Ezt nem tudom elhinni. Az az ember akit több ezren imádnak és a példaképüknek tekintenek , hogy tehet ilyet a saját gyerekével? Gyakorlatilag ki akart dobni mint egy kölyök kutyát. És a többiek miért titkolták el?! Jogom van tudni mindenről ami velem kapcsolatos. De van még valami amit nem tudok
- Ki az anyám, és hol van?
-Rolla csak anyit tudok, hogy egy török lány volt. A szülésbe belehalt. Sajnálom.
- Apa.... Én... Nem akarok egy ideig hazamenni. Pár napot itt maradhatok?-Persze, de előbb beszélj valameikükkel, hogy ne aggódjanak.
-Oké. - mondtam, majd elhagytam az iroda szerüséget.
Vissza mentem a szobámba, majd bebújtam az ágyamba, és addig sirtam mig el nem aludtam.
Kook szemszöge :Eppen most értünk haza probáról. Nagyon fárasztó volt mind mindig. Most szállunk ki a kocsiból. Én megyek elől és kinyitom az ajtót.
Fura. Semmi mozgás vagy hang nincs, pedig elvileg Gansu ithon van-Srácok. Gansu nincs ithon? - kérdeztem, mert 5 óra is elmúlt ilyenkor meg már rég ithon szokott lenni.
-Nincs a szobályába se. - mondta Tae
-Valami nem oké. Mindig felhiv vagy ir hogyha elakar menni valahova.
-Felhivom. - mondta Suga . - Ki van kapcsolva.
-Na jó én felhivom az osztályfönökét.-Mondta Nam.
-Halo. Jónapot kivánok. Elnézést a zavarásért. Én Kim Namjoon vagyok. Kim Gansu apukája azért hivom, hogy Gansu ma volt suliban?..................... Értem....... Viszlát. Gansu ma nem volt suliba sem.
Felhivtunk mindenkit aki tudhat rolla valamit de senki sem tudta hol van. Nem értem.... Mindha a föld nyelte volna el.
Már lassan 3 órája probálunk Gansu nyomára akadni.-Na jó én hivom a rendörséget. - mondta Jin. De ekkor megcsörrent a telefonja Nam nak.
-Halo.... Hála az égnek. Megyünk.
-Ki volt? - kérdeztem
-Hobi. Nálla van Gansu....
ESTÁS LEYENDO
~Lehetnél~(Bts f.f)
FanficA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...