2 és fél hónap telt el a tárgyalás ota. A biró hála a fentvalónak nem itélt Jay nek. Azóta minden visszatért a rendes kerékvágásba. Apáék járnak koncertekre, próbálnak ujj dalokat vesznek fel stb. Én meg suliba járok. Minden oké mostanában. De viszont Jimin 2 hete olyan fura... Sokszor elmegy ithonról és csak későn jőn haza. Olyankor senki sem tudja, hogy hol van. Eddig nem volt ien.
Most eppen a szobámban ülök és a kedvenc tantárgyam próbálom megérteni : a matekot..... Aham..... (remélem érzödött az irónia)
Már lassan 2 órája szenvedek vele de ugysem jutottam semmire. Eppen a képletekhez forgattam vissza a füzetemben, mikor valaki kopogott az ajtómon.-Gyere. - fordultam az ajtó fele.
Az ajtón Kook dugta be a fejét :
-Bocsi ha zavarok de gyere le. Jimin valakit be szeretne mutani nekünk.
-Kit? - kérdeztem ugyanis nem sürün szokott senki hazahozni valakit, hogy csak úgy bemutasa.
Kook a kérdésemre csak megvonta a vállát. Szuper... Tehát ö se tudja.
Elpakoltam a könyvem, majd elindultam a napaliba. Ahogy le értem a kanapén 7 helyett 8 szempár nézett rám.-Nos Gansu. Szeretném bemutatni neked Yunat. A barátnőm.
Amit ezután mondtak már nem jutott el a tudatomig. Csak ez az egy szó járt a felyemben. "Barátnő"
-Hahó. Gansu itt vagy? - kérdezte Hope miközben megrázta a vállam.
Feleszmélve a sokból egy apró hamis mosolyal a nő fele fordultam-Bocsi csak elgondolkodtam. Mint ahogy halottad Gansu vagyok. Kim Gansu. - mondtam miközben a kezem nyujtottam felé.
-Nagyon örvendek, remélem nagyon jó barátnök leszünk - mondta nyávogva.
Nem túlzok. A csaj egy tipikus rib.... Khm... Akarom mondtani, hogy kicsit hiányos öltözetben lévő agyon plasztikázott csaj....
Nem tudom mi üthetett Jiminbe.
Végül le ültünk beszélgetni a csajjal.
Hát azt már öt perc után leszürtem, hogy sötétebb mind Suga vicei... Nem viccelek. Nagyon hülye a csaj.
Végül egy mondata ki ütte nállam a bisztosittékot.-Biztos sokat cikiznek a suliban, mert kicsit.... Khm..... egyedi a szépséged. De nyugi mostmár itt vagyok és kezdthetek veled valamit.
Szóhoz se tudtam jutni.... Csak csendben feláltam és bocsánatot kérve felmentem a szobámba.
Tudom, hogy nem vagyok szép... És olyan vékony mind a koreai lányok töbsége de ez azért nagyon szarul esett. Hogy mondhat valaki ilyet.... Még ha igaza van is...Bezártam a szobám ajtaját és a fülesem bekapcsolva vetettem magam az ágyamba és a takarot magamra húzva sirtam álomba magam.... Hosszú idő után megint.
KAMU SEDANG MEMBACA
~Lehetnél~(Bts f.f)
Fiksi PenggemarA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...