İSTEK
Biasınızın yanında geğirirsiniz. Tepkisi;
NAMJOON
Beraber yemek yiyorsunuzdur. Yemek sırasında gazlı içeceği fazla kaçırınca bir anda beklenmedik bir şekilde yüksek sesle geğirmişsinizdir. Siz geğirince Namjoon yüzünüze bile bakmadan "Ellerine sağlık her şey çok güzel olmuş ben odamdayım." deyip sofradan kalkmıştı. Siz ise sadece arkasından baka kalmışsınızdır.
*****
SEOKJIN
Beraber yıldönümünüz için evde çok güzel bir masa hazırlayıp beraber yemek yiyordunuz. Beklenmedik şekilde siz tam konuşmaya başlayacakken geğirmiştiniz. O ise size sadece bakmakla yetinmişti. (çocuğun dili tutuldu mdmfmd)
*****
SUGA
Heyecanlı bir şekilde Yoongi'ye bir şey anlatıyordunuz. Bir anda beklemediğiniz bir şekilde geğirmiştiniz. İlk önce ikinizde şaşırmış sonra ise kahkahalarla gülmüştünüz.
*****
J-HOPE
Hoseok ile bir şeyler izliyordunuz. Siz bir anda geğirince ikinizde şaşırmıştınız. Daha sonra Hoseok'a dönüp "İnsanlık hali sanki sen hiç yapmıyorsun?" demiştiniz. (kfkfkfkdmckdkxkdmx)
******
JIMIN
Karşılıklı bir şeyler içiyordunuz her şey bir anda olmuştu. Siz geğirince o da geğirmişti. İkinizde gülmekten neredeyse altınıza yapacaktınız. (Nasıl Bi şey oldu yaa bu nxmdmxm)
*****
TAEHYUNG
Bir partideydiniz ve Tae ile yanlızdınız. Size doğru yaklaşmış ve şu an duvar ve arasındaydınız. Siz onu öpmekten kaçınıyordunuz. Aklınıza geğirmekten başka bir şey gelmiyordu. Size yaklaştığı sırada yüzüne doğru geğirip doğruca kapıya doğru koşmuştunuz. O ise şoka girmişti. (aklıma neler neler geldi mdkfkdkdmdmdmdmdmmxmx)
*****
JUNGKOOK
Jungkook size heyecanla bir şey anlatıyordu. Sizde o sırada bir şeyler yiyordunuz. Yemeği fazla kaçırmış olmalısınız ki bir anda kocaman bir sesle geğirmiştiniz. Jungkook ise önüne dönerek "Sıçsaydı." dedi ve lafını bitirmeden evden çıkıp gitti. (Üzüldü cute boy ndndmfm)
*****
AY GÜLMEKTEN ZOR YAZDIM JFJDKDNXMD HAYATIMDA HİÇ BU KADAR GÜLDÜĞÜMÜ HATIRLAMIYORUM 🤣🤣🤣
OY SINIRI:40
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLER 2
Fanfiction2.kitabım istek üzerine yazılmıştır 1. Kitabıda okursanız çok sevinirim