TEPKİLER-63

4.5K 107 26
                                    

Biasınızla beraber kardan adam yaparsınız. Tepkisi;

NAMJOON

Sabahın ilk ışıklarıyla dışarı çıkmıştınız. Etrafta kimse yoktu. İkiniz beraberliğinizden beri ilk defa beraber karla oynuyordunuz. Kardan adam yapmaya karar vermiştiniz fakat Namjoon yaptığınız ilk topun üstüne ikincisini koyarken ikisini de mahvetmişti. Bu sizin için bir olumsuzluk değildi. Kardan adam olana kadar deneyecektiniz.

*****

SEOKJİN

Yılın ilk karıydı. Beraber kartopu oynamıştınız ve yorulduğunuz için ikinizde yere oturmuş dinleniyordunuz. Aklınıza daha önce Jin ile hiç kardan adam yapmadığınız gelmişti. Onun gözlerine baktınız. O da aynı şeyi düşünüyordu. Uzun uğraşlar sonunda bir kardan adam yapmıştınız. Jin kardan adam ile sizi çekerken "Bu benden daha yakışıklı sanki!" diyerek kardan adama doğru kartopu fırlatmıştı. Sizde kardan adamın bozulmasını istemediğiniz için Jin'e  kartopu fırlatmıştınız. İşte yine bir kartopu savaşı başlamıştı.

*****

SUGA

Yoongi ile defalarca kar görmüş ama çıkıp oynamamıştınız. Nedeni ise Yoongi'nin ıslanmayı sevmemesiydi. Şimdi ise uzun uğraşlar sonucu Yoongi'yi dışarı çıkarmış kardan adam yapıyordunuz. Yoongi o kadar isteksizdi ki bu hareketlerine de yansıyordu. Sizin Yoongi'nin bu hallerine sinir olduğunuz için ona doğru bir kartopu fırlattınız. Yoongi ise ensesine gelen soğuğun intikamını almak için arkasını dönüp bir kartopu size fırlatmıştı. Kardan adam yarım kalmıştı. Ama ikiniz güzel saatler geçirerek birbirinizi tamamlıyordunuz.

*****

J-HOPE

Her sene Hoseok ile kardan adam yapıyordunuz. Bu sene farklılık olarak daha büyük bir kardan adam yapma kararı aldınız. Dışarı çıktığınızda Hoseok çoktan başlamıştı çalışmalara. Sizde ona yardım ettiniz ve 5 katlı bir kardan adam yaptınız. Biraz yamuktu ama güzel duruyordu. Her sene olduğu gibi bu sene de yaptığınız kardan adam ile fotoğraf çekinirken aniden ikinizin kafasına bir şey düştü. İkinizde kafalarınıza gelen sert darbeyle kafalarınızı tutmuş yukarı baktınız. Gördüğünüz şeyle ikinizde gülmeye başladınız. Çünkü yukardan düşen şey kardan adamın kafasıydı.

*****

JİMİN 

Hava baya soğuktu. İkinizde saatlerdir dışarıdaydınız ve kardan adam yapmaya karar vermiştiniz. Ama Jimin durmadan mızıkçılık yapıyordu. Yaptığınız şeyi alıp yere atarak "Bunu ben yapacaktım." deyip duruyordu. Sizde Jimin böyle yaptığı için yere oturdunuz ve Jimin'e "Al sen yap. Ben karışmayacağım." dediniz. Jimin birkaç dakika kardan adam yapmak için uğraştı. Başarılı olamayınca sizin yanınıza gelip biraz şebeklik yaptı. Tabii sizde onun bu yüzüne kanıp ona yardım ettiniz. Sonunda güzel bir kardan adam ortaya çıkmıştı. İkinizinde hayatında ki en güzel kardan adam buydu.

*****

TAEHYUNG

İkinizde kardan adam yapmak için uğraşıyordunuz. Herkes kendi kardan adamını yapıyordu. İkinizinki de az kalmıştı. Onunkini çok merak ediyordunuz. Çünkü Tae bu tip şeylerde başarılı değildi. Sonunda ikinizin de kardan adamı bitmişti. İkinizde gözlerinizi kapayıp önünüze döndüğünüzde büyük bir şaşkınlık yaşamıştınız. Tae sizin kardan adamınız çok güzel ve uzun olduğu için şaşırmıştınız. Siz ise kardan adamın ağız, burun ve gözlerinin yerleri değişik olduğu için. İkinizde Tae'nin yaptığı kardan adama gülmeye başladınız. Tae ise kardan adamını yılın en komik ve yakışıklı  kardan adamı seçmişti. 

*****

JUNGKOOK

Kardan adamı bitirmiş oturuyordunuz. Birden JK ayaklandı ve koşarak küçük bir kartopunu yaptığınız kardan adamın yanına koydu. Siz onun ne yaptığını izliyordunuz. Birkaç dakika sonra JK yaptığınız kardan adamın yanına 2 tane daha yapmıştı. Karşıdan bir aile gibi gözüküyordu. Biri JK, biri siz en küçük olan ise doğacak çocuğunuzdu.

*****

KAR GÖREMEDEN ÖLECEĞİM HERHALDE. İSTANBUL'A BİR TÜRLÜ KAR YAĞMADI. BUGÜN BİRAZ YAĞDI AMA O DA SADECE ARABALARIN ÜSTÜNDE GÖRÜNÜYORDU. KAR DEDİĞİN 10 CM FALAN OLCAK Kİ KAR OLSUN.

Bu tepki de araya sıkışmış öyle paylaşalım dedim


BTS TEPKİLER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin