İSTEK:
NAMJOON
Siz bir an neyle karşı karşıya kaldığınızı anlamayıp bir şey demezsiniz. Ama Namjoon size dönüp "Ne oldu hayatım ağzın açık kaldı bakıyorum." der. O böyle deyince sizde istemsizce "Ne..." dersiniz ve o da size hala havalı bir tavırla "Ağzın diyorum açık kaldı." der siz de bir sinirle "Sus be git giyin! Tövbe tövbe ramazan ramazan." dersiniz ve o da üzgün bir şekilde giyinmeye gider.
*****
SEOKJİN
Siz bir hışımla arkanızı döner ve bağırmaya başlarsınız. " Kim dedi sana sabahın köründe banyo yap diye? Ulan oruçlusun bir de niye banyo yapıyorsun? Hadi yaptın neden bornoz değil de havlu? Neden neden nedennn..." dersiniz. O da size " Ne yapayım be terlemişim. Hem zaten kafamı yıkamadım ağzıma su kaçar falan diye ayrıca bu gece zaten bir şeyler yaparız diye düşündüm." der. Siz geçmemiş sinirinizle " Ulan mübarek ramazan ayındayız be adam aç Kuran oku." demiştiniz. O da size sadece tepkisiz bakmıştı.
******
SUGA
Tepki vermezsiniz çünkü insanlık halidir olur.
******
HOSEOK
Ikimizde çığlık atmaya başlarsınız ve Hoseok size dönüp "Namusum kirlendi." demiştir. Sizde "Ne namusu be sanki hiç görmedim." demişsinizdir. O sırada Hoseok havlusunu toparlayarak "Orucum bozuldu mu bari?" demiştir. Sizde ona şaşkın bir ifadeyle "Bunun oruçla ilgisi yok!" demişsinizdir ve ikinizde derin bir nefes almışsınızdır.
*****
JIMIN
Bir an göz göze gelirsiniz ve Jimin size "Bebeğim bu gece boşum." demiştir. Sizde isteksiz bir tavırla "Kalsın canım teravih var!" demişsinizdir. O da size sorgulayıcı bir ifadeyle "Şimdi boş musun?" demiştir ve sizde "Oruçluyum." demişsinizdir. Jimin halen sizi sıkıştırarak "Teravihden sonra sahura kadar boşsundur ama değil mi?" demiştir. Sizde kafanızı aşağı yukarı sallayarak onu onaylamıştınız. Jimin bu onayı duyunca size yaklaşarak "O zaman sevi-" diyeceği sırada siz ona dönerek "Ben de uyuruz diye düşünmüştüm." dersiniz ve konu orada kapanır.
*****
TAEHYUNG
Hemen havluyu alır ve vücudunu örter. "Sapık ya nasıl da bakıyor bak bak bir de utanmadan oruç tutuyorsun." demiştir. Sizde işaret parmağınızla kendinizi göstererek "Ben mi sapık oldum şimdi? Ulan koç kadar havluyla çıkıyorsun bir de havalı havalı yürümeler..." demiştiniz. O da ses tonunu biraz alçaltarak "Canım sıkılmıştı. Ne yapayım?" deyince sizde bağırarak "Ben ne yapayım?" demişsinizdir.
*****
JUNGKOOK
İkiniz de tepkisiz bir şekilde birbirinize bakarsınız ve JK lafa girerek "Y/N bu gün regli değildi n değil mi?" diye sorar. Sizde "Evet ne oldu ki?" dersiniz. JK ise "Bende bu gün oruçlu değilim!" deyince sizde kafanızı i jk i yana sallayarak " eeeeee yani" demiştiniz. O da biraz yanınıza sokularak "Sen şimdi bana yardım etsen?" der. O böyle deyince sizde onu geri iterek " Ulan çıplak olan sensin azan yine sensin ben anlamadım ki!!!" dersiniz ve odadan çıkarsınız.
*****
TÖVBE TÖVBE DİYELİM OKUMA BİTİNCE. EVET ARKADAŞLAR GÜNLÜK GÜNAH DOZUMUZU ALDIĞIMIZA GÖRE...... HADİ DANS
RAMAZAN DOLAYISIYLA BİRAZ AZ FESAT YAZDIM ÇÜNKÜ ZATEN YETERİNCE GÜNAHIM VAR.
SİZİ SEVİYORUM 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜OY SINIRI : 65
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLER 2
Fanfic2.kitabım istek üzerine yazılmıştır 1. Kitabıda okursanız çok sevinirim