9.

591 27 8
                                    

Suga szemszöge :

Namjoon után mentünk a dolgozó szobába. Semmi kevem nem volt beszélgetni eröl az egészről. Felesleges. Ugysem egyezek bele abba, hogy Gansu elmenjen  abba a  buliba. Nem tudom de már a gondolatól is rosszul vagyok, hogy valami pasi elvegye töllem Geansut..... Jézusom.... Mikre gondolok.... Vagyis nem töllem hanem töllünk...... A francba..... Egyre inkább kezdek máshogy gondolni Geansura....... Ez beteges..... Nem normális hiszen az apja vagyok... Vagyis nem a vérszerinti de az apja. Minél jobban ki kell ölnöm magamból ezt az érzést.... Én nem gondolhatok máshogy Geansura. Az apja vagyok...
Gondolkodásom közben már bent ültünk a dolgozó szobában.

-Szerintem engedjük el. - mondta Nam

- Szerintem is.

-De ha valami baja esik? - kérdezte jogosan Tae.

- Nem fog.  Nagy lány tud magára vigyázni.

- Kook ne  mondj hülyeségeket. - mondtam ingerülten. - Bármi baja eshet -

- Suganak igaza van, nem fogom hagyni hogy valami piperköc elcsábitsa a hercegnönket. - mondta Jimin

- Oké igy sokra nem jutunk. Szavazzunk. Ki szavaz arra, hogy elengedjük? - kérdezte Nam.
Rajtam és Jiminen kivül mindenki igenre szavazott.

- Oké, akkor ezt eldöntöttük. Menjünk és mondjuk el neki a jó hírt. - mondta Jin.

Most mi a francot csináljak?! Nagyon féltem. De ami megragadta a figyelmem az Jimin volt. Nagyon  mérgesnek látszott. Szó szerint kiviharzott a helységböl.
Ennek meg mi baja lehet?
______________________________________

Halihó🦊. Tudom, hogy nagyon rövid de úgy gondolom  ennek ellenére sok dolgot megtuthatunk Suga és Jimin érzelmeiről is.

~Lehetnél~(Bts f.f) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang