◇ [12]: Everybody is clumsy

2.3K 191 249
                                    

Friends'i dinleyen var mı?

Yaaa ben dinledim ve o kadar beğendim ki şuan sabaha kadar ağlamak istiyorummm
ÇOK GÜZELDİ😭😍

Dinlemeyenler için medyaya koydum💜

Anlamını da bölüm sonuna koyuyorum👼🏻💜🌍

Anlamını da bölüm sonuna koyuyorum👼🏻💜🌍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi;
İyi Okumalar..

~

Darling: Episode, 12

Park Jimin'den..

"Hyung şunlara bak!"

"Bağırma bağırma, mikrofon mu yuttun Jungkook?"

"Çok tatlılarr~.."

"Kesinlikle"

"Hyung acaba Jimin ölü mü?"

"Neden be? Ne alaka?"

"Taehyung malı çocuğun üstünde de ondan!"

"DOĞRU!"

Tepemde fısıltıyla konuştuklarını sanan birkaç kişiyle gözlerimi araladım.

5 çift gözün ağzıma kadar girdiğini gördüğümde korkuyla yerimde sıçradım ve aynı orantıda bağırdım.

Odadan çıkıp gidenlerle, diğer bir şoku üstümde yatan Taehyung'la yaşamıştım.

"Taehyung! Tanrım hâlâ uyuyor musun?! Taehyung boğuluyorum!"

"Ne oluyor ya, mmm?"

Gözlerini yavaş yavaş açtığında, korkuyla suratına bakmamı görmüş olacak ki, aniden üstümden kalkmıştı.

"Jimin?! Jimin iyi misin?! JIMIN SES VER GERIZEKALI!"

"Mal mısın gözlerim açık, sana bakıyorum nasıl ölü olabilirim? Henüz ölmedim."

Taehyung karşımda derin bir nefes vererek kalbini tuttu.

"Üzgünüm, yatakta biraz dağınık yatıyorum"

"Biraz? Bence sen 'biraz' üstümde dağınık yatıyorsun Taehyung"

Kaşlarımı çatarak konuştuğumda birşeyi fark etmiştim. Bana gülerek bakıyordu öküz!

"Sen bana mı gülüyorsun? Hayır hayır gerçekten bana gülüyorsun sen şuan. Neden gülüyorsun? Hayır yani neden karşımda pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun anlamıyorum ki, komik birşey mi var? Hâlâ neden sırıttığını anlayamıyorum. Senin yüzünden 24 saat dolmadan 2 kere ölüm tehlikesi atlattım ve sen hâlâ suratıma bakarak gü-"

Darling | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin