İSTEK
Biasınızla sevgili olduğunuzu duyan ARMYler biasınız yanınızda yokken size saldırır. Tepkisi;
NAMJOON
Beraber tatil için havalimanına gelmiştiniz. Bekleme alanında oturuyordunuz. Namjoon ise ikiniz için kahve almaya gittiği sırada her şey gelişmişti. Siz otururken kafanıza sert bir cisim gelmişti. Tabii siz o acıyla kafanızı tutarken etrafınız bir anda güvenlikle dolmuştu. Sizi alıp başka bir alana götürmüşlerdi. Namjoon ise her şeyden habersiz sizi bıraktığı yere gelmiş fakat sizi bulamamıştı. O sıra da olanları duyup yanınıza gelmişti. Sizde bu olanlar yüzünden özür dileyip durmuştu.
*****
SEOKJİN
Beraber alışverişe çıkmıştınız. Her şey gayet normaldi. Taa ki bir fan sizi fark edene kadar. İkinizde arkanız dönük reyonda bir kıyafete baktığınız sırada arkada gelen fan size sert bir şekilde vurmuştu. Jin olaya müdahale edeceği sırada mağaza bir anda kalabalıklaşmaya başlamıştı. Fan çıkarılmış Jin ve siz ise mağazanın arka tarafına geçmiştiniz. Etrafın sakinleşmesini bekliyordunuz. Siz sırtınızın acısıyla kıvranırken Jin elinizi tutup "Çok özür dilerim. Ben böyle olacağını hiç düşünmemiştim. Sana zarar geleceği aklımın ucundan bile geçmemişti. Gerçekten çok özür dilerim!" demişti. Siz ise gülümseyerek sorun olmadığını bu tip şeylerin bir süre yaşanacağını söylemiştiniz.Y
*****
SUGA
Bisiklet sürmek için güzel bir yere gelmiştiniz. Yoongi açıkmış olacağınızı düşünerek bir şeyler almaya gitmişti. Sizde çimenlerin üstünde oturmuş Yoongi'yi bekliyordunuz. O sırada arkanızdan biri gelip bisikleti sizin üstünüze doğru itmişti. Siz sırtınızın acısıyla inlerken Yoongi'nin sesini duymuştunuz. Bunu yapan Yoongi'yi duyunca hemen kaçmıştı. Yoongi koşarak yanınıza gelmişti. Siz sırtınızı tutuyordunuz. Yoongi sırtınıza bakmak için arkanıza geldiğinde tişörtünüzün kan olduğunu görüp sizi hastaneye götürmüştü. Doktor küçük bir sıyrık olduğunu söylemişti. Ama Yoongi öyle demiyordu. Bu olaydan sonra Yoongi sizi gözünün önünden bir yere ayırmadı.
*****
J-HOPE
İkiniz bir kafe de oturmuş bir şeyler içiyordunuz. Hoseok tuvalette gittiği sırada kafanızdan aşağı su dökülmüştü. Siz hızla kalkarken kafe görevlileri bunu yapan fanı dışarı çıkarıyorlardı. Siz sırılsıklam olmuştunuz. Modunuz düşmüştü. Hoseok geldiğinde şaşkınlıkla ve korkuyla size ne olduğunu sordu. Sizde olan biten her şeyi anlattınız. Hoseok hava soğuk olduğu için sizi hemen eve götürdü. Bir daha böyle şeyler yaşanmaması içinde fanlarını uyardı.
*****
JİMİN
Dondurma almaya gitmişken tuvaletiniz geldiği için Jiminden ayrıldınız ve ilerlemeye başladınız. Bir grup insan sizi durdurup önce süzdüler ve sonra içlerinden biri baldırınıza bir tekme attı. Neye uğradığınızı şaşırmıştınız. Size vuran kızın saçına yapıştığınız gibi yere ittirdiniz ve karnına bir tekme attınız. Diğerleri senin üstünüze gelmeye başlarken geriye doğru adımlar attınız ve artık gidecek bir yeriniz kalmadığında yandaki bir kızın üstüne atlayıp kolunu ters çevirdiniz ve bir anda altta kaldınız. Sizi dövüyorlardı. Burnunuzdan kan gelmeye başlamışken Jimin kızlara doğru koştu ve seni aralarından çıkardı. O kadar sinirli duruyordu ki siz bile korkmuştunuz. Sizi kucağına aldı ve kızlara bağırıp sizi eve getirdi ve dondurmanızı evde yediniz.
*****
TAEHYUNG
Taehyung ile sahilde yürüyordunuz. Pamuk şeker istediğiniz için sizi bankta bırakıp pamuk şeker almaya gitti. Sizde denizi seyrediyordunuz. Bir grup kız önünüzde durduğunda kafanızı kaldırıp onlara baktınız ve ne istediklerini sordunuz. Onlar da size ihtiyaçları olduğunu söyleyip sizi bir ara sokağa soktular. Siz ne olduğunu anlamadan karnınıza yediğiniz yumruklarla sarsıldınız. Siz de boş durmadınız tabii. Önünüze gelen her kıza bir tekme attınız. Bir süre sonra yorgun düştüğünden soluklanmaya çalıştınız. Fakat onlar o zaman atak yaptı ve temiz bir dayak yediniz. Onlar size vurmaya devam ederken Taehyung geldi ve sizi aralarından çıkartıp küfür etmeye başladı. Onu durdurdunuz ve kendinize çevirdiniz. İyi olduğunu söylerken bile kızlara öldürecek gibi bakıyordu. Onu ortamdan uzaklaştırıp eve geldiğinizde size pansuman yaparken Titanic izlediniz.
*****
JUNGKOOK
JK ile beraber karaoke yapmaya gitmiştiniz. JK tuvaleti geldiği için tuvalete gitmişti. (Nereye gidebilir ki zaten ndfghdrghru) Siz de o arada hem sesinizi hem de vücudunuzu dinlendiriyordunuz. O sırada kapı açıldı. JK geldi zannettiniz fakat bu gelen JK değildi. Ona şaşkınlıkla bakarken bir anda kız sizin saçınızı çekmeye çalıştı. Siz saçınızı kurtarmaya çalışırken kız bir an da kafanızı kaldırıp size iyi bir tokat geçirdi. Tabii siz bunun altında kalamazdınız. Size vurduğu elini alıp size doğru çekip karnına bir tekme attınız. O bu tekmeyle yere düşmüştü ve JK gelip ne oluyor burada şeklinde bir bakış attı ve sizde "Hiç ya arkadaşla biraz kaynaşıyorduk beni çok sevmiş de!" dersiniz. O ise size anlamamış bir şekilde hala bakıyordur.
*****
BAYILIYORUM BU FOTOĞRAFA.....
AYHH İLK DEFA YAZMAMIŞIM KJHFEWJFKJRFH NASIL UNUTMUŞUM BEN ONU YAA!! NEYSE BAYA GÜLDÜM AMA İYİ Kİ HATIRLATTINIZ BEN YAZDIM ZANNEDİYORDUM. KUSURA BAKMAYIN CANLAR YAŞLANIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLER 2
Fanfiction2.kitabım istek üzerine yazılmıştır 1. Kitabıda okursanız çok sevinirim