11. G

64 5 1
                                    

{ Jamie Rose Brooks }

Ik loop de keuken binnen. 'Goedemorgen lieverd.' Zegt mijn tante. 'Goedemorgen tante.' Ik ga aan tafel zitten, en smeerd een broodje met Nutella. 'Ik ga met Brett en Luna even naar oma,heb je zin om mee te gaan?' Vraagt mijn tante 'Nee ik blijf wel hier.' Zeg ik. 'Is goed, Brett Luna komen jullie?' Jaa mama, en Luna komt aangelopen met Brett aan der hand. 'Ik zie je later, bel maar als er iets is' Ik knik. Ze geeft me een kus op me voorhoofd en loopt weg. Wat zal ik eens gaan doen? Ik vraag aan Jada of ze wil afspreken. Ik pak me telefoon en app haar.

Jamie: Heey,heb je zin om vandaag af te spreken? Jada: Hey, ja hoor wat wil je gaan doen? Jamie: Het is mooi weer, Heb je zin om naar het strand tegaan? Jada: Is het goed dat ik me vriendje en een vriendin van me mee vraag? Jamie: Geen probleem,ik vraag ook wel iemand mee,spreken we 1 uur af bij de ijssalon? Jada: Is goed tot dan x

ik appte me beste vriendin Chanel
Jamie: Heey,heb je zin om mee te gaan zwemmen met paar mensen? Chanel: Jaa is goed,hoe laat? Jamie: Kom je half 1 naar mij toe? Chanel: Okee zie je zo x

Ik loopp naar boven en doe mijn kledingkast open. Het is best mooi weer. Ik pak een licht roze jurkje eruit,en mijn bikini. zalm roze bikini. Ik trek mijn jurk aan, zet een beetje waterproof mascara op en kam mijn haar. Opdat moment gaat de bel.Dat zal Chanel wel zijn. Ik loop naar beneden, en doe de deur open. Heey en ze geeft me een stevige knuffel. Kom binnen,en doe de deur wat meer open. 'Met wie gaan we eigelijk zwemmen?' Vraagt Chanel. 'Je weet toch dat ik me had ingeschreven voor zo'n site?' Vraag ik. 'Jaa.' 'Nou ik heb een meisje leren kennen, en we gaan met haar zwemmen en nog een vriendin van haar en haar vriendjee.' 'Gezellig.' 'Jaa kom we gaan.' Ik pak mijn tas en doe de garage open om mijn fiets te pakken. Ik doe de garage weer dicht, en we fietsen weg. 'Volgens mij staat Jada daar.' Ik wijs naar een meisje wat vederop. Volgens mij merkt ze het, want ze wenkd dat we moet komen. Kom en we liepen naar hun toe.' Heey' Zeg Jada , en ze geeft me een knuffel. 'Heey ik ben Jamie dit is mijn vriendin Chanel.' Zei ik. 'Heey ik ben Jada en dit is mijn vriendin Tessa en mijn vriendje Jaden.' 'Heey' Zeg ik. Ze lijken inderdaad niet op elkaar. Jada glimlachte naar me. 'Zullen we gaan?' Vraag ik. 'Jaa kom.' Zei Jada. Na lang geweest te hebben komen we aan bij het strand. We parkeren onze fietsen, en lopen naar het strand.

'Omg het is zo warm.' Zegt Chanel. Chanel trekt haar kleren uit, en rend het water in. 'Gaan jullie ook mee zwemmen?' Vraag ik.'We komen zo, gaa jij maar. Zegt Tessa. Ik spring het water in en zwem naar Tessa.' Die Jada lijkt best wel veel op je, vind je niet?' Zegt Chanel. Ik haal mijn schouders op 'Omg stel jullie waren tweeling, maar dat wisten jullie niet, en dan hebben jullie samen een ketting dat bij elkaar hoort.' Ik moest lachen. 'Chanel we leven niet in een film, we lijken gewoon edn beetje op elkaar meer niet.' Opeens voel ik allemaal spetters op me. Tessa en Jada schoten in de lach. 'Dus meiden gaan we hier blijven staan of gaan we ook nog wat doen?' Vraagt Jaden. 'Er is hier ergens en eilandje verderop, we kunnen daarheen zwemmen?' Zegt Chanel. 'Is het ver?' Vraagt Jada. Nee volg mij maar.

Het is best mooi hier. Zei Tessa.

Ik ging in de zon liggen. Jada kwam naast me liggen. Ik ging recht zitten. 'Hoe gaat het met je ouders?' Slecht ze gaan over 2 weken al scheiden. Het komt wel goed, en gaf haar en schouderklop. Jaden kwam voor ons zitten. Hij scande me gezicht. Jullie lijken best wel veel opelkaar. Jaden. Zei Jada en ze keek hem boos aan. Ik glimlachte naar hem. Het is niet erg. Zullen we gaan? Vroeg Tessa. Jaa is goed, Zei ik.

'Het was leuk om een keer met je af te spreken.' Ik gaf iedereen en knuffel en liep met Chanel naar onze fietsen.

'Ik ben thuis.'

Brett en Luna kwamen naar me toe gerend. 'Heey lieverds,en gaf ze en knuffel.' Ik liep de keuken binnen,daar was mijn tante aan het koken. Heey lieverd,hoe was je dag? 'Wel leuk,ik was naar het strand geweest met wat vrienden.' Gezellig. 'Tante waarom woon ik eigelijk niet bij me moeder?' Ze keek me boos aan. Jamie hoe vaak moet ik het nog zeggen, je hoort het op je 14de zei ze fel. 'Sorry ik wist niet dat je boos werd.' Sorry lieverd,hier is wat eten, en ze gaf me en bord met pasta.

'Het eten was lekker,ik denk dat ik gaa slapen.' Is goed lieverd, slaaplekker en ze gaf me en zoen op me voorhoofd.

Ik trek me pyjama aan,haal me make-up eraf en poetse me tanden.

Ik ging in bed liggen en staarde naar me plafond.

Ik weet dat je me niet hoort, maar mam ik wou dat je bij me was, hier aan mijn zij, ik zou willen dat me zag opgroeien, dat we en moeder dochter band samen hadden,maar ik zal vrezen dat ik je nooit zal ontmoeten.

En met die woorden viel ik in slaap...

Little SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu