25

454 22 3
                                    

-Rendben. Várom a magyarázatot. - mondtam teljesen kiakadva. - Mostmár komolyan semmit se értek. Egyszer Suga, aztán Jimin. Eltiltotok Jaytől, hozzáteszem annak se tudom az okát. Erre jössz te aki elraboltat valami hústornyokkal. - mondtam már ordibálva.
Hobi csak sajnálva rám nézett. Mindha büntudatot láttam volna bennük.
-Eppen ezért hozattalak el. Mert ott már rég nem minden jó neked. Sok mindent eltitkoltak elölled. Olyan dolgokat amiket jogod van megtudni.
-Nos... Akkor... Most mindent magyarázz meg.
-Kezdem valami olyannal amit már rég tudnod kellene. Mi..... Tudjuk ki az apád.....
-Mi?!..... - nem hittem a fülemnek. Mindig azt mondták, hogy nem ismerik, meg, hogy az árvaház sem tud semmit a szüleimről.
-És soha nem is voltál árvaházban. Az apádnak.... Fontosabb volt a kariere..... Árvaházba akart adni téged de... Suga nem engedte.... Mert ö születésedtől fogva ismert. Apád legjobb barátja volt. Akkoriban nagyon össze vesztek apáddal. Suga kicsi korodtól imádott téged és mikor megtudta hogy apád mire készül akkor elhozott tölle.  5 éves korodig Suga édesanyja nevelt, majd hozzánk kerültél. - felyezte be a mesélést. Én meg már nem láttam a könnyeimtől.
Majd megkérdeztem azt ami a legjobban foglakoztatott :

-Ki az apám? - kérdeztem halkan

-Jay Park.....

~Lehetnél~(Bts f.f) Where stories live. Discover now