Tam üstünüzü giyinirken biasınız odaya girer ve sizde o görmesin diye yatağın içine girip uyuyor numarası yaparsınız. O da gelip yanınıza yatar. Tepkisi;
NAMJOON
Yanınıza yatar ve arkanızdan sarılır çıplak olduğunuzu anladığında kafasını kaldırır ve size bakar. Bozuntuya vermeden çekmeceden iç çamaşırı ve kendi tişörtlerinden birini alıp size giydirir. Sizde şaşkınlığınızı gizleyemeyip gözünüzü açarsınız. Biasınız da size "Sevgilim sence ben, sen uyurken sana dokunacak biri miyim?" diye sorar. Sizde biraz sessiz kalırsınız. O sırada size döner ve "Ama şimdi uyandın o yüzden dokunabilirim." der....
*****
SEOKJİN
Yavaşça yaklaşır ve üzerinize kalın bir yorgan örter. Sizde ellerinizle yorganı tutarak "Jin uyumuyorum. Al şunu üstümden." dersiniz. O sırada Jin size tek kaşını kaldırarak " Emin misin?" der. Sizde "O burada kalsın sen çık." dediniz. O da Size pis pis sırıtarak " Yardıma ihtiyacın olursa kapının önündeyim. Aşağıda değil kapının önündeyim." dedi. Sizde ona " Yok benim ihtiyacım falan." deyip telefonu fırlattınız. (lükse bak anasını satayım telefon atıyor fhhsgf)
*****
SUGA
Size sarılır ve çıplak olduğunuzu anladığında sizi kendine çevirir ve daha sıkı sarılır. Aynı zamanda da "Bebeğim neden böyle yatıyorsun üşüteceksin." deyip burnunuzdan öper. Sonra da zaten uyur. (panda gibi adam ya uwwwww)
*****
J-HOPE
Sizi dürter ve "Y/N Y/N uyan hadi çıplak yatmışsın üzerini giyin. Heyyy" der. Siz de arkanız dönük bi şekilde "Çık da giyineyim o zaman." dediniz. O da durumu fark edince " Hee tamam." der. Tam odadan çıkarken "Bir dakika ya. Niye odadan çıkıyorum? Ben senin kocan değil miyim? İstediğim gibi de burada durma hakkına sahibim. Evde benim oda da benim. Ben bir yere gitmiyorum. Sen kalkıp üstünü giyiniyorsun." deyip geri yatağa döner. Yatağa sizin yanınıza oturur ve beklemeye başlar sizde yatakta oturur bi vaziyete gelirsiniz ve ona dönerek " Allah belanı versin." dersiniz ve oturmaya devam edersiniz. ( bu ne lan böyle jfbhrfhgre)
*****
JİMİN
Size doğru yaklaşır ve dudağınıza masum bi öpücük kondurur. Sonra da kulağınıza doğru eğilerek " Uyumadığını biliyorum. Ama ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum. Bunu yazdım bi kenara daha sonra ödeşeceğiz." deyip. Odadan çıktı. Sizde bunu fırsat bilerek hemen üstünüzü giyip normal hayatınıza devam ettiniz.
*****
TAEHYUNG
Çıplak olduğunuzu anlayan Taehyung bozuntuya vermeden odadan çıkar ve bağırarak içeri girer. Siz de kafanızı yorgandan çıkartıp "Ne bağırıyorsun be?" dersiniz. O da size "Uyan diye bağırıyorum." der. Sizde anlamamış bi şekilde ona bakarken o da size " Diyorum ki uyan da daha güzel şeyler yapalım bu yatakla olacak iş değil." der ve odadan çıkar. (sonrasını istediğiniz gibi devam ettirin frgygd)
*****
JUNGKOOK
Sizi öyle görünce kalın bi örtüye sizi iyice sarıp kucağına alır ve oturma odasına geçer. Sizi kucağına nazikçe yatırır ve kulağınıza fısıldar "Uyumadığını biliyorum. Ama eğer ki uyursan kucağımda ol ki uyandığında seni ve kendimi çok mutlu edeyim." der ve sizin uyanmanızı bekler ama unuttuğu bi şey vardır. Siz gerçekten onun kucağında uyumuştunuz.
*****
2 TEPKİ ATIYORUM DÜN ATAMADIĞIM İÇİN SORRY!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLER 2
Fanfiction2.kitabım istek üzerine yazılmıştır 1. Kitabıda okursanız çok sevinirim