Ben lassan kezdett mozdulatlan lenni. Aggódtam majd hirtelen le hunyta a szemét és elengedte magát. Bizonyára elaludt. Hát én is kicsit lentebb csúsztam majd pihentem tovább.
De másnap reggel amikor felkeltem egyedül voltam. Furcsálltam, de ezek szerint igaza volt Annabell-nek.
Lassan össze szedtem magam majd megtaláltam az ágy másik felén pár ruhámat. "Érdekes.. Sokan járnak akkor a szobámba." - jegyeztem meg magamban.
Felvettem a kapott ruháim majd kimentem a többiekhez. Mindenki reggelizett az asztalnál.
-Gyere csak! Ülj le. - mondta Python és a lábával az asztal alatt ki tolta a széket, ami Ben és Annabella mellett volt.
Nyeltem egyet majd le ültem.
Falatozni kezdtem az érdekes ízű tükörtojásból, majd ettem hozzá pár falat kenyeret is. Majd Lucy körbe kínálta a saját készítésű limonádéját, bár a többség inkább teát ivott inkább. Én is úgy tettem. Amikor végeztünk mindenki a maga dolgával foglalkozott. Főként a lenti hacker szobába. Hát gondoltam ha már itt vagyok kicsit fel fedezem a dolgokat. De mintha csak vámpír vadász nyelven beszélnének nem értettem semmit.. Így hát vissza ültem az asztalhoz és iszogattam a maradék teám és gondolkodtam. Itt volt időm mindenre gondolni, "ha Beatrix nincs, már.. Amint tudom Ray ki szívta az összes vérét mérgében." - sóhajtottam.
Majd hirtelen ha már Ray.. Ő is ott volt a vámpír fészekben. Hirtelen kalapált a szívem. Mi van ha őt is megölték?! - merült fel a kérdés bennem hirtelen.
Majd le húztam az utolsó korty teát és le rohantam a többiekhez.
-Van egy fontos dolog amit szeretnék mondani. - kezdtem bele tétovázás nélkül.
-Mi lenne az? - érdeklődött egy fekete ruhás fekete hajú lány akit még nem ismerek.
-Kicsit át gondoltam a dolgokat hogy mi is történt, és van egy feltételezésem hogy Ray-t is.. Hát.. Meg.. Megöltétek. - dadogtam.
-Amúgy ki is ez csaj? - szólalt meg újból a feketét hajú lány.
-Hát ő.. - kezdett bele Ben. - Hogy is hívnak? - súgta oda nekem.
-Ana Mccallers vagyok! - vágtam rá türelmetlenül.
-Aha.. Szóval Ana.. És miért kéne aggódni egy vámpír miatt? - folytatta a fekete hajú lány.
Majd hirtelen mindenki bólogatni kezdett és engem bámultak.
-Mert.. - kezdtem bele halkan.
-Igen? - kérdezte flegmán a fekete hajú lány.
-Mert a testvérem... - mondtam ki végül.
Majd mindenki egy percre meredten bámult majd Ben oda jött hozzám:
-Ezt eddig miért nem mondtad? - suttogta.
-Nem kérdezed. - játszottam a nagylányt majd össze fontam a karomat.
-Én emlékszem erre a névre.. - tört ki a tömegből Lucy.
-Tényleg? - kérdeztem boldogan.
-Igen.. Amikor mentünk levadászni őket ő bentről szaladt ki.. És egy másik vámpír kiabált utána.. A nevén szólítva. - folytatta elgondolkodva.
-Akkor ő megmenekült.. - raktam össze a dolgot.
-Sajnos.. - mondta Python majd gyorsan kiment a szobából egészen fel.
Én csak néztem majd össze font karral levágtam magam a kanapéra.
Majd Ben le ült mellém.
-Nem várhatod el hogy egy vámpír vadász örüljön hogy megmenekült egy vámpír..
-Tudom.. - csak ennyit mondtam majd elbambultam és elengedtem a karomat. Le tettem a kanapéra.
-Minden oké? - jött végül a kérdés Ben-től.
-Nem tudom.. Mond meg te!- ezzel hirtelen fel álltam és felmentem a jelenlegi szobámba. Majd be zártam.
Nem akartam hogy játssza azt a fiút aki érdeklődik a lány iránt majd elhagy bizonyos dolog miatt. Utána rá jöttem hogy csak nem akarok belé szeretni, hogy aztán majd elhagyjon.
Aznap már nem nagyon mozdultam ki a szobából. Zakatolt az agyam és közben kicsit furcsán éreztem magam. Már az étel sem csúszott le a torkomon.Mindenki zajongott másnap reggel majd Ben hirtelen rájuk szólt majd utána csend lett. Még kicsit forgolódtam majd fel keltem. Egy adag ruhát találtam megint. Azokból egy újabb szettet raktam össze amire még Python is azt mondja: "Huha.." fekete szaggatott farmer. Fekete övvel, sötét szürke zokni és cipő, fekete bőr dzseki ami álla egy pólót, szimpla együttes logója volt rajta, és egy fekete choker. (nyaklánc)
Majd a pizsamámat eltéve és megágyazva elindultam.
Amikor kiértem majdnem mindenki ott volt és csak bámultak. Majd ahogy sejtettem Python-nak tetszett.
-Na ki ez a csaj? Ana-t hol hagytad? - viccelődött majd közelebb jött és végig mért.
-Jól áll ez a szerkó szivikém.. - mondta végül majd átkarolta a derekam.
Mire én hirtelen el löktem a kezét.
-Sejtettem hogy tetszeni fog, és te azon emberekhez tartozol aki a stílust nézi és ahoz vonzódik.
Python csak bámult szótlanul.
-Nincs szükségem rátok.. - mondtam majd ki mentem az ajtón, úgy most először.
Majd nagyot szippantottam, és újra a fokhagymát éreztem, gyorsan körbe néztem és láttam rengeteg fokhagymát. Fel aggatva mindenhová. Még a fákra is. Hátul meg volt egy fokhagyma kert.
-Mégis mit gondolsz hová mész?! - tört ki az ajtón a fekete hajú lány akinek még mindig nem tudom a nevét.
-Miért is kéne neked válaszolnom? - vágtam rá flegmán.
-Gyere vissza! - utasított és megragadta a karom. Majd én is az övét és hátra dobtam. Métereket repült majd a ház előtt landolt.
Erre Ben és a többiek törtek ki az ajtón.
-Mi a franc.. - szaladt ki a szó Ben-ből.
Majd közelebb jött, már alig egy lépésre volt előttem.
-Mi történt? - kérdezte nyugodtan de mégis zakatolt a szíve.
-Ugyan.. Ne játszd nekem magad.. Annabell felvilágosított hogy egy lánnyal sem sikerült a kapcsolatod.. És hogy csak játszadozol velük.. Na én nem leszek ilyen. - súgtam a fülébe.
-Mi bajod van neked?! - már ideges volt.
Mire én csak fel emelkedtem a levegőbe és pár méterrel magasabbról vissza ordítottam.
-Kérdezd meg Annabell-t! - mondtam flegmán.
Ben hirtelen a többiekhez rohant én meg csak pár méterrel arrébb le szálltam. Ezután csak arra emlékszem hogy újra a vámpír fészekben vagyok.
Hirtelen félelem fogott el és nem tudtam mit keresek itt. El akartam rohanni de csak előre mentem majd be mentem.
Azután megpillantottam Agort a földön. A mellkasán egy kisebb mélyedés volt.
Még a hideg is ki rázott. De nem tudtam irányítani magam. Oda mentem majd lehajtottam a szemhéját.
Akarva, akaratlanul. Küzdeni kezdtem hogy én irányítsam magam. Egyre inkább reagáltam a saját akaratomra.
Majd össze estem és Ben-ék megtaláltak.
-Jól sejtetted Ben! Sajnálom.. - mondta Python az ajtóban.
Mindent homályosan láttam és nem tudtam fókuszálni arra amit mondanak.
Egyre inkább egy zöld aura jelent meg körülöttem. Lassan megemelt a két lábamra, továbbra is homályosan vagy alig láttam. Majd egy nagy robbanással eltűnt a zöld aura és eszméletlenül zuhantam. De Ben elkapott.
-Jézusom! Ez az amire gondolok? - csak ennyit mondott Annabell.
-Szerintem te csak kussolj Annabell.. Elég bajt csináltál.. - mondta végül a fekete hajú lány. Ben csak vitt a két karjában, egészen vissza a bunkerig.
CITEȘTI
Vámpír fészek (Befejezett)
VampiriEz a történet egy olyan világban játszódik ahol vámpírok nagy mértékben vannak. Sokan tudnak is róluk, őket halandóknak hívjuk. Azért van ennyi vámpír mert sokan át tértek a jó útra, de ennek oka is van: Egy professor termesztett egy plazma gyümölcs...