Ğaaa səlam 👼🏻
~
Darling, Episode: 21
Park Jimin'den..
"Hemen gidiyor musun?"
Demir kapıya iyice yaslanmış, Taehyung'un poposunu kesiyordum.
Ne?
Bağcık bağlayan birinin poposunu hiç mi kesmediniz yani?"Gitmeliyim, biliyorsun yarın okul var. Ayrıca yıl sonuna çok yaklaştık sınavda ne yapacaksın?"
Dudaklarımı büzdüm.
"Bir de o vardı dimi ya, inan içimde şu kadarcık bile bir çalışma isteği yok."
İşaret ve baş parmağımı miktarı belirtircesine kıstığımda, elimi avuçları arasına almış ve öpmüştü.
"Ben çalıştırırım seni güzelim"
Dibimde olan çocuğa şaşkınlıkla bakarken, kollarıyla bedenimi kendine çekmiş ve yanağıma öpücük kondurmuştu.
O bana az önce 'güzelim' mi dedi?
"Hadi sende koş içeri üşütme"
Popoma vurarak bedenlerimizi ayırdığında ağzım 'O' şeklini almış bir şekilde suratına bakıyordum.
Ulan ebem benim kıçıma vurmamış noluyor?Bu ilerki zamanlarda da böyle olursa benim cenazem kalkar bu evden söyleyeyim. Bu kadar elleşmeye koklaşmaya alışkın değilim ki ben, hayır bünyemin bile 'bugün neler oldu amk' gibi bir kargaşaya girmediği bile aşikâr.
"Jimin, iyi misin? Neden her saniye yutkunuyorsun? Bana bak yoksa rahatsız mı oldun? Üzgünüm ben şaka olsun diye yapmıştım, bir daha yapmam."
Gülmeye çalışarak söylediği şeylerle hâlâ bön bön suratına bakıyordum. Ta ki adımlarını kapıya yöneltene kadar.
"Hayır! Vur bana"
Arkasına dönerek kaşlarını çatmış bir şekilde suratıma bakmasıyla elimle anlıma yapıştırmıştım.
"Yani şey, şaşırdım sadece. Evet öyle oldu. Az önceki şeyde ciddi değildim sil onu aklından tamam mı? Iııı hadi git sen artık!"
Dudaklarını ısırıp suratıma bakarken kendimi kapı eşiğinin üzerinden içeri aldım ve tekrar demir kapıya yaslandım.
"Selam söyle çocuklara, görüşürüzz"
Hızla demir kapıyı suratına kapatarak sırtımı yasladım.
Tanrım, sen beni beyin dağıtırken göremedin mi? Benim bu rezilliklerim ne olacak?Ya ben niye rezil oluyorum? O vurdu bana bir kere tamam mı? Onun utanması gerek.
Lan adama vur bana dedim amına koyayım.
Ya beni o şeylere düşkün biri gibi olarak algılarsa?Ya o bu değil de biz şuan neyiz?
Ben biraz fazla mı abartıyorum?
Beni seviyor öyle değil mi? Evet. Ben onu seviyor muyum? Tabiki. Sevgililerin yaptığı o öpüşme şeyi yaşandı mı? Evet. Eee? Bir teklif mi gerekiyor?
"Jimin ne yapıyorsun?"
Daldığım düşüncelerden sıyrılıp Jack'in suratına döndüm hızla.
"Yok birşey?"
Kollarını birleştirerek ayağını yere vurdu.
"Sen onu benim külâhıma anlat tamam mı? Ne düşünüyorsun? Yoksa şu meşhur 'biz neyiz' olayı mı?"
Kahkaha atarak elini dizine vururken şaşkınca suratına baktım.
"Oha nerden anladın?"
Bir anda ciddiye dönerek suratıma baktı.
"Ben onda ciddi değildim, Jimin sen onu mu düşünüyordun? Ezik misin? Aissh"
Omuzlarımı düşürerek yere baktım. Ezik miyim ben gerçekten? Ya ama bir konu hakkında bilgi sahibi olmamak eziklik sayılmıyor ki!
"Ah benim Minik'im gel buraya"
Kollarını açarak bana yaklaşırken ben de ayaklarımı sürterek omzuna başımı koydum.
"Jack bana yardım et"
"Ne konuda?"
Bakışlarımı gözlerine çevirdim.
"Ne yapmam gerektiği konusunda. Daha önce aşık bile olmadım ben, ne yapacağım? Peki ya biz şimdi ne oluyoruz onunla? Bir teklif falan gerekiyor mu? Ben mi edicem? Nasıl edicem? Benden bıkar m-"
"Sus be iki dakika. Öncelikle daha önce aşık olmaman böyle şeyleri bilmiyor olduğun anlamına gelmez. İzlediğin şeyleri ve YouTube geçmişini biliyorum Jimin, her neyse. Onunla ne olduğunuz ise yanlızca ikinizi ilgilendirir, ben ne bileyim neysiniz? Ayrıca sevgili olmanız için de tabiki bir teklif gerekiyor. Ama teklif konusunda sen rahat ol, Taehyung enişte düşünsün onu."
"Ne alaka ya?"
"Ne alakaysa alaka, sen şimdi hiçbir şey düşünme. Akışına bırak. Birbirinizi seviyorsunuz ve bitti, tamam?"
Kafamla onaylayarak ofladım ve oturma odasına gittim.
Hiçbir şey düşünme.
Kim Taehyung'dan..
"Aman tanrım bir eniştem var!"
"Jungkook daha enişte sayılmaz, teklif bile etmemiş sığır"
Koltukta arkadaşlarıma doğru döndüm.
"Hyung niye sığır oluyorum ki şimdi? Edicem işte teklif, daha bugün gelişti olaylar. Ayrıca güzel birşey olmasını istiyorum."
Jin hyung yanıma oturarak elini dizime koydu ve ardından okşamaya başladı.
"Bak biz her zaman yanındayız Taehyung, eğer bir sıkıntın falan olursa da dibinde bitmeye devam edeceğiz. Şimdi ise, yanlız hissettiğinde arkana bakman yeterli; çünkü biz her zaman orada bekliyor olacağız"
"Hyung ne çok yanındayız dedin ya, baydın"
"Sus tavşan kılıklı"
Güldüm ve elimi dizimin üstündeki elinin üstüne koydum.
"Bunu biliyorum, siz benim ikinci ailemsiniz. Ben de hep yanınızdayım siz de bunu unutmayın tamam mı?"
Her bir kardeşimde gözlerimi gezdirirken, bir kez daha Tanrı'ya şükrettim. Onlar olmasaydı bu hayatta dayanacak bir değneğim olmazdı, olamazdı.
"Hadi o zaman eniştemin şerefine bir pizza gömelim, ha?"
"Haklı"
•
Kısa oldu farkındayım, yanlızca bir geçiş bölümüydü.
Yb gelene kadar bu fotoya bakın bari fjsjtkfkns
Sssshh, final yakın 🤫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling | vmin
Teen Fiction》 'Asla unutamam' dediklerinizi belki de tek başınıza denediğiniz için unutamıyorsunuzdur. '141219