TEPKİLER-42

5.2K 132 18
                                    

Youtube'da gezinirken önüme bu çıktı. Sizin de dinlemenizi tavsiye ederim.

Biasınız ile beraber kitap okursunuz. Tepkisi;

NAMJOON

Elinizdeki kitabı Namjoon ile beraber okuyordunuz. Namjoon okuyor siz de durmadan " Ya bi dur ben okumadım daha." diyordunuz. İkinizde halinizden gayet memnundunuz. İkinizin de aklına ayrı ayrı kitap okumak gelmiyordu.

*****

SEOKJİN

İkinizde aynı koltukta kitap okuyordunuz. Hem kitap okuyor hem de ayaklarınızla birbirinizi itiyordunuz. En sonunda Jin " Yeter be! Aaa bacaklarım koptu be kadın. Al senin olsun koltuk istemiyorum." deyip yere oturmuştu. Sizde ona " Aferim! İşte böyle adam olacaksın." demiştiniz.

*****

SUGA

Ailecek oturmuş çocuklarınızla beraber kitap okuyordunuz. Yoongi ise kitabın arasına telefonunu koymuş şirket işlerini hallediyordu. Biraz sonra kızınız kalkıp Yoongi'nin yanına gitti ve onu işaret ederek " Anne babam kitap okumuyor." dedi. Kafanızı kitaptan kaldırıp bi Yoongi'ye bir de çocuklarınıza bakıyordunuz. Yoongi ise bu durum karşısında kızınıza dönerek " Kızım ben iş adamıyım kitap okuyacak vaktim yok ki benim. Bu yüzden okumuyorum. Sadece size örnek olmaya çalışıyorum. O kadar." demişti. Kızınız ise Yoongi'nin boynuna sarılarak "O zaman sen okuma ve çalış bize para getir." demişti. Bunun üzerine hepiniz gülmeye başlamıştınız. fjkdfhrejgrgreu

*****

J-HOPE

İkinizde evinizin bahçesinde kitap okuyordunuz. Güneş iyice inmişti. Akşam oluyordu. Sizin de canınız sıkılmıştı zaten. Kitabı kapatıp Hoseok'a seslendiniz. Ama ses gelmiyordu. Kalktınız ve başınızı yan tarafa çevirdiğinizde yüzünü kitabın üzerine koymuş ve o şekilde mışıl mışıl uyuyan bir Hoseok ile karşılaştınız. Bu sizin çok hoşunuza gitmişti. Hemen onun fotoğrafını çektiniz. Daha sonra karşısına geçip sizde o şekilde uyudunuz.

*****

JİMİN

Her gece olduğu gibi Jimin ile yatmadan kitap okuyordunuz. Fakat bi sorun vardı. Jimin kitap hakkında durmadan yorum yapıyordu. Siz ise sadece sabrediyordunuz. Biraz daha beklediniz ama Jimin susmuyordu. En sonunda dayanamayıp " AA yeter artık ya! Bi sus da kitap okuyayım. Kaç saattir okuduğum yeri tekrar okuyorum." diye bağırmıştınız. Siz ona böyle bağrınca o da size " Okumayacağım zaten çok sinir oldum. Ben yatıyorum." deyip arkasını dönüp yatmıştı. Sizde içinizden "Ohh be sonunda" demiştiniz.

*****

TAEHYUNG

Siz kitap okurken o da sizi izler. Siz ise bu durumdan rahatsız olarak " Beni izlemeyi kes. Konsantre olamıyorum." demiştiniz. O ise " Benim okuyacak kitabım sensin. Ben seni okuyorum." deyip sizi izlemeye devam etmişti.

*****

JUNGKOOK

JK yeni bir çizgi roman almıştı ve onu okuyordu. Ama durmadan sizin okumanızı bölüyor ve bilmediği kelimenin anlamını sorup duruyordu. Siz de en sonunda dayanamayıp " Bu böyle olmayacak gel biz beraber okuyalım." demiştiniz ve ikinizde çizgi roman okumaya başlamıştınız.

*****

HEYOO ASIRLAR SONRA GELDİM. İLK OKUL HAFTANIZ NASIL GEÇTİ BAKALIM??? NELER YAPIYORSUNUZ? 

ÖDÜL TÖRENİ VARDI BUGÜN BTS YIKTI GEÇTİİ. BAYA İYİYDİ. PERFORMANSLARI SİNDİRİP ÖYLE GELDİM. O YÜZDEN GEÇ GELDİM. FJREHGJGREHGKR





BTS TEPKİLER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin