6. G

72 6 0
                                    

{ Jada Hope Smith }

Maddie pakt haar telefoon, en staat dan op. 'Jada,ik moet gaan,mijn moeder is ziek,ze heeft me nodig.' Zegt Maddie. 'Jaa gaa maar, het is je moeder.' Ze kijkt me dankbaar aan en loopt dan weg. 'Ik mag haar niet!' zegt Tessa bitchy. 'Waarom niet ze is echt en schat je gaat haar wel mogen' Tessa rolt met der ogen. 'Over die brief, wil je die Jamie gaan opzoeken?' Zegt Leah. 'Ik weet het niet ik wil wel graag weten of we echt zusjes zijn ,maar ik laat het voor wat het is, ik vraag het Matt wel of hij meer weet.' Op het moment dat ik dat zeg komt Matt mijn kamer binnen gelopen. 'Waar weet ik meer van?' Vraagt Matt. 'Oh, niks hoor.' Zeg ik. Matt fronst zijn wenkbrauwen. ' Weet je het zeker?' 'Jaha en trouwens dit zijn Tessa en Leah, Tessa is het tweelingzusje van Jaden en dit is mijn grote broer Matt.' Zeg ik. 'In iedergeval mam moet overwerken dus ik ga koken wat wil je eten?' Vraagt Matt. 'Doe maar pasta blijven jullie ook eten?' Vraag ik. Jha, is wel goed.' Zegt Leah . 'Ik moet wel even me moeder bellen zal ik Jaden meevragen?' Vraagt Tessa. Tessa en Leah begonnen te lachen. Ik rolde met me ogen. Ik ga alvast het eten klaar maken en matt liep weg. 'Je broer is best knap.' Zegt Leah. Ieuww Leah en gooide een kussen naar der. We schoten alle 3 in de lag. 'Trouwens over Jaden, hij vindt je echt leuk en tessa keek me strak aan.' Ik ging naast der zitten. 'Denk je en keek Tessa aarzelend aan.' 'Jaa anders zoende hij je niett, en zei hij dat hij van je hield.' Zegt Tessa. Hou je mond en gooide een kussen in der gezicht. 'Jade, het eten is klaar.' Roept Matt. 'Kom we gaan naar beneden' Zeg ik. We liepen de keuken in , en gingen zitten. 'Kleine hoe was het op school?' Vraagt Matt. 'Ging wel was echt saai, en bij jouw?' 'Ging wel er is zoon blonde griet in me klas , en ze plakt aan me echt vervelend.' Zei Matt. 'Matt heeft dus toch eindelijk en vriendin kunnen krijgen?' Zei ik. 'Ze is me vriendin niet dat denkt ze, maarja niemand kan mijn goddelijkheid weerstaan.' Zei Matt lachend. 'Ieuww jouw goddelijkheid maakt me misselijk.' Zeg ik. 'Jada ik moet gaan , moeder zegt dat ze me opwacht bij de etos. Zegt Leah.' 'Is goed ik wijs je de deur wel.' Zeg ik. 'Nee hoeft niet ik vind het wel, bedankt voor het eten.' ' Geen dank hoor.' Zegt Matt. Ik gaf Leah een knuffel, en ze liep weg. 'Ik vraag jaden wel om me op te halen.' Zegt Tessa ' Is goed' Ik ruimde de tafel af , en ging met tessa op de bank zitten. De bel gaat. Dat zal Jaden wel zijn, en Tessa liep naar de deur. 'Tessa had je pap niet gewoon kunnen bellen om je op te halen?' Vraagt Jaden. 'Nee je bent mijn broer je moet dat wel voor me over hebben.' Zegt Tessa .Jaden roldt met zijn ogen. 'Ga achterop.' Zegt Jaden. Doeii, en ik gaf haar een knuffel. Jaden lachte naar me. Hoii en zwaaide naar hem. ' Awkward.' Zegt Tessa. Ik kijk haar boos aan. 'Sorry wij gaan maar weer doeii' Zegt Tessa. Ik zwaai ze uit , en deed de deur achter me dicht. Matt doet de playstation aan. Hij geeft me een joy-stick aan. Ik neem het aan, en ga naast hem zitten. OOHH GOAL!! Ik spring van de bank af en begon te dansen. 'lekker voor je ik win en stak me tong naar matt.'' Matt roldt met zijn ogen,ik liet je winnen.' 'Jaajaa je kan gewoon niet tegen je verlies.' Zeg ik. Ik ga weer op de bank zitten, toen schoot me wat te binnen de brief. 'Matt mag je wat vragen?' Vraag ik. 'Tuurlijk je mag me alles vragen.' Zegt Matt. 'Nou kijk ik vond een brief in mama der kamer er stond iets over en meisje genaamd Jamie en over mij, is ze familie zoja waarom wist ik niet dat ze bestaat?'' Matt ging met zijn hand door zijn haar. Ik weet niet waar jij het over hebt ,we hebben geen familielid die Jamie heet.' Zegt Matt zenuwachtig. 'Maar in die brief..' Stapel ik. 'Nee Jada, we hebben geen familielid die Jamie heet, ik ga slapen, en hij liep naar boven. Waarom deed Matt zo raar? Zal hij meer weten? Waarom mag ik het niet weten? Allerlei vragen spookt door mijn hoofd,maar 1 ding weet ik zeker ik moet en zal er achter komen...

Little SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu