14. O

61 5 1
                                    

{ Jamie Rose Brooks }

Ik voel een traan over mijn wang glijden. Jade en ik kijken de film: The Fault in Our Stars. Het is zo'n zielige film. Als de aftiteling begint veeg ik mijn tranen weg.

'Ik ga mijn telefoon halen.' Ik loop de trap op en pak snel mijn telefoon uit mijn kamer. Als ik voor tante Megan's deur sta blijf stilstaan. Haar deur staat op een kier. 'Darryl, Jada is hier bij mij thuis. Ze is al zo groot geworden. Je moet haar echt zien.' Met wie is tante Megan aan de telefoon en hoe kent ze Jada al? 'Darryl, je hebt haar geboorte al gemist, en je hebt haar ook niet zien opgroeien en Jamie wel.'

Wat heb ik met Jada te maken? Darryl is mijn oom. Ik ken hem al heel mijn leven. Maar hij kent Jada ook al. Ik wil weglopen maar ik wil met mijn hand door mijn haar strijken maar ben vergeten dat ik mijn telefoon in mijn hand heb en die valt met een harde klap op de grond. 'Darryl, ik ga hangen.' Hoor ik tante Megan zeggen. De deur vliegt open en tante Megan kijkt verschrikt maar ook boos tegelijk. 'Jamie, wat doe jij hier. Je had dit niet moeten horen.' Zegt ze. Dit is de eerste keer dat ik haar zo boos zie. 'Jamie, alsjeblieft, beloof me dat wat je net gehoord, nooit met iemand over gaat hebben en al helemaal niet met Jada.'

'Wat heeft Jada hier dan mee te maken.' Vraag ik verbaasd.

'Jamie, je krijgt het ooit te weten, maar het is nu te vroeg.'

'Tante Megan ! Ik wil het nu weten of ik haal Jada erbij !'

'Ik praat met je als Jada weg is, oke.?' Zegt mijn tante.

Ik loop naar beneden en ga weer naast Jada zitten op de bank.

_________________________________

[ Heey, weer eens een hoofdstuk in Jamie. Volgende hoofdstuk is van iemand anders met een klein rolletje maar ook wel weer belangrijk dus tot het volgende hoofdstuk xx]

Little SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu