17.

569 22 9
                                    

Reggel arra keltem, hogy valmi nehéz van a melkasomon.
Ahogy kinyitottam a szemem rájöttem, hogy mi az. Jimin felje a meskasomon volt, édesen szuszogott miközben hozzám bújt. Olyan volt mind egy nagy gyerek aki az anyugkáját öleli.

-Jimin... - kezdtem babrálni hajával - Jimin. Kelj fel. Már 9 óra is el múlt.

Pár pislogás után felébredt és egy puszit nyomott a számra.

- Jóreggelt - mondta, maj felkelt az ágyból és elhúzta a sötétitőt.
- Nekem mennem kell, mert elkések.
- mondtam
- Honann? - kérdezte
- A suliba a félévi beadandót kell megcsinálnunk.
- Milyen beadandót? - kiváncsiskodott
- Kell irni egy számot szöveggel és alappal. Fel is kell venni. Párban. Egy szövegirásban és egy mixelésben jobb diákot raknak ösze. A mi csapatunkban én vagyok a szövegiró és Hok csinálja az alapot.
- Csak tudd ha az a Hok a mixelésen kivül mást is probálna  részt  fog venni  egy Jiminféle box edzésen. Csak úgy zárójelbe öt éri a megtiszteltetés, hogy ö legyen a boxzsák.
- Oké. - mondtam kuncogva majd átmentem a saját szobámba. Tusoltam, majd felöltöztem.

Lementem a konyhába ahol Jin eppen reggelit csinált

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Lementem a konyhába ahol Jin eppen reggelit csinált.

-Jóreggelt - mondtam miközben arcon pusziltam
- Neked is hercegnő. Ma veszitek fel a dalt igaz? - kérdezte mosolyogva.
- Igen. Nagyon izgulok
- Nem kell. Minden rendben lessz

Azzak megregeliztünk majd Namal kocsiba ültünk, mert ö vitt el a suli studiójáig. Persze mondták, hogy az uthoni vagy a Bighit studiójában is felvehessük nyugottam de én ellenkeztem, mert szerintem az nem volna igazságos a többiekek szemben.
Mielött valaki megkérdezné azért van a sulinknak studiója mert müvészeti  suliba járok. Pontosabban producer szakra.

- Itt is vagyunk légy nagyon ügyes. - mondta miközben megölelt.
- oké - majd egy puszi után távoztam is.

4 és fél óra alatt mindennel meglettünk. Lehet, hogy nem a legjobb de én büszke vagyok rá. Végül ketten énekeltük fel. Apáék még nem tudják. Csak anyit tudnak, hogy a szöveget én irtam. Kiváncsi vagyok végül mit szólnak ha meghalják. Ez lett a zene :

Nam utánnam is jött rengeteget faggatott, hogy milyen volt. De nem mondtam semmit, majd othon megtudja.
Ahogy hazaértünk mind a nappaliba voltak.
- Naa? - kérdeszték egyszerre
- Elindittom egy perc. - azzal a hangfalakra csatlakoztattam a telefonom.
- Felkészültetek?
- Inditsd már - mondta Tae.
Remegő kezekkel elinditottam.
Mind nagy szakértelemmel halgatták majd mikor jött az én részem mind rám kapták a tekintetüket. Mikor vége lett a számnak Jin sirva nekem rontott.
-A mi kicsi lányunk. A miénk. - mondta könyezve.
Rengeteget dicsértek. Suga meg meg is igértette velem, hogy  lessz majd egy közös dalunk. Nagyon jól estek a szavaik. Jin még sütit is sütött nekem amit múszály volt kitennem instára.

Megjelöltem rajta mindenkit

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Megjelöltem rajta mindenkit. Már ugyis tudnak rollam szóval mind1.

Este pedig nagyon boldogan aludtam el.

Akkor még nem selytettem a másnapot......

~Lehetnél~(Bts f.f) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang