Éles felyfályásra keltem. A szemeim anyira égtek, hogy nem tudtam kinyittani öket. Probáltam kinyitni öket. Lassan sikerült is. A helységben ahol voltam telyes sötétség uralkodott. Csak anyit tudtam megállapittani, hogy valami puhán fekszek és be vagyok valami meleggel takarva. Nem mertem elmozdúlni a helyemről. Jobbnak gondoltam, ha ott maradok ahol voltam. Csak vártam, hogy mikor történik valami. Nem tudom menyi idő múlva valaki bejött a helységbe, majd feloltotta a villanyt. A hirtelen fénytől , nem láttam, viszont pár pislogás után kitisztúlt a kép.
Egy szó szeriny gyönyörű szobában voltam. Minden fehér volt. A szekrények, az ágy, sötétittők, minden
Ha nem raboltak volna el még talán tetszene is a hely. Lassan ránézek az elöttem álló személyre. Nem is merös. Egy magas kigyúrt pasi. Szerencsémre az ajtótól közelebb nem jön.
-Jöjjön kisasszony. A fönök már várja.-Nem mertem vissza szólni. Inkább tettem amit mondott és követtem. Egy hisszú holyosó legvégén, egy nagy ajtó elött megált, majd bekopogott.
-Tessék. - halatszott egy férfi hang.
Erre a férfi kinyitotta elöttem az ajtót és betessékelt. Egy iroda volt. Az látszott itt is mind a többi helységben, hogy a túlajnak remek izlése van és a pénz sem érdekli.
Egy férfi volt bent. Nekünk háttal ált az ablaknál. Meg sem mozdult. A pasi aki ide hozott kiment és becsukta maga mögött az ajtót. Nagyon félek.Mi lessz hogyha megölnek? Soha többet nem láthatom apáékat. A gondolatra kicsordúlt egy könycsepp a szememből. Gyorsan letörültem, mert nem akartam, hogy elrablóm gyengének lásson. Nég mindig nekem háttal volt. Kezdtem úgy érezni mindha elfelejtette volna hogy itt vagyok. De ekkor lassan megfordúlt. Mikkr negláttam az arcát nem hittem a szemeimnek.-Apa? - nem hiszem el.
-Szia Gansu. Remélem nem ijedtél meg. - mondta telyes nyugodsággal.
-De miért raboltattál el? És mi ez a hely? - kérdeztem
-Sss.... Mindent megmagyarázok igérem.
ESTÁS LEYENDO
~Lehetnél~(Bts f.f)
FanficA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...