Darling, Episode: 16
Kim Taehyung'dan..
"Namjoon gelmeyeceğim"
Sırama yapışmış bir şekilde, beni zorla dışarı çıkartmak isteyen Namjoon ile tartışıyordum.
"Ya ne olur az hava alsan? Herkes çıktı bi biz kaldık, hadi Taehyungie"
"Banane kim çıkarsa çıksın ben çıkmayacağım. Ne çok büyüttün ya?"
Çantamdan romanımı çıkararak okumaya başladım.
Birkaç oflama ve saç çekişten sonra sonunda gitmişti.
3-5 kişinin olduğu sınıfta, aylardır okumaya fırsat bulamadığım aksiyon romanımı okurken, yanımda bir kıpırtı hissettim.
"Namjoon anlamıyor m-"
Yanıma oturan kişiye dönmemle, bunun Jimin olduğunu gördüm.
"Namjoon ne alaka?"
Yanağını eline dayayarak sorduğu soruda birkaç saniye duraksadım.
"Ah önemli birşey değil, az önce buradaydı da"
Dudaklarını büzerek kafasıyla onayladı.
"Anladım, ne okuyorsun?"
"Ward No: 6"
"Güzel bir kitaba benziyor"
Mırıldanarak kitabımı incelerken bir anda kaşlarını çatarak sayfayı gösterdi.
"Ama bu ingilizce?"
"Eee?"
"Sen ingilizce biliyor musun?"
"Yok Jimin bilmiyorum, anlamamak hoşuma gidiyor çünkü öyle bir hobim var"
Kitabı önüme atarak kollarını göğsünde kavuşturdu ve başka bir yere bakarak konuşmaya başladı.
"Neden ezikliyorsun ki durduk yere? Alt tarafı bir soru sordum."
Yaptığı hareketlere gülerek bakarken ciddi olduğunu fark ettim.
Ne?
"Jimin şuan şaka yapıyor olmalısın?"
"Hıhı"
Yanımdan kalkarak kendi sırasına giderken arkasından bakarak yetinmiştim.
Cidden şuan bana trip mi atıyor?
Alt tarafı şaka yaptım.
Neden üstüne kuma alınmış gibi davranıyor ki tanrı aşkına?Yerimden kalkarak sırasına doğru ilerledim.
Beni gördüğünde gözlerini camdan dışarı çevirmişti.Sınıfta göz gezdirerek Jimin'in yanına oturdum ve kolundan tutarak kendime çektim.
"Jimin, yoksa bana trip mi atıyorsun?"
"Tamam bırak, uzak dur benden"
"Ahh bu fikir çok kötü Chim! Chim! ChimChim! Suratıma bak Chim!"
"Ne bağırıyorsun kulağımın dibinde manyak herif?!"
Göğsümden itmeye çalışırken, ben kahkahaya bozuluyordum.
Cidden aşırı tatlı görünüyordu."Suratına falan bakmayacağım, çirkin şey seni! Git sen kitabını oku tamam mı? İngiliz kılıklı"
Gözlerimi sonuna kadar açarak ona bakmaya başladım. Ne demişti o az önce bana? Bir dakika bir dakika..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling | vmin
Teen Fiction》 'Asla unutamam' dediklerinizi belki de tek başınıza denediğiniz için unutamıyorsunuzdur. '141219