TEPKİLER-76

4K 113 14
                                    

İSTEK

Biasınız size "Seni seviyorum." derken ses kaydı alıp daha sonra onu dinlerken uyuya kalırsınız. Tepkisi;

NAMJOON

Sizi uyurken gördüğünde yanınıza oturup sizi izlemeye başlamıştı. Ne dinlediğiniz onun umurunda değildi. Bu yüzden de asla sizin ne dinlediğinizi bilmeyecekti.

*****

SEOKJİN 

Siz kanepede uyumayın diye sizi yatağa götürmek için hamle yaptığında kulaklıktaki sesi duyar ve minik bir gülümsemeyle "Ah benim minik bebeğim! Bunlara hiç gerek yoktu. Ben sana her zaman seni sevdiğimi söylerim zaten!" deyip size bir öpücük kondurup sizi yatağa götürmüştü.

*****

SUGA

Odaya girdiğinde sizin yanınıza yatıp size sarılmıştı. Sarıldığında ise ne dinlediğinizi fark edip küçük bir tebessümün ardından kulaklığın birini alıp kendi kulağına takar ve size sarılarak uyur.

*****

J-HOPE

Sizin yanınıza gelip bir süre sizi izlemişti. O sırada siz kalmıştınız ve telaşla kulaklığınızı çıkarıp " Hoseok ne yapıyorsun?" demiştiniz. O ise tebessümle " Seni izliyorum hayatım. Çok güzel uyuyordun. Seni uyandıramadım." demişti. Sizde onun yüzüne bakarak "Seni çok seviyorum." demiştiniz. Hoseok ise "Bende seni çok seviyorum." deyip size sarılmıştı. Asla ve asla ne dinlediğinizi bilememişti.

*****

JİMİN

Yanınıza gelip kulaklığınızı çıkarmıştı. O sırada telefonunuz açılmış ve Jimin ne dinlediğinizi duymak için kulaklığı takıp açmıştı. Bir süre sonra kulaklığı çıkarmış ve yanınıza gelip "Hayatım neden böyle değişik olduğunu bilmiyorum ama seni çok seviyorum." deyip sizin yanınıza yatmış ve size sıkıca sarılmıştı.

*****

TAEHYUNG

Eve geldiğinde kanepede uyuduğunuzu görünce siz daha rahat uyuyun diye kulaklığınızı çıkarmıştı. Fakat ne dinlediğinizi duymak için taktığında gülmemek için kendini zor tutuyordu. O sırada siz uyanmıştınız ve sinirle onun elinden telefonunuzu alıp "Sen nasıl benim telefonumu ellersin?" demiştiniz. O ise " Seni seviyorum." deyip size sarılmıştı ve siz onun kollarında utanırken o ise bunun farkında bile değildi.

*****

JUNGKOOK

Eve geldiğinde sizi uyurken görünce telefonunuzu alıp sizin müziklerinizi dinlemek istemişti. O sırada sizin onun ses kaydını aldığını duyunca dişleri gözükene kadar gülmüştü. Sizde JK' in kahkahasını duyup kalkmıştınız ve siz olayı anlayana kadar JK size kahkahalarla gülmeye devam ediyordu. Siz ise kollarınızı birbirinize bağlayarak arkanızı dönmüştünüz. JK ise yanınıza gelip " Hayatım utanmana gerek yok! Sadece bana söyleseydin keşke o zaman daha güzel şekilde derdim." demişti. Siz ise onun gözlerine bakarak " JK ben seni çok seviyorum.1" demiş ve boynuna sarılmıştınız.

*****

AYYH VALLAHİ EVDE OK SIKILDIM. DURMADAN TATLI YAPIP YİYORUM. ŞU SON İMZAYI ATMAYACAKTIM. SİZ SİZ OLUN OKUMADAN BİR ŞEY İMZALAMAYIN!! EVDE ZAYIFLAMAYA ÇABALARINA GİRİYORUM AMA Bİ İCRATIM YOK SADECE YİYORUM. EN SEVDİĞİM AKTİVİTE BİR YEMEK YEMEK BİRDE YATMAK. BAYILIYORUM BU İKİSİNE ❤️🧡💛💚💙💜🖤 

İYİ OLDU AMA BENİM İÇİN DETOKS KAMPI GİBİ YANLIZ KALMA FIRSATIM OLDU🤣🤣



BTS TEPKİLER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin