İstek
NAMJOON
Namjoon siz odaya çıkıp kapıyı kapatınca çok korkmuştu. En son odaya kendinizi kilitlediğinizde sizi baygın bulmuştu. Bu olayın bir daha yaşanmasını istemiyordu. Bu yüzden de arkanızdan gelip kapıya endişeli aynı zamanda pişmanlık dolu bi edayla "Ö-özür dilerim Y/N. Gerçekten çok üzgünüm. Böyle bir şey yapmak istememiştim. Ne olur aç kapıyı!" demişti. Siz ağlayarak "Hayır istemiyorum Namjoon! Ya bana zarar vermek için diyorsan!!!" demiştiniz. Namjoon kısa Bi süre sustu ve "İnsan sevdiğine niye zarar versin?" demişti. Bu lafı üzerine de sizde "Ama sen daha demin bana el kaldırdın. Bunu nasıl açıklayacaksın?" demiştiniz. Namjoon hatasını anlayarak ve pişmanlıkla size "Biliyorum ve bu yüzden senden çok özür dilerim. Beni asla o adamla karıştırma ben seni ömrümün sonuna kadar seveceğim ve eğer oradan çıkarsan sana söz veriyorum ki bir daha sana elimi kaldıramayacağım." demişti. Onu gerçekten seviyordunuz. Babanızın elinden o kurtarmıştı sizi, o size kol kanat germişti. Bu yüzden de ona çok güveniyordunuz. Biraz düşündükten sonra kapıyı açtınız ve onun boynuna atlayıp " Beni çok korkutuyorsun ama ben seni çok seviyorum ve senden vazgeçemiyorum." dediniz ve böylelikle onu da ağlatmayı başardınız.
*****
SEOKJİN
Siz kapıyı kilitleyince arkanızdan sinirle gelmişti. Bi anda yüzüne kapı kapanınca sizin ona anlattıklarınızı düşünüp Yaptıklarından pişmanlık duydu. Size hiç bir şey demeden dışarı çıktı ve bahçe de sessizce ağladı. Biraz zaman geçmişti ki siz dışarı çıktınız. Evde kimse yoktu. Bahçede Jin'i gördünüz o da sizi görmüştü. Size doğru koşmaya başlayınca. Siz tekrar odaya girip kapıyı kilitlediniz. Kapının önünde Jin arkasında siz oturmuştunuz. Jin tek kelime etmeden sizin hıçkırarak ağlamanızı dinliyordu. Siz ağladıkça onun vicdanı sızlıyordu. En sonunda dayanamayıp "Ağlama artık! Yeterr!" diye bağırmıştı. Siz ise "Bana zarar vermeye kalkışıyorsun ve sonra bana ağlama diyorsun. Senin bana vurman yanlış değil de benim ağlamam mı yanlış." dediniz. Siz böyle deyince Jin " Kabul edilmeyecek bir hataydı yaptığım biliyorum ama sen de bilirsin ki herkes hata yapar. Senden beni affetmeni diliyorum. Tüm kalbimle kapındayım, beni içeri alır mısın?" demişti. Ağlayarak açtığınız kapıyı. Gözlerinizin içine bakmıştınız Jin gerçekten pişmandı ve size sarılıp" Özür dilerim sevgilim. Özür dilerim seni üzdüğüm için " demişti. Tabii size de bu özrü kabul etmek düşüyordu.
*****
SUGA
Yoongi'ye bağırdığınız için kavga etmiştiniz ve Yoongi size vurmak için elini kaldırdığında koşarak odaya gittiniz. Yoongi sinirli bir şekilde kapıyı zorluyordu aynı zamanda da" Aç şu kapıyı!! " diye size bağırıyordu. Siz fazla dayanamamıştınız ve küçük Bi, çocuk gibi ağlayarak" Yoongi çok özür dilerim! Sana bağırmamalıydım. Eğer bana zarar vermeyeceksen kapıyı açacağım söz veriyorum. Ama lütfen bağırma. Bak ben eski acılarımı tekrardan yaşamak istemiyorum." demiştiniz. Yoongi siz bunu deyince aklına sizin travmanız gelmişti ve biraz düşünüp sert bi tavırla" Aç!" demişti. Siz kapıyı korkarak açmıştınız ve Yoongi'nin size vuracağını sanarken Yoongi bi anda size sarılmıştı. Omuzunuza başını koyarak "Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve son zamanlarda tüm yaptıklarım için senden çok özür diliyorum aşkım" demişti. Onu ilk kez böyle görüyordunuz. Anne şefkatini özlemiş bi bebek gibiydi. Onun bu özrünü kabul ettiniz ve Yoongi o günden sonra sizi bir daha asla üzmedi.
*****
J-HOPE
Siz koşarak ve ağlayarak odaya gidince aklına sizin çocukken yaşadığınız travma gelmişti. Bunu yaptığı için çok üzülmüştüm ve odanın kapısına gelip " Dinle bak. Ben çok üzgünüm olanlara. Senden tüm kalbimle özür dilerim. Beni affet..." demişti. Onu çok seviyordunuz ve cümlesindeki o pişmanlık duygusunu hissedebiliyordunuz. Onu ve kendinizi daha fazla üzmek istemediğiniz için kapıyı açıp hemen boynuna atladınız. Tabii özrünü de kabul ettiniz.
*****
JİMİN
Siz böyle yapınca ne yaptığının farkına varıp size yetişmeye çalıştı ama siz hızlı davranmış ve kendinizi tuvalete kilitlemiştiniz. Hemen kapının önüne gelip bir iki tıklattı ve "B-ben çok özür dilerim bi an her şeyi unuttum. Bu gün seni istemeden kırdım ve son pişmanlıklar denizinde kulaç atıp durdum çaresizce. Biliyorum şu an bana çok kırgınsın hatta benden korkuyor ya da nefret ediyor olabilirsin ama şunu bil ki ben seni çok seviyorum her şeyden herkesten. Bi anda oldu her şey. Kendime sahip olamadım. Lütfen lütfen kabul et bu özrümü. "dedi. Siz ağlayınca Jimin" Lütfen ağlama. Hele ki benim yüzümden hiç ağlama. " dedi. Siz de öyle deyince kapıyı açtınız. İlk kez Jimin'i ağlarken görmüştünüz ve bu sizin içindi. Evet bu adam gerçekten size aşıktı.
*****
TAEHYUNG
Yaptığının farkına varır ve elini indirir. Ama ondan önce siz zaten korkup mutfağa girmiş ve kapıyı kilitlemiştiniz. Mutfağın kapısına geldi ve " Ç- çok özür dilerim gerçekten böyle yapmak istememiştim. Ne olursun aç kapıyı. Hadi dışarı çık! Sakince konuşalım! " dedi. Sizin ağlamaktan sesiniz çıkmıyordu. Ona verebileceğiniz tek cevap " Git buradan! Seni görmek istemiyorum!!!" cümlesiydi. O ise siz böyle deyince kapıya sırtını verip oturmuştu. Ellerini Kafasına götürerek " Ne kadar aptal bir insanım ki, beni sevenleri hep yaralıyorum. Bana olan aşkını, sevgini ve saygını hiçe sayarak sana anlık da olsa tepki gösterdim. Keşke zamanı geriye alabilsem maalesef böyle bir şansım yok. Ancak kabul et özrümü ve tamamen telafi edene kadar mücadele etmeme izin ver sevgilim." demişti. Babanızın size yaptıkları aklınıza gelmişti. Bir zamanlar Taehyung da bunun için size söz vermiş hatta size " Eğer ben sana böyle bi şey yaparsam bil ki bundan pişmanlık duyup kendime zarar veririm." demişti. Aklınızdan bu cümle geçip duruyordu. Onun kendisine zarar vermesini istemediğiniz için kapıyı açtınız. Taehyung, siz kapıyı açınca ayağa kalktı ve size sarıldı. Size sarılmasıyla omzunuzda ağladı ve " Beni affedebilecek misin?" dedi. Siz ise kulağına " Ben seni sonsuza dek affettim. Bir daha ağlama." dediniz. (olay nasıl Taehyung ile bitti bilmiyorum siz de çok düşünmeyin he deyip geçin hfregfyer)
*****
JUNGKOOK
Siz kapıyı kilitleyip oda da hıçkırarak ağlamaya başlayınca JK yanınıza gelmek istedi. Ancak kapının kilitli olduğunu görünce biraz düşündü sonra aklına bahçeyi dolanıp cam kapıdan içeri girme fikri geldi. Düşündüğü gibi de yaptı. Bahçeyi dolanıp odayı bahçeye bağlayan cam kapıdan içeri girdi. Siz yerde ağlayarak uyumuştunuz. JK yanınıza gelip size arkadan size sarıldı. Siz ise bi an da irkilerek elini belinizden çekmeye çalıştınız. Ama onun gücüne karşı bir şey yapamıyordunuz ve ağlamaya başladınız. " Bırak beni!! İstemiyorum seni! Git yanımdan!" diye bağırmaya başlayınca JK size daha fazla yaklaşarak " Seni kırdığımın farkında bile değildim. Ne kadar utanç verici bir durum. İnsan en değer verdiği kişiyi anlık bir sinirle nasılda kolayca kırabiliyor. Eminim ki beni kolayca affedemeyeceksin ama bil ki bende ömrümün sonuna kadar bu utancı taşıyacağım." demişti. O an sanki karşınızda masum bi çocuk varmış gibi hissediyordunuz. Arkanızı döndüğünüzde JK ile burun buruna geldiniz. İkinizin gözleri de yaşlıydı. Uzun bi süre bakıştıktan sonra JK " Bu kadar güzel gözlere sahip birini nasıl ağlatmayı başardım bilmiyorum. Beni affedebilecek misin?" deyince siz de hemen dudağını öpüp onu affettiğinizi söylemiştiniz.
*****
EEEE ANLATIN BAKALIM SINAVLAR DA BİTTİ TATİLİZ NABIYONUZ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLER 2
Fanfiction2.kitabım istek üzerine yazılmıştır 1. Kitabıda okursanız çok sevinirim