Apáék elengedtek. Már fel is hivtam Minaht, hogy közöljem vele a jó hirt. Nagyon örvendett.
A következő 2 napban nem volt semmi különleges. Kivéve Jimint..... Nagyon furán viselkedet. Mintha kerülne. Nem tudom.Ma van a buli. Nagyon izgulok.
Nyugisan ültem a tv elött Taeval és Nam al. Valmi hülye adás ment, mikor eszembe jutott valami-ÚR ISTEN. - ugrottam fel hirtelen.
- Mi az? - kérdezte Tae
- Még nem tudom, hogy mit vegyek fel. - mondtam kétségbe esve.
- Nök... - csak enyit mondott Nam egy drámai sohajtás közben.
- Na jó én itt se vagyok. - mondtam azzal felszaladtam a szobámba, hogy keressek valami ruhát.Legolább 1 órán át kerestem a megfelelő szetett, mire megtaláltam.
Felöltöztem, a hajamba enyhe hullámokat raktam majd feldobtam egy egyszerü sminket. Eppen kész voltam amikor kopogtak:
- Gyere
- Szeretnék beszélni veled. - mondta Jimin közben pedig becsukta az ajtót és bezárta. Nem kérdeztem, hogy miért zárta be. Gondoltam valami fontosat akar mondtani és nem akarja, hogy megzavarjanak minket.
-Oké - mondtam
Megfordult és lassan végig nézett rajtam... De nem úgy ahogy általában. Lassu léptekkel közeledett felém. Nem tudom miért de a szivem egyre hevesebben vert. Hirtelen nagyon melegem lett. Nagyon közel jött. Pont elöttem ált meg.
- Amit most mondok arra kérlek nagyon figyelj. - csak bolintottam - Senkinek... Ismétlem senkinek ne engedd hogy hozzád érjen. Sehogy.- miközben ezt mondta végig simitott mutató ujjával alsó ajkamon. Hirtelen a szavam is elált. Egyszerüen az agyam kikapcsolt. Egy aprót bolintottam. Másra nem futotta. - Jókislány - mondta majd megpuszilta a homlokom.- Jólnézel ki - Megfordult majd lassu léptekkel odasétált az ajtóhoz majd kizárta és kilépve becsukta maga után.
Ott hagyott engem a gondolataimmal. Miután kiment legalább 5 percig meg se tudtam mozdulni a soktól
.
" Ez meg mi a fene volt?...."
Miután újra észhez tértem felvettem a táskám a vállamra majd elindultam le mert lassan indulnom kellene.
Ahogy le értem a lépcsön utam a napaliba vezetett. Mindenki ott volt. Kivéve Jimint...
-Uram isten hogy lehet ilyen szép lányunk? - mondta Jhope.
- Azért az apja se semmi - jegyzi meg Jin magára utalva.
- Igy nem engedlek el Gansu. Vegyél fel valmi rendes ruhát. - mondta Suga
- Mégis milyen " Rendes ruhára" gondolsz? - kérdeztem meg
- Mondjuk egy hosszú farmera és egy szép kőtött pulcsira - mondta telyesen komolyan
- Hyung enyi erővel apácának is adhatnánk. - mondta Tae
- Én már javasoltam ezt mikor 10 éves volt. De ti nem vetétek komolyan. Pedig már akkor megmondtam hogy meggyülik a bajunk a fiúkkal.
- Suga egy buli nem a világ vége. - védett meg Nam.
- Na jó.... De ha egy fiú is hozzád akrna nyúlni mond azt, hogy 7 apád van és mind szivesen leküldenék bikinifenékre meglátogatni spongyabobot. - mondta Kook
- Oké, Oké. Indulhatok?
- Ne vigyen el valameikünk? - kérdezte kedvesen Nam
- Nem kell köszi nincs messze.
Azzal mindenkinek adtam egy puszit és elindultam.
Az ajtóból még vissza kiáltottam.
-Szeretlek titeket, majd jövök!!
-Mi is téged! - jött a válasz
Azzal kiléptem az ajtón
" Jöhet a buli *
YOU ARE READING
~Lehetnél~(Bts f.f)
FanfictionA sztori Kim Geansu életét mutatja be. Egy lányét akit 7 férfi nevel 5 éves korától. Mi történik ha a lány 7 híresség apja melett nem találja saját magát? Geansu sokáig probál elnyomni magában egy olyan érzelmet amit nem lehet.... Ez nem más mint a...