-NE MERÉSZELJ ÍGY BESZÉLNI VELEM! Te aljas, megátalkodott is Szuka!-ordította az elejét, a másik részénél pedig lejebb vette a hangját. Ereje fitogtatásán feljebb kerekedett a harag, a düh.
-Verd már meg!-kiabálta egy lány hátulról.
-Vágd már pofon!-kezdték el többen is.
-Ne merészeld!-emeltem fel mutatóujjam és kezdtem el hátrálni miközben többen megindultak felém.Hátulról valaki átfogta a nyakam karjával, másik kezével pedig összenyomta az arcom, hogy szám csücsörítésre állt.
-Sarah!-hallottam a hátam mögül, az ajtó felől egy lágy, ijedt és halk hangot. A nagy zsivajt képes volt elnyomni az a kis hang. A srácc, aki lefogott a nyakamnál, lecsúsztatta kezét nyakamról.
-Ne! Ne!-emelte fel Sarah a kezét a fiú,vagyis felénk.-Ne engedd még el. Hát ki ő, hogy csak betoppan és mindent tönkretesz.-kezdett el nevetni. -Mit szeretnél Finn? Hm? -Mi jogon lépsz be a szentélyembe?!-tárta szét a karját- VÁLASZOLJ!-Bántottak Sky?-hallottam ismét azt a csendes hangot.
-Kérdeztem valamit, Finn!-kiabálta Sátánka.
-Jól vagyok Finn-suttogtam, arcomon pedig peregni kezdtek a könnyek. Még nem felejtett el.
-Szóval ilyenkor megszűnik a világ? Ne legyetek már ennyire szerelmesek. Undorító!-forgatta a szemét.-De ha már itt vagy Finn, csatlakozhatsz hozzánk.-kuncogott, mire többen is felnevettek.
-Mit adtatok neki feladatnak?-kérdezte normál hangnemben.
-Csak egy kis picuri feladatot. Elintézi ő! Igaz? Jó kislány ez. Josh,fogd le ismét. Finn, szépen megkérlek,hogy távozz.
-Sky, mit adtak feladatnak?
-Se...sem..semmit Finn. Menj ki kérlek. Elintézem. -válaszoltam.
-Nem kérdezem meg többet Sky!-ordította el magát.-Mit. Kaptál. Feladatnak? -kérdezte lehunyt szemmel, taglaltan.
- Csak...Jézusom!-túrtam idegesen a hajamba, ugyanis volt rá lehetőségem. A josh nevű csávó még nem fogott le.-Hogy lehet ezt elmondani?! Ez..annyira beteg Finn. Teherbe kell esnem és...Finn nem várta meg a folytatást, én sem tudtam volna tovább mondani, ugyanis muszáj voltam közé és Sátán anyánk közé állni. Finn teljes dühvel indult neki.
-Nézz rám Finn! NÉZZ RÁM!-rohantam oda hozzá, mielőtt átszelte volna a kettőjük közötti távot, és megfogtam két kis kezemmel az arcát, hogy rám nézzen. -Nézz a szemembe Finn-suttogtam.-Ne csinálj hülyeséget...-kezdtem el csukladozni, mert nem akart rám figyelni. Mérhetetlen harag volt benne és nem érdekelte semmi, csak hogy fájdalmat okozzon Sarahnak. Ellökött magától és tovább indult.
-FINN!-ordítottam a padlóra esve. Tudtam,hogy ha most nem áll meg, hát megállítják a többiek. Így is volt. Két fiú kapta el két oldalt vékony kis karjait. -Megöllek! Hallod! MEGÖLLEK!-kezdett el rángatózni. Úgy fröcsögtek szavai Sarah felé...-Úgy csinálsz mintha nem együtt találtuk volna ki őket! Mintha nem lettél volna benne ebben az egészben. A szobába zárósban, abban,hogy közel kerülsz hozzá!-ordította el magát Sátánka.
Könnyeim megálltak folyni. Hirtelen nem is tudtam miért sírok. Hirtelen csak...minden megszünt.
-Mintha ezt a feladatot nem közösen találtuk volna ki! Nem vagy angyal Finn! Olyan vagy mint én és ettől voltunk jók együtt.
- Ne hasonlíts magadhoz...-kezdtek el könnyei potyogni. Lehajtotta fejét, míg kezei ki voltak feszítve.-Te...TE!-vette át újra a düh a fájdalom helyét. -SOHA! Soha nem gondoltam volna, hogy képes is vagy ezt így végig csinálni! Én a felénél amúgy is kiszáltam volna! HOGY LEHETTEM ILYEN IDIÓTA!!!....
-Finn...-álltam fel dőlöngélve.
-Úgy sajnálom Sky-zokogott.-Annyira de annyira...
-SAJNÁLOD?! SAJNÁLOD? Még, hogy sajnálod! Nem sajnálsz te semmit magadon kívül! Hogy voltál képes!-ragadtam meg pólójánál fogva, mire mind két srácc elengedte a kezét. Finn lehajtotta fejét. Haja arcába hullot. Bűnös volt. De láttam, ahogy pólójára hullanak kis gyémánt könnyei.-Én szerettelek Finn! Annyi rövid idő alatt Finn,én képes voltam beléd szeretni! Utállak! UTÁLLAK!-kezdtem el ököllel ütni ahol csak bírtam. Sírtam, zokogtam. De ő csak állt, lehajtott fejjel és tűrte. Tudta, hogy ez a minimum.Kinyilt az ajtó és Mona meg Adam szaladtak be. Ijedt arcal kaptak kezem után és próbáltak lefogni. Amint sikerült nekik, kivonszoltak a teremből. Még annyit láttam, ahogy becsukódott volna előttem az ajtó,hogy a két srácc közül az egyik ismét lefogja, míg a másiknak Sarah fejbólintással jelt ad, az pedig ököllel elkezdi verni. Hannah hirtelen a csukódó ajtóközé szaladt és sikítva szaladt barátja megmentésére. A folyosó tele volt emberekkel. Mindenki odaözönlött. Mindenki. A tömeg végén már láttam az igazgatót, amin utat próbál törni a zajos tömegen több tanár kíséretében.
Három hét múlva ismét jelenésem volt az iskolában, a fegyelmi tárgyalás keretében, egész osztályommal együtt.
Bár tudtam mi lesz a végső ítélet,büszkén álltam ki és vonultam végig az iskolán.Eddig a napig nem kellett feljönnöm többet. Hanem heti háromszor pszichológushoz kellett járnom anyáékkal, de máshova nem mehettem. Nem is mentem volna. Szét estem. Teljesen kész voltam. A depresszió, a depresszió egy komoly betegség. Aki élvezi, hogy azt játszhatja, hogy depressziós és próbál is úgy viselkedni, inkább éljen normális életet. Mert ez maga a pokol. Itt már öngyilkosnak lenni is mindegy, mert tudod,hogy nem old meg semmit. Semmit.
-Sky Turner?-hallatszott az igazgatói iroda ajtaja mögül, így anyával és apával felálltunk az ijedt osztálytársaim és a mellettük két oldalt ülő dühös szülők közül. Senki nem szólt, csak révedt maga elé. A gyerekek, hisz csak gyerekek vagyunk, ostoba gyerekek, arcaik azt tükrözték: "Inkább öljenek meg."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHO ARE YOU? (F.W)
Romantizm"Létezel te egyáltalán..?" Előfordult már veled, hogy teljesen más helyre kerültél, ezért iskolát kellett váltanod, de az osztály ahová kerültél nem csíp és inkább kínoz minthogy támogat? Nos, Sky is ebben a cipőben jár. 11-es gimis évét kellett...