{Madelyn Elizabeth del Castilio}
'Waarom deed je zolang?' Vraagt Vicky geirriteerd. 'Ik was bij Jada.' 'Jada weer he, laat die bitch ze wil je toch niet meer als vriendin.' Waarom doet Vicky zo over Jada, zal ze gelijk hebben? 'Waar zit jij met je hoofd?' En ze gaf me en stoot tegen me arm. Ik schrok uit me gedachten. 'Jaa sorry waar hadden we het over?' 'We gaan naar de stad, je hebt nodig nieuwe kleren nodig' Zegt Vicky en ze scand mijn kleren. 'Ik heb geen geld mee.' Zeg ik. 'Dat regel ik wel.' Opdat moment komt er een auto aanrijden. 'Dat zal mijn broer wel zijn.' Hij stopt bij ons, en een deur ging open. 'Stap in dames'. Kom en Vicky duwde me de auto in.' Hey ik ben Marco, de neef van Vicky.' Ik lachte naar hem. Marco pakte een sigaret, en stak het aan. 'Wil ook?' Vraagt Marco. H ij stak de pak sigarten naar me uit. Ik aarzelde maar pakte er toch 1 uit. 'Zet ons hier maar af' Zegt Vicky. Ze wijst naar en parkeerplaats. Marco stopt, en we stappen de auto uit. 'Veel plezier nog.' Zegt Marco. Hij knipoogt naar me, en rijdt. weg. Dat was raar, maar ik trek me er niks van aan en focus me op Vicky. Kom we gaan naar hard bitten , en ze trekt me een winkel in. Vicky pakt een stapel kleren, en duwd het in me armen. 'Ga passen' Zegt Vicky. We lopen naar de pashokken, en Vicky gaat op 1 van de stoelen zitten. Ik loop naar een pashokje, en trek eerst een high waist broek aan met een zwart wit naveltruitje. 'Laat eens zien.' Zegt Vicky. Ik trek de gordijnen open, en vicky scand me kleren. 'Het staat leuk.' Zegt Vicky. 'vind je?' Vraag ik aarzelend. 'jaa kleed je om.' Dit keer trekk ik een spijkershort aan met studs en wit t-shirt mett de tekst you can't sit with us . 'Dat ziet er echt leuk uit, dat nemen we ook mee kom we betalen.' Zegt Vicky. We lopen de pashokje uit. 'Wacht jij maar buiten.' Zegt Vicky. Ik.fronsde me wenkbrauw maar doe toch wat ze zei. Er lopen 2 lachende meiden langs me. Dat moet me denken aan Jada en mij. 'Maddie ren!' Roept Vicky. Vicky komt aangerend met 2 mensen achter haar aan de winkel uit. Zonder erbij na te denken ren ik achter haar aan. we stopten hijgend bij een ijssalon. aar me. Omg ze heeft die kleren gestolen. 'Kom we halen ijs.' Zegt Vicky. We lopen de ijssalon binnen, en gaan in de rij staan. We bestellen ons ijsjee en gaan zitten. Ik pak me teleoon en kijkof f ik nieuwe berichten heb , 1 van jada.
Jada: Maddie, me ouders gaan scheiden!! Familyproblems !! Maddie: Omg waarom het ging toch zo goed? Jada: Jaa dat dacht ik ook, ik wil niet dat ze gaan scheiden Maddie: Lieverd het komt goed x jada: Kan je misschien lans komen ?
'Uhm Vicky, Jada heeft me nodig, is het goed dat ik ga?' Vicky rold met der ogen. ' Niet weer he laat der, ben jij haar enige vriendin ofzo?' Vraagt Vicky geirriteert. Nee maar.. Vicky onderbreekt me. 'Nou dan zeg maar dat je niet kan.' Ze keek me afwachtend aan. Ik zucht, en app Jada.
Maddie: Nee sorry, ik kan niet. Mijn moeder is nog steeds ziek, ik kom morgen x
Jada: Geeft niet, ik vraag Tessa wel.'Was dat zo moeilijk?' Vraagt Vicky. Mijn telefoon trild weer. Een bericht van onbekend.
Onbekend: Beter ga je normaal doen, Jada heeft je nodig en jij gaat dood leuk tegen der liegen, ik zag je wel met Vicky. jij bent echt een slechte vriendin.Ik leess de berichtt wel 3x opnieuw diegene had gelijk ik ben echt een slechte vriendin....
JE LEEST
Little Secrets
Novela JuvenilJada en Maddie zijn 2 beste vriendinnen die niet zonder elkaar kunnen, ze gaan naar de middelbare school ,maar wat nou als Maddie de verkeerde kant op gaat? Wat voor geheim verbergen Jada's ouders voor haar? Kleine geheimen worden altijd grote gehei...