10. O

78 6 0
                                    

{ Jada Hope Smith }

'En?' Vraagt Tessa ongeduldig. Ik log snel in. Ik zie dat ik een berichtje heb van Jamie. 'Jada !! Je hebt een berichtje !!' Gilt Tessa in mijn oor. Ik klik snel op het berichtvenster.

Xjamie zegt: Heey, ik ben Jamie en jij bent?

XJHSX zegt: Hooi, Ik ben Jada.

XJamie zegt : Waar staat die letters voor ?

XJHSX zegt : Dat staat voor mijn hele naam: Jada Hope Smith

XJamie zegt: leuke naam !! Mijn hele naam is Jamie Rose Brooks.

Ik sta verbaasd naar het scherm. Jamie Rose. Dit kan mijn tweelingzusje zijn.

XJamie zegt: Gewoon ff een vraagje hoor, maar je bent wel echt toch niet een fake iemand of een vieze oude vent?

XJHS zegt: Ieuw nee, ik ben gewoon een meisje van 12 en als je wilt kan ik je ook een foto sturen.

XJamie = Okay, hier is mijn nunmer **********, misschien is dat veel makkelijker praten.

Ik hoor mijn telefoon plingen. Tessa pakt mijn telefoon en geeft het aan me.

Jamie: Hey, hier is een foto van mij.

Jamie en ik hebben hetzelfde gezichtsvorm alleen ons haar heeft een andere kleur en onze ogen ook. Ik stuur ff snel een foto van mijzelr.

Jamie: Je hebt echt mooi haar.

Jada: dankjewel, wil je nog wat over mij weten?

Jamie: ja, vertel wat over je familie, vrienden, sport, school en misschien vriendje !!

Jada: Ik ben dus Jada, ik ben 12 jaar ben bijna jarig. Ik heb een broer van 15: Matt. Ik kreeg net te horen dat mijn ouders gaan scheiden, ik zit nu al ongeveer 3 weken op de middelbare school. Ik ging er heen met mijn beste vriendin sinds groep 1 Maddie, ze had meteen een nieuwe vriendin maar ik vertrouw haar niet en ga dus niet graag met haar om dus ging ik met andere mensen om. Toen werd ik vriendinnen met Allie, Leah en Tessa. En ja, ik heb een vriendje: Jaden en dat is Tessa's tweelingbroer. Hij zit ook bij ons in de klas maar hij lijk helemaal niet op Tessa en dit was het wel zo'n beetje.

Jamie: Kut van je ouders en ookal kennen we elkaar nu al pas 5 minuten, je kunt altijd met me praten xx

Jada: dankje xx en nu wil ik dingen over jou weten

Jamie: Nou, mijn hele naam is dus Jamie Rose Brooks. Ik ben ook 12 jaar, ik ben jarig op 8 oktober. Ik woon bij mijn tante. Ja, ik woon niet bij mijn moeder, en eerlijk gezegd, weet ik ook niet waarom mijn tante wil het pas op mijn 14e er pas over hebben. Mijn tante heeft ook nog 2 kinderen. Ze voelen wel gewoon als mijn broertje en zusje. Brett van 5 is echt een schatje en Luna van 7 is echt een druktemaker maar ik hou wel van ze. En ik zit ook in de brugklas op het Bridge Lord Highschool.

Jada: Zit jij op het Bridge Lord Highschool?? Ik zit op het Martin Lord Highschool.

' Omg, Jada, weet je wat dat betekent dat zij hier in de buurt woont.'

' Omg, meen je dat Tess, dat wist ik zelf nog niet eens !' Zeg ik sarcastisch.

Jamie: Echt?? Waar woon je dan?

Jada: op de Edelhertweg

Jamie : Omg, ik woon in de violetstraat dat is 2 buurten verder op, we moeten echt eens keer afspreken !!

Jada: Jhaa

Jamie: maar ik moet gaan eten, het was echt gezellig. Ik spreek je nog Jada byee xx

Jada: Byee xx ik vond het echt leuk.

' Jada, volgens mij hebben wij je verloren tweelingzus gevonden!'

___________________________

Hey, ik heb een nieuw boek: Jasmine. Het staat nu op wattpad dit is de samenvatting

Jasmine wordt naar een internaat gebracht als ze voor de zoveelste keer thuis wordt gebracht door de politie. Ze moet alles en iedereen achterlaten en een nieuw begin maken op het meisjes-internaat Lindenhoff. Samen met Olivia, Riley probeert ze achter het geheim van de school te komen. Wat probeert de school te verbergen voor de leerlingen? En wie kan ze vertrouwen en wie niet?

Zouden jullie dus alsjeblieft een kijkje willen nemen in mijn boek ??

Vote ~ comment ~ enblijfvoorallezen

Little SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu