Felindultam a lépcsőn. A legelső akihez mentem Hobi volt. Amikor benyittam a sötétség től szinte semmit sem láttam. Nagy nehézségek árán eljuttam az ablakig és elhúztam a sőtétítöt, igy a nap egyenesen Hobi ágyára sütött.
-Hahoo. Álomszuszék. Hasadra süt a nap. - mondtam miközben a buksiát simogattam.
- Szia királylány. - mondta miközben egy puszit nyomott az arcomra.
- Gyere le reggelizni mert ha nem akkor Jin jön fel és az nem lessz valami vicces. - mondtam kifele menet a szobából. Becsuktam a szoba ajtót majd kopogtam Nam ajtaján. Meg se lepödtem hogy ö már fent volt. Elmondtam neki is ugyan azt mind Hobinak, tölle is megkaptam a reggeli ölelésem majd mentem Tae szobája fele. Kopogtam de válasz nem jött. Benyitottam és megláttam ahogy Yeotant ölelve alszik. Oda mentem az ágyhoz és adtam egy puszit az arcára.
-Jóreggelt Tae.
-Szia baba. - mondta miközben megölelt majd elmondtam neki is amit a többieknek. Majd elhagytam a szobáját. Elfelejtettem kopogni és csak benyitottam Junkookhoz. És mit ad isten?..... Pont akkor jött ki ö is és egymâsra esve elterültünk a földön. Szerencs~re semmi bajunk nem lett azon kívül hogy mind a ketten röhögögörcsöt kaptunk. Suga biztosan a zajra kelt fel mert ki jött a szobályából és értetlen fejel nézett le mindketönkre. Hát igen... Szerintem azt se tudta hogy fiú e vagy lány anyira meglepödött . Elég érdekes látvâny lehetünk Kokk al.
- Veletek meg mi lett?
- Geansu eppen jött be a szobába én meg ki és elütük egymást - mondta Kook.
-Geansu jól vagy? - kérdezte agodalmasan Namjoon aki ugyszint kijött a szobályából és eppen felsegitett.
-Persze apa. Nincs semmi bajom
- De ne vigyünk orvoshoz? - kérdezte aggodalmasan Suga.
- Nem kell jól vagyok. - hát igen. Kicsit tulféltenek engem. De ez ha ugy vegyük érthető. De én igy imádom öket.
- Na induljunk enni mert ha nem Jin leszedi a fejünket.
- Oké - válaszoltuk kórusban Nam nak. Megregeliztünk majd elindultunk Jiminnel futni. Futás után tusoltam és átöltöztem és eljészültem a suliba :Lemetem a lépcsön és elkeztem felvni a kabátom.
- Ma én viszlek suliba. - mondja Tae
-Subin? - kérdeztem a soförünk felöl
-Ma beteget jelentett szóval majd valameikünk utánnad is megy. - mondta miközben beültünk a kocsiába.
-De nem muszály jöhetek gyalog is vagy buszal.
- Dehogy. Szépen utánad megy valaki. Tudod hogy nagyon fontos vagy nekünk és belebolondulnánk ha bajod esne.
-Tudom és én is nagyon szeretlek titeket. - mondtam miközben megöleltem és kiszáltam a kocsiból mert közben oda értünk.
- Puszi kicsi!
- szia apa.
És elindultam a rémálmomba....
ESTÁS LEYENDO
~Lehetnél~(Bts f.f)
FanficA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...