Biasınıza köyde inek sağdırırsınız. Tepkisi;
NAMJOON
İnekten korkmaz ama ineğin verdiği tepki onu çok geriyordur. Size korktuğunu belli etmemek için ise durmadan size dönüp "Bu inek çok hareketli!" deyip duruyordur. Ama başarıyla ineği sağmıştır.
*****
SEOKJİN
Huysuzlanıp duruyordu. Sebebi ise yakışıklı yüzüne bir şey olacak korkusuydu. İneği sağmasına sağıyordu ama en çok ağzı laf yapıyordu. Durmadan "Bu yakışıklı yüzüme bir şey olursa senden bileceğim. Ya yüzüm parçalanırsa?" gibi şeyler söyleyip duruyordu. Sonuç olarak yarım saatte bitmesi gereken iş Jin'in konuşması yüzünden 1 saatte bitmişti. Görevi başarıyla tamamlamıştınız.
*****
SUGA
Korkusuz bir şekilde işini yapıyordu. Siz ondan daha çok korkuyordunuz. 15 dakika da ineği sağmıştı. "Ben bundan mı korkacağım?" deyip sütle beraber eve doğru gidiyordu. Siz ise sadece onun arkasından bakakaldınız.
******
J-HOPE
Çok korkuyordu. Tam bir çocuk gibiydi. Bir eliyle sizin elinizi diğer eliyle de ineğin memesini sıkıyordu. Her süt geldiğinde değişik sesler çıkarıyordu. Siz ise bu duruma gülmemek için zor duruyordunuz. 1buçuk saat sonunda ineği sağmanız bitmişti. İkinizde çok yorulmuştunuz. Eve gidip süt kaynarken ikinizde çimenlerin üstünde uyuyakalmıştınız.
*****
JİMİN
Hayvanları çok sevdiği için ikinizde rahat bir şekilde ahır girdiniz. Fakat Jimin ahıra girmesiyle yere düşmesi bir olmuştu. Siz küçük bir kıkırdamanın ardından onu yerden kaldırdınız. Jimin ise "İnekler beni sevmedi galiba? Adımımı atmamla düştüm." dedi. Dediği gibide koşarak eve gitti siz ise bu durum üzerine dakikalardır içinizdeki gülme isteğini dışarı çıkartıp bir kahkaha patlattınız.
*****
TAEHYUNG
İnsanları sevdiği kadar hayvanları da sevdiği için bir sıkıntı çıkmadı ama sütü sağmış mutlu mutlu eve gelirken bir kova sütü yere döktü. Siz bunu görünce bir anda bağırmaya başladınız. O ise sizin sinirlendiğinizi anladı ve olay yerinden arazi oldu.
*****
JUNGKOOK
Onunla iddiaya girmiştiniz ve ilk defa o kaybetmişti. Ceza olarak ise inek sağacaktı. Kaybetmeyi sevmediği için bunu kabullenmişti. Yapacaktı. Siz onun başında bekliyordunuz. Fakat bir sorun vardı. İnek kuyruğunu durmadan JK'in yüzüne vuruyordu. Siz ise kuyruğu tutmak yerine gülüyordunuz. En sonunda gülerken yere düştünüz. JK ise size gülmeye başladı. Siz ikiniz birbirinize inek altındaki süt dolu kovayı devirdi ve ikiniz birbirinize bakıp daha çok güldünüz.
******
ÇABUK TOPLANINNNNN!!!!
SONUNDA ALBÜM ÇIKTI. KLİBİ BEĞENDİNİZ Mİ? BEN BAYILDIM MUHTEŞEM ÖTESİ BİR KLİP. ANLATACAK KELİME BULAMIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLER 2
Fanfiction2.kitabım istek üzerine yazılmıştır 1. Kitabıda okursanız çok sevinirim