Biasınızla mesajlaşırken "Yazıyorum" yazarken "Azıyorum" yazarsınız. Tepkisi;NAMJOON
Seni arar ve açınca " Hemen eve geliyorum beni bekle." der. Siz de şaşkın bi ifadeyle " Ne?" dersiniz. O da " Sen sadece bekle eve gelince konuşuruz." der ve offline olur.
*****
SEOKJİN
Sana mesaj yazıyor gözükürken bi an da çevirim dışı olur ve kapı çalar. Gidip açtığınızda ise Jin " Umarım geç kalmadım." der. Siz de ona bakıp " Ne için?" dediğinizde " Ne ne için? Azıyorum yazan sendin." deyince sizin jeton düşer ve " Hee o mu yanlış yazmıştım da" dersiniz. Bunun üzerine Jin " Sana acilen yazım dersi aldırmam gerekiyor." der. Siz de " Sadece yanlış yaz- " derken sözünüzü kesip " Sus sus tamam anladım ben " der ve geldiği gibi geri gider.
*****
SUGA
Seni arar ve " Hayatım sen ne içtin? Ne diyorsun? Ha eğer azdıysan hemen gelebilirim." der. Siz de bu durum üzerine " Yok yok gelme ben yanlış yazdım. Çok takılma sen. Hadi işinin başına giit sevgili kocacığım!" dersiniz. O da bitkin bi şekilde " Aslında eve-" derken siz telefonu yüzüne kapatırsınız.
*****
J-HOPE
Senin yazdığını görmez sende hemen o mesajı silersin.
*****
JİMİN
Eviniz çok büyük olduğu için odadan odaya mesajlaşıyorsunuzdur .Sen böyle bir şey yazınca hemen yanında biter ve seni altına alır. (lükse bakk hfdfdffkhfugfr)
*****
TAEHYUNG
Heyecanlanır eli ayağına dolaşır soğuk terler dökmeye başlar ve seni arar " Y/N bana bi şeyler oluyor başım dönüyor, midem bulanıyor, karnıma ağrılar falan giriyor. Ben doğrumu gördüm ? Neydi o öyle? Sözlü olarak da ifade et onu. Söyle ne dedin? Söyleee." deyince sizde ona kızarak" Siktir git bi ya yanlış yazdım sen de ne abarttın heeee alt tarafı azmak yani nedir yani?" dediniz. O da "Öyle deme her erkeğe nasip olmaz bunu duymak bebeğim neyse şimdi ben kapatıyorum akşama görüşeceğiz" der ve kapatır.
*****
JUNGKOOK
O sizin bunu demenizi bekliyordur. Hemen yanınıza gelir ve sonrası fanfinfon ( jfjguruehfuıerh)
*****
İSTEK ALIYORUM. ŞU AN İSTEK Bİ KAÇ TEPKİ VAR ONLARI YAZIYORUM. ARTIK AKLIMA TEPKİ KONUSU GELMİYOR YENİ BÖLÜM GELMEZSE BİLİN Kİ Bİ ŞEY YAZMAMIŞIMDIR. HTREJHGJERH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLER 2
Fanfic2.kitabım istek üzerine yazılmıştır 1. Kitabıda okursanız çok sevinirim