TEPKİLER-87

3.7K 101 16
                                    

84. tepkinin devamı......

NAMJOON

Arkanızdan gelir ve özür diler. Siz ise onu dinlememekte kararlıydınız ve  gitmek için direnirken Namjoon "Bebeği babasız büyütmeni istemiyorum." dedi ve ona bakarak "Namjoon sadece gitmek istiyorum. Biraz dinleneceğim." dediniz. Siz böyle deyince Namjoon'da sizinle beraber eve geldi ve konuşup anlaştınız.

*****

SEOKJİN

Daha sonra sizin evinizi bulur ve size küçük hediyeler gönderir. Bir gün o hediyelerle beraber gelir ve siz onu kapıda görünce boynuna atlarsınız. İkinizde yaptığınızın çok saçma olduğunu anlar ve barışırsınız.

*****

SUGA

Yoongi dediğiniz şeyle kalakalmıştı. Kahveyi içmeden kafeden ayrılmıştı. Ertesi gün tekrar gelmişti. Yine siz siparişini almıştınız. Ertesi gün bir daha sonraki günlerde aynı şekilde her gün gelmeye başlamıştı. Siz ise artık dayanamayıp yanına gidip "Neden her gün gelip duruyorsun?" deyince küçük bir gülümsemeyle " Çocuğumu ve annesini merak ediyorum. Seni rahatsız ettiysem özür dilerim." demişti. Siz ise duygulanmıştınız. Yanına oturarak "Yooo biz mutluyuz! Çünkü biz seni seviyoruz." dersiniz. Yoongi ise gözlerinizin içine bakarak "Bende sizi seviyorum." der.

*****

J-HOPE

Siz arabadan sinirli inince Hoseok üzülmüştü. Ertesi gün evinize sizi görmeye gelmişti. Kapıyı siz açmıştınız. Onu görünce "Neden geldin?" demiştiniz. Hoseok bu soru ile şaşırmıştı. Elindeki paketi size verdi ve "Beni içeri almayacak mısın?" dedi. Siz ise "Seni içeri alamam. Sevgilim var." demiştiniz. O ise biraz etrafa bakmış ve "Bak Y/N ben çok düşündüm. Senin burada kalmanı istemiyorum. Madem o bebek benim gel benim yanımda hamileliğini geçir! Sonra istersen geri gelirsin." demişti. Siz dediklerine şaşırmıştınız. Siz düşünürken elinizi tutmuş ve " İçerde sevgilin olmadığını da biliyorum. O senin çocukluk arkadaşın." demişti. Siz ise biraz onun yüzüne baktıktan sonra içeri almıştınız ve sorunu çözmeye koyulmuştunuz.

*****

JİMİN

O kadar şaşırmıştı ki. Siz arabanızın yanına gelince sizi kolunuzdan tutup "Sen ne dedin daha demin?" demişti. Siz ise "Sensin bebeğin babası!" demiştiniz o ise hala şaşkın bir şekilde karnınızı tutup "Özür dilerim!" demişti. Siz ise kıpırdayamıyordunuz. Jimin'e sarıldınız. İkinizde salya sümük ağladınız.(hgrdhhdgfhgf)

*****

TAEHYUNG

O sizi asla bırakmadığı için  böyle bir olay yaşanmaz.

*****

JUNGKOOK

Eve geldiğinde saat geç olduğu için sizin yanınıza gelememişti. Ertesi gün ise sabahın ilk ışıklarıyla sizin evinize gelmişti. Biraz arabasında bekleyip sonra sizin kapınızı çaldı. Açtığınızda direkt onun boynuna sarıldınız. Neye uğradığını şaşırmıştı. Ama tüm gece uyumamıştınız. O da uyumamıştı. İkinizde birbirinizi düşünmüştünüz ve siz ağlarken JK'in kollarında uyuyakalmıştınız. 

*****

ŞU EVDE KALDIĞIMIZ SIKICI GÜNLERDE SİZE BİRKAÇ FİLM ÖNERECEĞİM.

- The Witch: Part 1. The Subversion 

- John Wick 

- Ruhlar Bölgesi

BUNLARI İZLEMEDİYSENİZ ÇOK GÜZEL FİLMLER DİZİ OLARAK DA ŞU AN İLK YAZARINIZLA SUSPİCİOUS PARTNER İZLİYORUZ. ONU İZLEYEBİLİRSİNİZ.



BTS TEPKİLER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin