29.

488 22 5
                                    

Suga csak bólintott, majd kinyitotta elöttem az ajtót. Mind mindig most is  a káve jellegzetes illata járta körbe a helyet. Lassan körbenéztem, majd mikor megláttam azt az embert akit kerestem bizonytalan léptekkel elindultam felé. Egy eldugott asztalnál ült. Mikor észrevett engem és az utánnam lépkedő Sugát felált a székröl.

-Sziasztok. Te mit keresel itt Min? - kérdezte flegmán.
"Máris megvan az első rossz pont. " gondoltam magamban.

-Azt amit te évekig nem, vigyázok a LÁNYOMRA.-mondta Suga flegmán, jól kihangsúlyozva a lányom szót, hogy ezzel is tudassa Jayel, hogy Ö az apám és a többiek.

-Chh... Akkor sincs itt keresni valód. - flegmázott tovább Jay.

-Én azt szeretném, hogy itt legyen. - mondtam Jay nek.-Vagy ha valami problémád van Sugával akkor akkár távozhatok is.

-Mindegy, akkor maradjon. - mondta miközben helyet foglat. Sugával mi is követtük a cselekedetét.

-Rendeljünk valami sütit? - kérdezte Jay mostmár egy kicsit kedvesebb hangsúlyal töllem.

-Ne, inkább csak egy capucinot kérek.-mondtam.
Jay gyorsan leadta a rendelését, ahogy Suga is.

-Tehát. Nem kertelek. Azt szeretném, ha hivatalosan is a lányom lennél, és hozzám költöznél. - mondta ezt olyan hangsúlyal mindha eppen az időjárásról beszélgetne. Én telyesen lefagytam a hallotaktól, mig Suga férre nyelte a kávéját.

-Majd ha a pokolban hóembert épittenek akkor megengedem esetleg de akkor se biztos. - mondta Suga telyesen kiakadva.

-Nem te döntöd el. Amúgy már elinditották az ügyvédeim a szükséges eljárást.

-Olyan eljárást kapsz te mindjárt, hogy többet nem kell lábra álj. - csatant fel Suga.

- Apa, hagyd menjünk haza. - mondtam könyes szemekkel. Nem akartam sirni. Probáltam visszatartani a könnyeim.

Suga  ahogy a szemeimbe nézett egyből látta, hogy mindjárt elsírom magam igy csak bólintott és elindultunk kifele.
Mielött kiértünk volna hallottuk, hogy Jay utánnunk kiált.

-Találkozunk a bíróságon Min!

Gyorsan beültünk a kocsiba, majd elindultunk haza. Egész uton nem szóltúnk egymáshoz. Mind ketten a gondolatainkba voltunk merülve.
Mit csinálok ha a biróság végül Jay nek ítél? Egy hétig nem lennék meg apáék nélül. És miért jó ez Jaynek? Enyi idő után miért pont most kezdem érdekelni? Túl sok a "miért".
Idő közben haza értünk. Suga beparkolt a garázsba, addig én bementem a házba. A házba belépve megöleltem az első embert aki velem szembejött, ez pedig a lépcsőn lefele jövő Kook volt.

-Baba, mi a baj? - kérdezte mikőzben ö is vissza ölelt.

-Nem akarom, hogy elvegyen tölletek - mondtam sirva.

-Sss. Nem lessz semmi baj.Gyere be a nappaliba és mesélj el szépen mindent.

Bólintottam, majd bementünk a nappaliba. Kook szólt mindenkinek. Pár perc múlva már mind ott ültünk a nappaliban. Suga  elmesélte, hogy mi volt, miközben Jimin engem ölelve nyugtatott.

-Mentem a serpenyőért. - mondta Jin és elindult a konyha fele.

-Jin attól, hogy te le ütöd Jayt egy serpenyővel semmi sem fog megoldódni. Hidd el, hogy legszivesebben én is beverném a képét megint. - fogta le Nam.

-Oké de akkor mit csináljünk.? - kérdezte mellettem Jimin.

-Felhivom az ügyvédeinket. - mondta Nam majd felment a szobájába.

-Gyere Gansu. Késö van. - mondta Jimin és elkezdett a szobám fele húzni.

Mikor be értünk  bementem a fürdőmbe, hogy átvegyem a pizsomám.
Mikor vissza értem Jimin már az ágyban volt . Csak egy baj volt.... Nem volt rajta póló. Tudom, hogy az"  apám "de azért na, én is nőből vagyok és azért Jimin teste valami Awhh....
Befeküdtem mellé az ágyba megtartva a tisztes távolságot. Jimin egy morgással jelezte, hogy nem tetszik neki a távolság ami köztünk van, igy a derekamnál fogva magához húzott.  Ahogy a hátam a meleg felsőteséhez préselődött valami földön túli érzés volt.  Keze lassan becsúszott a pólóm alá és ujai lassan kezték simogatni a hasam.

-Jimin....

-Ssss.... Ne mondj semmit csak aludj. - sutogta a fülembe, majd belecsókolt a nyakamba.

Nem kelett sok, majd elragadott az álmok világa.
______________________________________

Halihó! Nos, megszeretnélek kérni titeket valamire. Van egy újj sztori ötlet a felyembe de arra gondoltam, hogy válasszátok ki ti azt a tagot akivel szeretnétek  a sztorit. Nos légyszi írjátok meg, hogy kivel szeretnétek az újabb sztorit. 😊❤️

~Lehetnél~(Bts f.f) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora