TEPKİLER-33

5.4K 129 54
                                    

Biasınızla beraber doğum kursuna gidersiniz. Tepkisi;

NAMJOON

- Ne gereksiz işlerle uğraşıyoruz yaa!!

+ Sen beni ve çocuğunu umursamıyor musun?

- Ama çocuğu ben doğurmayacağım. Bu yüzden de bana bu kursta çok gerek yok. Ben etkisiz elemanım. 

*****

SEOKJİN

- Onu al dedin aldık. Buraya gidelim dedin gittik. Şimdi nerden çıktı bu?

+ Çocuğumuz için gidiyoruz Jin.

- Annem de öğretebilir sana ne de olsa 2 çocuk büyütmüş. İkisi de birbirinden yakışıklı. 

Jin böyle deyince siz sinirli sinirli jin'e bakmıştınız ve o bakışınızla onu susturmuştunuz.

*****

SUGA

- Ne bu tantana yahu! Altı üstü ıkınacaksın ve doğacak. Bitti bu kadar.

+ Senin için ne kadar kolay ya

- Sen hiç kaka yapmadın mı?

+.....

*****

J-HOPE

Sizi kırmamak için geliyordu. Fakat kursa çok sıkılıyordu ve bi zaman sonra küçük bi çocuk gibi "Hadi eve gidelim, evimi özledim." gibi şeyler söylüyordu.

*****

JİMİN

- Şimdi biz bunları öğreniyoruz ama bu bize nerde yardımcı olacak. Ben çocuk altı alamam ki midem bulanır. 

+ Çocuğun olunca alırsın! Sen merak etme

- İddiaya girebiliriz. Eğer kazanırsam bi çocuk daha? Ne dersin?

+ Bence de gerek yok alamazsın inanıyorum.

*****

TAEHYUNG

O sizinle beraber sıkılmadan, daralıp, bunalmadan kursa gideceğiniz günlerde sizin yanınızda olurdu.

*****

JUNGKOOK

- Şimdi biz bundan sınav olacak mıyız?

+ Ne sınavı?

- Ne bileyim bunları öğreniyoruz ya hani. Oluruz belki

+ Sen burayı okul mu zannettin?

- Değil mi? Şuraya bak elimizde kitap kalem karnındaki 2 aylık bebek için not yazıyoruz.

+ İlerde hatıra olsun diye!

- Bizim zamanımızda böyle şeyler yoktu. Ne anlayacak hem be o!!

+.....

*****

BUGÜN İLK YAZARLA BERABER CİNAYET SÜSÜ  ADLI Bİ FİLME GİTTİK. GERÇEKTEN GÜL GÜL ÖLDÜK HERKESİN GİTMESİNİ TAVSİYE EDİYORUM. AZ GÜLELİM CANIM HER ZAMAN HER ZAMAN ÜZÜLEMEYİZ Kİ KGHRHGR.

MEDYADA  Kİ SUGA'YI BETİMLEMEK İÇİN Bİ KELİME BULAMIYORUM. VARSA TANIMLAMAK İSTEYEN SAHNEYE ALALIM....



BTS TEPKİLER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin