Annyira izgatott voltam a mai találkozás miatt amit Suga igért meg nekem, hogy már 7 kor felkeltem. Ami amúgy nállam nagy teljesítmény, tekintve hogy máskor 11 elött el sem hagyom az ágyam. Egyrészt kiváncsi voltam a vérszerinti apámra, másrészről pedig nagyon féltem a találkozástól. Hiába hagyott el engem, akkor is kell adnom neki egy esélyt. Nem érdemelné meg tudom. Nem is arra gondoltam hogy, majd egyből a nyakába ugrok, hogy :"Hé apa, ugyhiányzol kb 17 éve". Ha látom rajta, hogy megbánta amit tett és, hogy akar változtatni a "kapcsolatunkon" akkor majd töbször is találkozok vele. De ha nem mutat semmi érdeklődést és erőfeszittést azért, hogy jóban legyünk akkor jobb ha marad minden úgy ahogy eddig.
Gondolataimból a lépcsőn lejövő Jin szakasztott ki.-Hát te? - kérdezte furcsa felyet vágva
-Csak nem tudtam aludni és gondoltam lejövök és iszok egy teát. - mutattam fel a kezemben lévő bögrét.
-Értem, de valami baj van hogy nem tudsz aludni?
-Nem, nincs csak.... Suga megigérte, hogy ma találkozhatok az igazi apámmal. - mondtam miközben a bögrémet forgattam idegességembe.
-Nem tartom valami jó ötletnek ezt az egészet. - mondta agodalmassan.
-Nyugi. Nem lessz baj. Suga is velem jön.
-Bizony. Vele megyek. Nyugi Jin. Max ha valami gond van intézek neki 2 hét intenzivet a korházban. - mondta a konyhába belépő Suga.
-Min Yonngi. Ha bármiféle erőszakot alkalmazol a lányunk jelenlétében én esküszöm, hogy a következő husos étel belőlled lessz. - mondta Jin olyan nézzésel megspékelve amitől szerintem még a legbátrabb ember is elsirná magát.
-Oké, Oké - mondta Suga és hátrált pár lépést. - Kicsi menj fel öltözni, mindjárt indulunk.
-Rendben.
Felmentem a szobámba és kiválasztottam a ruháimat, majd gyorsan magamra kaptam öket.
Elvettem a telóm és már futottam is ki a garázsba Sugahoz.
-Itt vagyok.
-Ez gyors volt. Na mindegy. Szállj be.-mondta miközben ö is beült a kocsiba.
Kb 20 perc kocsikázás után meg is érkeztünk abba a kávézóba ahova apáék szoktak járni. Ez direkt a hiresebb embereknek van fentartva, mert ugyebár ök nem mehetnek be csak úgy valahova mind a rebdes emberek. Eppen ezért itt nincsenek fanok, meg ujságirók. Ismerem a helyet mert kicsi korom óta ide járunk.Kiszáltunk a kocsiból, majd Suga felém fordult.
- Készen álsz?
-Azt hiszem igen.....
YOU ARE READING
~Lehetnél~(Bts f.f)
FanfictionA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...