Jimin kinyitotta elöttem az ajtót. Kicsit tétován de bementem. "Hogy a francba fogom megkérdezni öket, hogy elengedneke?!"
Hazudhatnék is, hogy ott alszok Minah nál de egyszerüen nem tudnám megtenni. Muszáj valahogy elintéznem, hogy elengedjenek. De Sugaból még azt is kinézem, hogy bezár a szobámba és egész este az ajtóm elött áll csak, hogy ne tudjak elmenni a buliba. Nos igen. Suga retentően félt a fiúktól. Pedig már elkéne fogadnia, hogy már nem vagyok az a 7 éves kislány aki megigérte, hogy ök lesznek az egyetlen pasik életem végéig.
Igen... Komolyan megigértette velem.
Visszatérve, eppen lehúztam a cipőm és feltettem a fogasra a kabátom mikor Kook jött le a lépcsön. Láttam rajta hogy nagyon fáradt. Biztos edzeni volt.
- Szia apa. - köszöntem neki cukin, hogy hátha bejön neki a cuki pofám majd mikor kérezek.
- Szia királylány. Mitöl vagy igy feldobva? - kérdezte fura arcot vágva.
- Majd megtudod. - mondtam miközben elindultam a konyha fele. Ahogy elértem a napalit megláttam Taet és Hobit ahogy xboxoznak. Olyanok voltak mind 2 nagy gyerek.
Anyira belemerültek a játékba, hogy észre sem vettek. Gondoltam kicsit megijesztem öket. A hátukhoz lopakodtam majd elkiáltottam magam :
-FUSSATOK AZ ÉLETETEKÉRT!!!!
Szegények nagyon megijedtek. Mindketten leborultak a kanapé elé.
Jimin és Kook csak rőhögtek mind két eszelős.
- Hé! Nem is vicces - szólt rájuk sértödötten Hobi. Oda mentem hozzá és miközben megöleltem a fülébe súgtam :
-Ne légy szomorú apa, téged úgyis jobban szeretlek mind öket - persze ez nem igaz. Mindegyiket ugyan úgy szeretem.
-Háhá. Mindig is tudtam, hogy én vagyok a világ legjobb apukája! - mondta miközben elindultunk az étkezőbe.
Jin a konyhában volt, igy oda mentem megkérdezni, hogy kelle valamiben segíteni.
-Szia apa.
- Szia picúr. - mondta miközben egy puszit adott a felyemre.
-Valamit segítsek?
- Nekem ne de Kooknak segithetsz megteríteni.
- Oké. - mondtam és igy is tettem.
Megteritettünk és nekikeztünk az evésnek. Jin ma is kitett magáért mind mindig. Nagyon finom volt a kaja. Gondolkoztam, hogy hogyan is hozzam fel a témát.
Végül nehezen de hozzákeztem :
-Szeretnék kérdezni valamit. - ahogy befejeztem mondatom minden szem rám szegezödőtt.
Nam egy bolintással jelezte, hogy figyelnek.
-Valki elhivott egy buliba. Pontosabban egy házibuliba. Nem lesznek sokan. Csak páran. És elengedtek? - kérdeztem félve.
- Na, szuper. És ki hivott el? - kérdezte Tae egg kedves mosolyal.
- Hát egy fiú. 2 évvel felettem jár.
Jin eppen akkor ivott és férre nyelt ahogy meghalotta amit mondtam és vissza köpte a pohárba a vizet.
- Mi?.... Egy... Fiú? - mondta 2 köhögés között.
- Igen. De nyugi. Csak egy haver. Semmi több.
- Aham. Anno én is igy szedtem fel a lányokat. Elhivtam buliba majd egy kis tánc és pia után felhivtam az emeletre a szobámba maj ott... - de a mondatát Suga nem tudta befejezni mert a melette ülő Jin befogta a száját.
-Min Yoongi. Ha bemered felyezni a mondatod én esküszöm, hogy sirba teszlek és utánad vetek egy kosárlabdát és egy mikrofont. . - mondta Jin mint egy eszelős.
Suga meg se szólalt.... Mondjuk a helyében én már rég elmentem volna gagyát cserélni...
- Nos szerintem ezt meg kell beszélnünk mi 7 en. - mondta Nam és azzal a dolgozó szoba fele intett a felyével jelezve a többieknek, hogy menjenek utánna. Ott hagytak engem egyedül az asztalnál.
"Istem kérlek engedjenek el"______________________________________
Hali.🦊Nos csak folytatni fogom. Remélem azért olvasható 😶
YOU ARE READING
~Lehetnél~(Bts f.f)
FanfictionA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...