jeho nahú hruď. Moja krv sa vo mne varila.
"hm?" pozrel sa mi do očí. A tým myslím poriadne hlboko.
"T~Taemin posiela cigarety." povedala som ticho.
"fajn. A ty fajčíš? Nepovedal by som." prezrel si ma od hlavy až po päty.
"ja nefajčím. Ja som ťa len hľadala v lese a Taemin mi to strčil do ruky,že ti to mám dať, keďže si vraj potrebuješ zapáliť či čo." takto rýchlo som nikdy nerozprávala. Snáď rýchlejšie ako odpovedanie z vybraných slov po bé."skúsila by si to?" asi sa pýta dosť divné otázky. "čo? Nie, ja... Nefajčím Kookie." povedala som rázne.
"myslím...niečo iné." svoje pery si navlhčil jazykom. Dych sa mi zastavil. Asi odpadnem.
Stáva sa zo mňa 100% uchyl. Dúfam.. Že sa páčila časť aspoň.
YOU ARE READING
~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️
Random~Prestúpiť na inú školu v inom meste? U mňa nemožné.~ . . . ~. Jaya, študentka strednej školy do teraz žila len so svojou matkou. Otca však bohužiaľ nemá keďže hneď po pôrode zmizol za alkoholom.~ ~No na novej škole sú aj nový spolužiaci. A taktiež...