1⚠️

1.4K 34 16
                                    

Reggel a csodás ébresztömre keltem. Jajj már alig vártam hogy gyakorlatilag hajnalok hajnalán keljek és induljak futni az én drága édesapámmal. És ezt mind hétfő reggel suli elött... Khm... Ja bocs.... Ez egy másik ember, másik világban enyhe elmebajal... Egy szó mind száz. Legszivesebben  elástam volna a kert azon végébe a telom ameikbe általában Draco a kutyám üritt.
Felkeltem és elmentem fogatmosni meg rendbe szedni magam. A saját fürdömből kijövet elkeztem kutakodni a ruháim között hogy mit vegyek fel. Ugyanis Jiminnel megyek suli elött futni. Szóval valami sportos kell. A választásom erre a szetre esett :

Felkötöttem a hajam és ki indultam aszobából és mit ad isten kibe botlottam? Jiminbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felkötöttem a hajam és ki indultam aszobából és mit ad isten kibe botlottam? Jiminbe. Epp az ajtom elött ált
-Szia cicus. Hát már kész is vagy?- kérdezte egy kedves mosolyal. Hát a megnevezés meg hát... Mindig is igy hivott . Mivel heten vannak apukáim igy rengeteg féle képpen hivnak. Pl Cica. Hercegnő. Manó. Életke. Szóval ha valaki aki nem tudja hogy a lányuk vagyok meghallaná  még a végén másra gondolna...
-Igen apa. Mikor indulunk?
- Előbb gyere le regelizni mert Jin kinyirna ha az ö kicsi Hercegnőjét regeli nélkül elviném futni. És ugyebár nem szeretné senki se hogy meghajak. - villantotta meg mosolyát.
- Nem biza szóval menjünk le reggelizni. - mondtam ö meg csak bolintott és elindultunk lefele. A nappaliban nem látam senkit  ahogy az ebédlőben is csak a szépen megteritett asztal volt. Ahogy közeletünk a konyha fele egyből érezni lehetett a palacsinta finom ilatát. Ahogy beléptünk oda osontam a nekünk hátal áló Jinhez és hátulrol megöletem és egy puszit nyomtam az arcára.
-Jóreggelt apa!
- Nekedis hercegnőm. Hogy aludtál
- Jól köszönöm. Te?
- Én is kincsem. Nem mennél fel felkelteni a többi apádat is? - kérdezte miközben  pakolta a palacsintákot a tányérra.
-De  már indulok is. - És azzal elindultam fölfele a lépcsön hogy felkeltem az álomszuszékokat.
-----------------------------------------------------------

Hali🦊. Itt is volna az első rész. Tudom nem valami jó de remélem idővel jobban belejővök. Addig is puszi mindenkinek 😘

~Lehetnél~(Bts f.f) Where stories live. Discover now