21

489 24 2
                                    

Lisával eltelt egy hét. Minden perce csodás volt. Rengeteget nevtünk. De ma haza indulunk.
Reggel összepakoltunk majd elindultunk. Lisa hazadobott majd eköszönt és elment. Bementem a házba. Apáék a kanapékon voltak és filmeztek. Mikor megláttak nagyon boldogok voltak. Jin mind a kedvenc ételeim csinálta. Elmeséltem nekik, hogy milyenvolt, meg minden. A rap line nak dolga akadt a a bighitnél szóval ök elmentek ithonról. Tae a nagyiékhoz ment. Jin valami rendezvényre ment. Aszem valami gasztronómiai cuccra, hogy ne legyen egyedül Kook is vele ment. Hobi meg gyakorol a cégnél. Szóval csak én vagyok itthon. Jimin meg  nem tudom hol van. Mikor haza jöttem se volt.
Felmentem a szobámba, átvenni a fürdőruhám mert gondoltam egyet uszok a benti medencében.
Már lassan másfél órája ülök a jakuzziban és gondolkodok. Rengeteg mindenről de legfőképpen arról, hogy miért nem akarják a többiek, hogy beszéljek Jay el. Vamit titkolnak elöllem. Már csak az a kérdés, hogy mit?Nem tudom mi lehet az amit enyire nem szabad megtudnom...
Gondolkodásomat egy hang zavarta meg:

- Min gondolkozol enyire Kicsi? - a hirtelen hangra megugrottam. Az hang tulajdonosa ezen csak kuncogott egyet.
-Se...semin csak.... Mindegy. Nem lényeg. - mondtam
-Értem, de ugye tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz? Tudod "Im your hope, your my hope" - monda JHope cukin.
- Igen tudom. Na mindegy megyek is be mert már meguntam itt.
-Várj megyek veled. - mondta majd követett. Eppen felmentünk az alaksor  lépcsöjének a tetejére mikor feltünt, hogy az egész házban sötétség van. Fura. Semmit sem sejtve mentem tovább a nappaliba mikor a tőbbiek elő ugrottak és kiáltották, hogy "BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!"
"Hogy lehetek ekkora hülye, hogy a saját születésnapom elfelejtem!?"
Feldiszitették a napalit. Még tortát is sütettek.
- Uram isten. El is felejtettem, hogy szülinapom van. - mondtam könyezve. Igen. Tényleg sirtam. Lehet sablonos ez de nagyon meghatódtam.
Sorra oda jöttek hozzám megöleltek majd átadták az ajándékaim.
Elsőre Jin jött oda.
- Nos heregnő. Elmondani sem tudom menyire örvendek, hogy vagy nekünk. Nagyon szeretlek. Boldog születésnapot. Majd átadta az ajándékát:

 Majd átadta az ajándékát:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd Tae jött

-Nagyon boldog születésnapot. - mondta majd adott egy nagy puszit, majd ö is át adta az ajándékát :

 - mondta majd adott egy nagy puszit, majd ö is át adta az ajándékát :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~Lehetnél~(Bts f.f) Where stories live. Discover now