Nos igen.... Az ember azt gondolná, hogy egy olyan híres banda tagjainak lánya mind a Bts nagyon menő a suliban. Tudjátok mint azok a típus amerikai gimis filmek hercegnői úgy tölti a mindennapjait......... Aham.......... Cak egy a baj..... Ez megint nem az én sztorim. Sajnos az én sulis éveim cseppet sem olyanok mind az amerikai filmek. Magániskolába járok. Ez mind szép és jó. Csak hogy egy koreai iskolában nem nézik valami jó szemmel a félvéreket. Nos igen..... Apám koreai mig anyámról semmit se tudok. Vagyis azon kivül hogy feltehetőleg török volt vagy még az is. Ugyanis azt se tudom él- e vagy már halott. Apáék 5 éves koromban vettek örökbe. Egy árvaház melett sétáltak el, eppen probára indultak. Jin elmesélése szerint sirást halottak Namjoonnal . Benéztek a vaskerten és megláták ahogy egy kislány keservesen sír a hintán. Jin nem birta ki és bejött az udvarra.Ez a kislány én voltam. Onantól kezdve 2 hónapig minden 2/3 nap bejöttek meglátogatni. Majd végül anyira megszerettek hogy örökbefogadtak. Ezért Kim Geansu a nevem, mert Rapmon és Jin a hivatalos gyámaim. De együtt mind a 7 - en neveltek fel és mindig mindent megadtak nekem. De ami a legfontosabb szerettek és megóvtak mindig mindentől. Ezért is becsülöm és szeretem öket. Na mindegy is nagyon eltértem a témától. Szóval ott tartottam, hogy nem nagyon szeretnek a suliban. Hát még ha tudnák hogy kik a szüleim . Jézusom.... Jobb bele se gondolni. Szerintem belefolyanának az első wc- be. Igy se vagyok valami népszerü. Vagyis azon kivül hogy én vagyok az egyetlen félvér ebben a qurva suliban. Szóval az olyan megszólítások hogy "Korcs" vagy "fatyú" már meg se hatnak.
Ahogy be értem a kapun egyből a legjobb barátnőmet kezdtem keresni. Meg is találtam a főbejáratnál
- Helló Minah!
-Szia Geansu - köszönt kedves mosolyal.
Ezután unalmasan telt a nap. Egészen tesi óra kezdettéig......
______________________________________Hali! Itt az újj rész, remélem tetszik 🦊😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
~Lehetnél~(Bts f.f)
ФанфикA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...