◇ [22]: Meeting

2K 154 115
                                    

Darling, Episode: 22

Park Jimin'den..

Tamam sakinim.

Kesinlikle kalbim 1 milyon ödüllü bir maratonda değil, tamam mı?

Nefes al.. ver.. al...

Sakin falan değilim ben ya gerçekten şuan yığılacağım şuraya.

"Jimin kendine gel, ayağının üstünde dur aptal! Düşeceksin şimdi sığır!"

"Jack ben iyi değilim, gitmesem mi?"

Şakaklarını işaret ve orta parmaklarıyla birkaç saniye ovarken bir anda bağırmasıyla yerimde sıçradım.

"JIMIN SEN SALAK MISIN? ÇOCUK SENİ RANDEVUYA ÇAĞIRIYOR GİTMESEM Mİ DİYORSUN! HE GİTME BEN GİDERİM YERİNE"

"Of ne bağırdın ya, beynimi akıttın beynimi"

"Beyin mi var sende, giy şu gömleğini."

Oflayarak sabahtan beri 2 parça şey ütülerken, yorgunluğu yüzünden ağzıma sıçmadığı kalan arkadaşımın suratını ittirdim. Ardından ise yatağın üstünden beyaz saten gömleği alarak ilikledim ve deri pantolonumun içine soktum.

"Saçlarını yapalım"

"Güzel işte, kötü mü?"

Aynadan görüntüme bakarken bir anda enseme yediğim tokatla şaftım kaymıştı.

"Jimin beni delirtmek mi istiyorsun? Saçın büyük annemin saçı gibi birbirine dolaşmış, içinde bir ben eksiğim sence güzel mi? Ama yıkamaya vakit yok, ıslatıp tarayacağız."

Ensemi okşayarak kaşlarımı çattım. Kesinlikle abartıyordu.

"Sen kemerini bağla ben ellerimi yıkayıp gelicem"

Başımla onaylayarak yatağımın diğer bir köşesindeki siyah kemerimi aldım ve belime geçirdim.

Ardından ise aynaya dönerek kendimi süzdüm.

"Selam Taehyung.. ah sen de çok yakışıklı görünüyorsun.."

İşaret parmağımı aynaya yönelterek göz kırptım ve güldüm.

"Ne yapıyorsun enayi?"

Kapının yanında dikilerek bana bakan Jack'e hızla döndüm.

"Eee.. hiçbir şey?"

Kafasını sağa sola sallayarak yanıma geldi ve beni yatağa oturtarak arkama geçti.

"Beyninin çalışmaması senin suçun değil Jimin.. Olduğ-AH!"

"Şerefsiz sen de fırsatta beni gömmekten alıkoymuyorsun kendini! Çabuk yap saçımı"

Önüme döndüm ve aynadan arkamdaki gülen piçe baktım. Gevşek gevşek sırıtmaktan başka bir halta yaramıyordu.

Islak elleriyle saçımı okşayarak sağa doğru ayırdı ve taramaya başladı.

"Yavaş.. yavaş ulan derimi yüzdün."

Tarağı kafama vurdu ve aynadan gözlerime baktı.

"Jimin pardon ama kaç asırdır saç taramıyorsun?"

"Her gün tarıyorum ben bir kere tamam mı?"

"Hör gön töröyöröm bön b- AH! VURMA ARTIK!"

Kollarımı birleştirerek bitmesini bekledim. Gerçekten canımı acıtıyordu, sürekli saç boyatmaktan zaten yıpranmış olan saçlarım bir de bu orospu yüzünden elimde kalacak diye korkmadan edemiyordum.

Darling | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin