Darling, Episode: 4
Taehyung'dan..
"Taehyung uyan ha-"
"Giyiniyorum. Odaya girme ağzına tükürdüğüm!"
Okul formamın düğmelerini düğlerken bir yandan da, Yoongi hyung girmesin diye kapıyı gözetliyordum
Kapıyı açtığımda, ağzı açık bana bakıyordu.
"Ne?"
"Sen... bugün de uyanmamak için ağzıma falan sıçarsın diye düşünmüştüm."
"Düşündüm de.. okul çok fazla sıkıcı değilmiş"
Koridordaki boy aynasına doğru adımlayarak, okul gömleğimin üstüne giydiğim siyah kot ceketimi düzelttim.
"Hâlâ uyanmamış m- Tae? Oğluşum iyi misin?" Diyerek elini anlıma koyan Jin hyunga kaşlarımı çatarak baktım.
"İyiyim? Kötü olmam mı gerekiyor?"
"Yok hayır, sadece düne kadar keyfinin bok gibi olmasından dolayı öyle söyledim."
"Alt tarafı okula hazırlandım, bence bunda abartılacak hiçbir şey yok" diyerek kapının yanındaki çantama uzandım.
"Kahvaltı?" Dedi Jungkook, kafasını mutfaktan uzatarak
"Hayır tokum, sağol" diyerek elimi olumsuz anlamda salladım
Ardından kapıyı çekerek kendimi dışarı attım.
Bulunduğum sokağın duvarlarına bakmadan, hızla ilerliyordum. Çünkü her yer, Jonghyun ile birlikte çizdiğimiz grafilerle doluydu.
Karşıdan karşıya geçerken, gözlerim ister istemez sağımda kalan duvara ilişti...
Flashback
"Yah yazma şöyle şeyler, millet sapık sanacak beni!"
"Çok geç!" Diyerek duvardaki dev iki tane portakalı gösterdim.
"Bu ne şimdi? Bilerek mi fesat çiziyorsun? Hayır anlamıyorum, altına neden 'bunu ben çizdim, yani Jonghyun eheh' yazdın ki? Açık adresimi de yaz istersen" Diyerek tek eliyle duvarı gösteriyordu.
Elini tutarak dudaklarıma götürdüm ve "kıçıma anlat" diyip öptüm.
Tek eliyle saçlarımı dağıtırken, diğer elini ise benden kurtarmaya çalışıyordu.
"Sen tam bir baş belasısın Taehyung!"
"Ama sen bu baş belasına deli gibi aşıksın Jonghyunieee~~"
Gülümseyerek yanaklarımı sıkmaya başladı.
Flashback end
Gözüm yavaş yavaş dolmaya başlarken, dudaklarımda ister istemez bir gülümseme beliriyordu.
Çizdiğim portakallara ve yanındaki o yazıya baktıkça, göğüs kafesimde bir ağrı hissediyordum.
Kendime zor da olsa gelerek, cebimdeki ellerimden tekiyle ıslanan yanaklarımı sildim ve yoluma devam ettim.
Çok geçmeden okula vardığımda, Yoongi hyungların gelmediğini anlamıştım. Çünkü ne zaman gelseler okul bankına oturup milleti gözleriyle taciz ederlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling | vmin
Teen Fiction》 'Asla unutamam' dediklerinizi belki de tek başınıza denediğiniz için unutamıyorsunuzdur. '141219