TEPKİLER-82

3.9K 134 38
                                    

İSTEK

Biasınızla bir üyenin evinde kalmaya gidersiniz ve yanınızda yatmak için kıyafet getirmediğiniz için üyenin eşinden alırsınız. Tepkisi;

NAMJOON

Jin ve eşi evleneli 5 ay olmuştu. Siz de onlara akşam yemeğine gelmiştiniz. Fakat gece geç saatlere kadar oturmuştunuz. Haliyle de eve gitmeme kararı alıp orada kaldınız. Gece giymek için kıyafet getirmemiştiniz ve Jin'in eşinden istemiştiniz. Size giymeniz için beyaz bir gecelik getirmişti. Elinize aldığınızda bir Namjoon'a bir de geceliğe baktınız. Daha sonra Namjoon size bir gülüş attı ve size giyinme odasına kadar eşlik etti.

*****

SEOKJİN

Taehyung ile eşinin yeni evini gezmeye gitmiştiniz.(neden yani eve gezmeye gidilir mi? sana ne? hfghghgfsdhgf) Bir şeyler içip kalkacaktınız ama lafınız uzadı da uzadı ve Taehyung eşiyle yeni evinin ilk misafiri sizin olmanızı istemişti. Sizde onları kıramayıp onaylamıştınız. Yatma vakti geldiğinde sizin giyecek bir şeyiniz olmadığı için Taehyung'ın eşinden istersiniz. O ise size mor bir şort takımı getirir. Jin bunu görünce "Oooo bu gece çok hoş geçecek!" der. Siz ise onun taklidini yaparsınız ve giyinmeye başlarsınız.

*****

SUGA

Yoongi'nin iş ile ilgili vermesi gereken bir takım şeyler vardı. Sizde kaç gündür evde sıkıldığınız için onunla beraber akşam yemeği için Hoseok ve eşini görmeye gittiniz. Yemekten sonra saatlerce sohbet ettiniz. Saatin kaç olduğunu hiç biriniz bilmiyordu. Saate baktığınızda 01:52 olduğunu gördünüz ve "Ov saat çok geç olmuş biz gidelim." demiştiniz. Tam kalktığınız sırada Hoseok'un eşi size dönerek "Bu gece bizim misafirimiz olun! Lütfen! Hem ne giyeceğim sıkıntısı olmaz ben ikinize de veririm." demişti. Siz ise başınızla onaylamıştınız. Odaya geldiğinizde size siyah bir gecelik getirmişti. Siz geceliği görünce Yoongi'ye döndünüz ve Yoongi gülerek "Burada kalmak isteyen sensin. Çek cezanı hanımefendi!!" demişti.

******

J-HOPE

Namjoon'un eşi sizi çok özlediğini söyleyerek sizi akşam yemeğine davet etmişti. Sizde Hoseok ile konuşup onaylamıştınız. Aklınızda orada kalma gibi bir fikir yoktu. Israr üzerine onaylamıştınız. Şu an yatağın üzerinde oturmuş size gelecek olan kıyafetleri bekliyordunuz. Birkaç dakika sonra Namjoon'un eşi elinde turuncu bir gecelikle gelmişti. Onun eline şaşkınlıkla bakarken söze girdi " Diğerlerini bulamadım. Bunu giyer misin?" demişti. Siz de başka bir seçeneğiniz olmadığı için kafanızla onaylamıştınız. Namjoon'un eşi odadan çıktığında arkanızı dönmenizle Hoseokla burun buruna gelmeniz bir olmuştu. Siz daha ağzınızı açmadan Hoseok "Hadi giyin de gel! Biraz eğlenelim." demişti. Siz ise hala ne olduğunu anlamamıştınız....

*****

JİMİN

Jimin ile 2 kızınız vardı ve kaç gündür işlerinizden dolayı ikinizde onlara zaman ayıramıyordunuz. Siz onları nereye götürebileceğinizi düşünürken Yoongi'nin eşi sizi aradı ve hem çocukların birbirini özlediğini hem de sizi görmek istediğini söyledi. Sizde kabul ettiniz ve akşam yemeğine onlara gittiniz. Yemekten sonra çocuklar oyun oynarken sizde sohbet ediyordunuz. Saatlerce konuşmuştunuz. Hiçbirinizin saatten haberi yoktu. Daha sonra saatin çok geç olduğunu gördün ve kalkmak izin istediğinde Yoongi'nin eşi size "Bu gece burada kalın hem çocuklar uyumuşlar ben onları misafir odasına yatırdım." dedi. Siz de hiç tereddüt etmeden onayladınız. (görgüsüz insan bi hayır falan der sdfhfghjrf) Yatma vakti geldiğinde siz ve çocuklar farklı odalarda yatıyordunuz. Yoongi'nin eşi ise size rahat yatmanız için kıyafet getirmişti fakat siz bunu nasıl giyeceğinizi düşünürken Jimin " Hayatım neyi bu kadar inceliyorsun? Hadi giy ve yatalım. Bak çoluk çocukta yok! Sessiz sakin bir uyku. En sevdiğim..." demişti. Sizde alaycı bir tavırla " Senin en sevdiğin bayıldığın geceler boyu sevgisinden yatmadığın şey benim vücudum." demiştiniz. Jimin ise size göz kırpıp yatağa yatmıştı bile.

*****

TAEHYUNG

Taehyung ile uzak bir yerden geliyordunuz ve daha eve çok vardı. Biraz dinlenmek için Jimin ve ailesinin yeni taşındığı eve gitmiştiniz. Gece çok geç olduğu için Taehyung uyuklayıp duruyordu. Bu haliyle arabada kullanamayacağı içinde geceyi orda geçirmek zorunda kaldınız. Odaya çıktığınızda Taehyung hemen yatıp uyumuştu bile siz ise yatağın üstündeki pembe saten geceliği giyip hızlıca yatağa yatmıştınız. Taehyung size sarılmak için hamle yaptığında size "Sen çıplak mısın?" diye sormuştu. Siz ise " Oha oha!! Hayır sadece sırtım açık! Sakın başka şeyler düşünme beynini sökerim!" demiştiniz. Taehyung ise hem uykulu hem de şaşkın bir şekilde size dönüp "Senin sırtın nasıl açık? Bir dakika ya!  Senin tenin mi gözüküyor şimdi? Ooo ben çok severim!" deyip size sarılmıştı. Tabii sadece sarılmakla kalsaydı.

*****

JUNGKOOK

JK ile akşam yemeği için Jin ve ailesinin evine gitmiştiniz. Eve gideceğiniz sırada çantanızda kartın olmadığını fark ettiniz.(Kore'de evler kartla açılıyor!!!) Gecenin bir vakti Jin'in evine geri döndünüz ve geceyi orada geçirecektiniz. Jin'in eşi size mavi tül detaylı bir gecelik getirmişti. Siz ise bunu giydikten sonra nasıl JK'in görmesini engelleyecektiniz onu düşünüp duruyordunuz. JK aşağı su almaya gitmişti. Sizde fırsattan istifade hemen giyinip yorganın içine geçtiniz. JK geldiğinde üstünü giyip hemen yattı. Siz hala diken üstündeydiniz. (Bu korku göt korkusu değil fhdfgfhjkfh) Bir an JK yününü size döndü siz ise yavaşça ona dönüp uyudu mu diye bakarken bir an da gözlerini açıp neden uyumadığınızı sordu. Siz ise cevap düşünürken bir eliyle size sarılıp kendine doğru çekerken "Burada bacak var!!" dedi. Sizde "E haliyle biz kollu bacaklı insanız ya!" dediniz. JK ise hala şaşkınlığıyla "Yok bu benim sadece ömrü hayatım boyunca bir kere rastladığım bir doku. Ten bu!" deyip bir anda yorganı açtı. Siz ise gözlerinizi sıkıca kapatmış olacakları bekliyordunuz. JK ise olağanüstü bir tepkiyle "Bu tül mü? Bu da senin tenin! İnanılmaz bir risk alarak bu gecenin oyunu Y/N hanıma ait! " deyip alkışlamaya başladı. Siz ise utandığınız için yorganı tekrar üstünüze alarak yattınız.

*****

GÜLMEKTEN YAZAMADIM. AKLIMA SAÇMA SALAK ŞEYLER GELDİ. JHGJKETHGJTKHG ŞİMDİ BİR ŞEY SÖYLİCEM BEN BURAYA TEPKİNİN KONUSUNU KAYDETTİM. AMA SONRA BEN İSTEK TEPKİ OLAN MESAJI SİLDİĞİM İÇİN TAM OLARAK NE OLDUĞUNA BAKAMDIM O YÜZDEN BÖYLE OLDU KUSURA BAKMAYIN......


BTS TEPKİLER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin