19. G

27 5 0
                                    

{Madelyn Elizabeth del Castilio}

Ik zuchte en plofde neer op en bankjee. Kut moeder,kut vrienden,kut leven en gooide boos en steentje in het water. Ik voelde wat nats over me wang glijden. Nee ik mag niet huilen niet hier,huilen is voor zwakke mensen dat zei Vicky altijd. Ik veegde ruw me tranen weg en zuchte. Ik voelde in me zakken of ik iets mee had. Ik pakte en zakje wiet uit me tas. Vicky gaf me het als voorraad. Ik pakte me aansteker,stak het aan en rookte het in.

Ik gooide de joint in het water en liep weg. Waarom moet ik nou weer zo'n kut kind zijn? Iedereen raak ik kwijt.Ik stak me sleutels in het gat en liep naar binnen. Ik hoorde gerommel in de keuken. Ik liep naar de keuken en zag me moeder bij de tafel liggen met en fles alchol. 'Mam wat doe je?'

Madelyn het spijt me dat ik er nooit voor je ben geweest. Ze gooide de fles op de grond en liep naar me toe. 'Mam doe normaal en ga slapen.' Ze trok me in een knuffel. Ik duwde haar weg. Ik heb hier geen zin in en liep naar boven. Ik pakte me telefoon en appte Vicky.
M= Heey,had ruzie met me moeder ik wil echt uit huis man.
V=Kut voor je,je kan bij mij wonen?
M= Nee man dat hoeft niet.
V=Moet jezelf maar weten,maar ik had en idee kom we geven dit weekend en feest bij mij thuis?
M=Jaa dat doen we !
V=Mooi ik regel alles well.
M=Weetje zeker?
V= Jaa komt goed,nodig zelf ook wat vrienden uit maar geen Jada en al haar andere vrienden.
M=Ik zal kijken of ik wat kan regelen,waarom mag Jada niet komen?
V= Je had toch ruzie met haar?
M=Jaa maar je doet zo hatelijk tegenover haar.
V=Maddie je moet nog veel leren,Jada is te braaf ze is geen type vriend voor jouw ,ze is te zwak je kan haar snel breken, zulke zwakke mensen hebben we niet nodig je moet hard zijn voor de wereld mensen moeten weten dat ze geen problemen met je moeten zoeken,voor wie kies je mij of Jada?
M=Ik wil helemaal niet kiezen.
V= Je moet kiezen,kies je voor de zwakke mensen of de harde mensen jouw keus.
M=Waarom kan niet voor allebei kiezen?
V=Het kan niet wil je een loser zijn dat mensen over zich heen gaan lopen? Je moet hard zijn Maddie begrijp dat,Kies maar als je voor mij kiest kom dan 9 uur naar mijn huis want dan ga ik je wat leuks laten zien,als je niet komt weet ik dat je voor de zwakke mensen kiest.

Ik zuchte ik wil helemaal niet kiezen. Vicky is aardig en het is leuk met haar maar ze zit aan de drugs,straks raak ik er verslaafd aan door haar? Jada is mijn beste vriendin sinds ik klein ben,ik wil haar niet kwijt. Ik trok me pjyama aan zette me haar in en knot en liep naar me moeders kamer.Ik ben echt een slechte dochter. liep naar haar toe ,trok de dekens omhoog en ging naast haar liggen. Ze trok me dichter tegen zich aan. Ik hou van je. 'Ik ook van jouw'

Little SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu