Hát amit Ben kért az nagyon hamar teljesült. Másnap délután be is cuccoltam és Ben meglepett mert az összes holmimat elhozta amit kértem tegnap, és egy kis levelet is.
Amiben csak annyi állt hogy még egy hónapig kint lesznek a másik országban a szüleim.
Mivel sok cuccom volt az hozták a fiúk a régi szekrényem, az eddigi szobámból. Azért abba pakoltam. Ez az első hogy egy fiúval vagyok egy szobába. Már úgy rendesen. Éppen végeztem a pakolással és be feküdtem Ben mellé.
-Örülök hogy itt vagy velem.. - mondta és simogatni kezdte a fejem.
-Én is örülök. - mondtam mosolyogva.
-Hé srácok!... Oh bocsi.. Megzavartam valamit? - tört be Python.
-Mond mi van.. - mondta végül Ben.
-Még ti elvoltatok én megvizsgáltam Ana vérét.. Gyertek. - intett a kezével.
Le mentünk az orvosi szobába.
-Igen? Mit találtál? - érdeklődtem.
-Valahogy másabb a véred.. Szerintem a vámpír méreg adott neked erőt.. Vagy hasonló.
-Erőt? Hogy érted? - érdeklődtem.
-Úgy hogy ha egy ember nem lett vámpír és vámpír méreg van a vérében, hatással lehet rá, például lehet hogy szuper gyors leszel vagy tudsz valamennyi lebegni, erősebb, keményebb leszel, majd kialakul. - mondta és mutogatta a mikroszkópon a vérem.
-Ez nem lesz veszélyes? - kérdeztem.
-Nem valószínű, és vámpírrá se fogsz válni.
-Aha.. - mondtam és egy kicsit elgondolkodtam és le ültem a kinti kanapéra.
Érdekes ez a dolog, végig futott az agyamon mi lenne ha hasznos képességem lenne amivel be is állhatnék vámpír vadásznak? Ben lehet nem örülne neki de ez attól függ milyen erőm lesz. Én is nagyon kíváncsi voltam és ebben a pár napban mindenki. Páran arra tippeltek hogy lebegni tudok majd az Agor mérge miatti eset miatt.
Én viszont nem tudtam, de néha egyszerűen fel akartam robbanni belülről. Azt mondta Python ez annak a jele hogy lassan meglesz az új erőm. De ki gondola volna hogy ilyen lehetséges.
-Ana.. Arra gondoltam hogy újra vért vennék hátha megtudom mondani hogy mi lesz a képességed. - mondta Python már készítve a dolgokat.
-Ez nem lesz sok vér veszteség? - aggódott Ben.
-Nem veszek sokat és utána sem valószínű. Reméljük nem. - mondta Python és már készült vért venni.
-Állj állj.. Valószínűleg? Python ha nem vagy biztos benne hogy nem lesz semmi baj akkor ne csináld! - aggódott. Elég sokszor hittem azt hogy nem kaplak vissza.. - nézett végül rám.
-Jó.. Akkor tényleg csak egy keveset vesz. - mondtam végül.
-Jól van, de ha kell valami itt vagyok.
-Ami azt illeti... Csinálhatnál vacsorát..
-Rendben.. Majd gyere.. - mondta és fel ment. Nem volt túl boldog a helyzet miatt. De megértem.
Python hamar végzett majd megint kaptam egy kis sebtapaszt, azután fel mentem, és ettünk.
Evés után hallottuk hogy Python lenn keményen dolgozik. De aznap nem lett eredmény. Így a nap hátralevő részében Ben-el voltam aki nagyon sok mindent mesélt a vámpír vadászokról.Másnap reggel már hallottam hogy Python csendben van. Reméltem hogy van valami hír. Ezért amikor már nem tudtam aludni ki pattantam az ágyból és le mentem.
-Jó reggelt Python.
-Oh.. Szia! - ugrott fel a kanapéról.
-Van eredmény? - érdeklődtem.
-Ami azt illeti van. - mondta és be ment az orvosi szobába majd utána mentem.
Python nézegette a mikroszkóppal a tegnapi vérem egy részét.
-Le futtattam egy tesztet, és valószínűleg Harcos lesz a képességed. Amiatt mert Agor egy vezér volt, és erős. Amiatt leszel te is erős. Ezzel a képességgel több dolgot is tudsz majd.
-Köszönöm szépen.. De ez olyan érdekes számomra.. - mondtam elgondolkodtam.
-Nem kell túl gondolni.. Nem lesznek szuper erőid. Inkább csak egy félre sikerült méreg hatása pár tulajdonságod és bizonyos rosszabb tevékenységed jobb lesz, csak egy kis ráadással. - magyarázta Python.
-Azt hiszem értem.
Szóval csak fejlődik a testem.. Mert a vámpír méreg másképp hat rám azért mert a tulajdonosa meghalt.
-Pontosan! - mondta Python felemelt kézzel a lépcsőn majd távozott.
Én meg a kis plédemmel le dobtam magam a kanapéra.
Pár perccel később le jött Ben is.
-Oh.. Jó reggelt. - mondta meglepetten.
-Jó reggelt.. - mondtam el bambulva.
-Mi az? - érdeklődött.
-Van hír.. Harcos leszek, ott van a papír pár tulajdonságnak a tippje. - mondtam és rá mutattam.
-Érdekes.. Ez a dolog hasznos lenne a vámpír vadászathoz is.. Ezek a tulajdonság nagyon jók.. - mondta a lapot olvasva.
-Akkor szerinted lehetnék én is vadász?
-Meg lehet.. De ezt nem én döntöm el.-zárta le a témát.Pár nap múlva kezdtek furcsa dolgok történni velem, majd a sejtés be teljesült. Szinte az összes Harcos tulajdonságot megkaptam. A többiek kifejezetten örültek, mintha nem láttak volna még ilyet.
A tulajdonságaim a következők lettek :
-Jobban bírom az ütést (fájdalmat)
-Pár méter magasra fel tudok ugrani
-Ügyesebb lettem a harcban (ezzel még lesz edzés a többiekkel)
-Gyorsabban futok
-Hajlékonyabb és tehetségesebb lettem, jobban megy ez által például: Tigris bukfenc, szalto.. Stb. (ez még jól jöhet)Jó pár napja edzünk és edzünk. Ami végül is jó, mert élvezem is.
Épp egy edzés közepén jártunk amikor pár méteres ugrás után ugrottam le, végül azt hittem amikor le érkezem megsérülök de valahogy reflexből csináltam egy tigris bukfencet majd azzal a lendülettel fel álltam két lábra és egy autót pillantottam meg a fák mögött. (Arról lehet ide be jönni)
-Nagyszerű Ana.. Ezek szerint reflexed is jó.. Érdekes.. - mondta majd amint meglátta hogy jön valaki lassú kocogásban oda ment és utána mindenki.
-Maradj itt és pihenj! - szólt Ben mielőtt elment.
-Oké... - mondtam és le ültem a földre a táskám és az ugrató mellé. "Az ugratóval ugrottam eddig a magasba.. De érdekelne milyen lenne nélküle.. Majd később kipróbálom." - gondolkodtam.
Majd kikerestem a táskámból a palackos vizemet majd nagy lendülettel ittam belőle. Miután ittam vissza tettem a táskámba a vizem és csak Ben-éket bámultam.
4 emberke jött, kett nő és két férfi.
Roppant érdekes volt mert soha nem mondták hogy más is tudja hogy itt van ez a hely.
Majd megölelte mindenki azt a négy embert és jöttek vissza. Ezt nagyon furcsálltam. Valószínűleg jó barátok lehetnek.
-Mehet tovább Ana! - sürgetett Python.
-Ezek meg kik voltak? - kérdeztem amikor mindenki vissza jött.
-Ja csak.. Ismerősök.. - mondta Lucy.
-Igen.. Jó barátok. - pontosított Ben.
-Nem hiszek nektek! Nagyon rosszul hazudtok.. - állapítottam meg és fel álltam.
- Azért én is megtudhatnám? Hiszen már régóta itt vagyok.. És.. - folytatni akartam de Python félbe szakított.
-Ha valamit elmondunk jön más és más titok és dolog. Másokat is bele mártunk..ezt nem rögtönzötten fogjuk elmondani.. Először megbeszéljük. - jelentette ki Python.
-Jól van. - mondtam kicsit flegmán már halkabban és nyugodtan majd be mentem a szobánkba.-Szerintem eléggé közel áll már hozzánk hogy tudja! - mondta Ben határozottan.
-Igazad van.. De ezt meg kell beszélni a családdal..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vámpír fészek (Befejezett)
VampirEz a történet egy olyan világban játszódik ahol vámpírok nagy mértékben vannak. Sokan tudnak is róluk, őket halandóknak hívjuk. Azért van ennyi vámpír mert sokan át tértek a jó útra, de ennek oka is van: Egy professor termesztett egy plazma gyümölcs...